eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaZakończone

zakończone szkolenia

Wyników: 1224

Nazwa Kategoria Data rozpoczęcia Lokalizacja
Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa Inne 2009-10-12
śląskie
Grupa kapitałowa - aspekty organizacyjne, formalno - prawne i finansowe Inne 2009-10-15
mazowieckie
Sukces w funkcji lidera - 6 kluczowych umiejętności w zarządzaniu i kierowaniu Inne 2009-10-15
mazowieckie
Podatek dochodowy odroczony Podatki i rachunkowość 2009-10-26
dolnośląskie
Jak poprawić wyniki finansowe zarządzając cenami? - konsekwencje zastosowania pricing Marketing i Sprzedaż 2009-10-26
mazowieckie
Top Talents - Program Rozwoju Lidera Marketing i Sprzedaż 2009-10-29
mazowieckie
Finanse i rachunkowość w jednostkach budżetowych dla niefinansistów Finanse i Rachunkowość 2009-11-05
mazowieckie
Podatki 2009 - bieżące problemy, nowelizacje ustaw podatkowych Podatki i rachunkowość 2009-11-05
pomorskie
Profesjonalna obsługa klienta Inne 2009-11-19
mazowieckie
Podatek od nieruchomości w 2009 r. Podatki i rachunkowość 2009-11-23
wielkopolskie
Skuteczna perswazja i techniki wywierania wpływu Marketing i Sprzedaż 2009-11-23
mazowieckie
System ocen pracowniczych - budowa modeli kompetencyjnych oraz zarządzanie talentami Inne 2009-11-23
mazowieckie
Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 Informatyka i Internet 2009-11-26
mazowieckie
Skuteczna windykacja należności - aspekt negocjacyjny i prawny Inne 2009-11-26
śląskie
Akcja Bilans. Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2009 Finanse i Rachunkowość 2009-11-26
dolnośląskie
Standardy etykiety i dyplomacji Inne 2009-11-26
mazowieckie
Menedeżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki? Marketing i Sprzedaż 2009-11-26
małopolskie
Walne zgromadzenia i posiedzenia rad nadzorczych po nowelizacji kodeksu spółek handlowych Inne 2009-12-02
mazowieckie
Działania rynkowe przedsiębiorców - wyzwania, ograniczenia, skuteczność Inne 2009-12-02
mazowieckie
Prawo własności intelektualnej i reklamy Inne 2009-12-03
mazowieckie
Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zyskać ich lojalność? Marketing i Sprzedaż 2009-12-10
małopolskie
Zmiany w ustawie Prawo budowlane Inne 2009-12-11
mazowieckie
Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentacje by oczarować klienta? Inne 2009-12-17
małopolskie
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie? Marketing i Sprzedaż 2009-12-17
małopolskie
Faktura VAT oraz faktura elektroniczna - prawa i obowiązki podatnika po nowelizacji ustawy Inne 2010-01-04
śląskie

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 26 . [ 27 ] . 28 ... 40 ... 49