eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaZimowa akademia sekretarek/asystentek – sesja I. Profesjonalna sekretarka / asystentka
  • Tytuł:

    Zimowa akademia sekretarek/asystentek – sesja I. Profesjonalna sekretarka / asystentka

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 690 PLN Teraz: 1 490 PLN
  • Termin: 2008-01-24 - 2008-01-25
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BusinessHouse

Szkolenie organizowane przy współpracy z Sójka&Maciak Adwokaci/Spółka Komandytowa oraz ADP Biegli Rewidenci Sp. z o.o.

Szkolenie organizowane przy współpracy z firmą MARY KAY
Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.

Program:

Główne zagadnienia szkolenia:

  • zasady zarządzania czasem swoim i przełożonego
  • budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi
  • kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego sekretarki / asystentki
  • asertywne obrona swoich poglądów, siebie oraz firmy
  • sposoby rozładowania stresu
  • radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy
  • zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
  • zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych

W trakcie szkolenia uczestniczki będą miały okazję do INDYWIDUALNYCH konsultacji z przedstawicielkami firmy Mary Kay, od których uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące doboru linii pielęgnacyjnej do każdego rodzaju skóry oraz będą mogły skorzystać z porad z zakresu makijażu.

I DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Organizacja pracy i jej planowanie - efektywne zarządzanie czasem
  2. Efektywna komunikacja bezpośrednia oraz telefoniczna w pracy Sekretarki / Asystentki
  3. Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki
    - pokaz makijażu klasycznego, porady profesjonalnego wizażysty

II DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Asertywność w kontakcie z przełożonymi i Klientami
  2. Zarządzanie konfliktami - zapobieganie i rozwiązywanie
  3. Sposoby radzenia sobie ze stresem
  4. O czym informuje nas rachunek zysków i strat?
  5. Etykieta w pracy Sekretarki / Asystentki

I PROWADZĄCY
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie oraz Szkoły Trenerów Biznesu TROP w Warszawie. Rekomendowany trener grupowy Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Od 1996 roku związany z biznesem- min. menedżer działów sprzedaży w Ahlers Polska, Adler Moda Polska, Provident Polska S.A. Współpracownik Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Stały konsultant szkoleniowo-personalny Grupy Media Expert. Trener i coach. Przeprowadził około 200 warsztatów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej i specjalistycznej firm finansowych, handlowych i produkcyjnych. Najczęściej prowadzi szkolenia związane z negocjacjami, doskonaleniem umiejętności zarządzania ludźmi i rozwojem umiejętności interpersonalnych w aspektach komunikacji.

II PROWADZĄCY
Absolwent katedry charakteryzacji filmowej i teatralnej. Karierę jako make up artist rozpoczynał pracą dla selektywnych marek kosmetycznych odbywając praktyki i szkolenia w Paryżu i Mediolanie. Jako główny makijażysta YSL współpracuje z paryskimi kreatorami wizerunku (Terry, Michel Chazard, Bruno Aragones, Linda Cantello). Obecnie prowadzi samodzielne szkolenia z makijażu, charakteryzacji i kolorystyki dla korporacji kosmetycznych. Jako ekspert w dziedzinie makijażu współpracuje z TVN i TVP. Jako twórca różnorodnych stylizacji twarzy współpracuje podczas pokazów mody z projektantami, tworząc niepowtarzalne kreacje modelek adekwatne do obowiązujących tendencji. Efekty tych działań dostrzegalne były zarówno na pokazach w wiedeńskiej galerii MAC jak również na prezentacji Polskich Projektantów w Paryżu. Swoją przygodę z modą kontynuuje uczestnicząc, na co dzień w sesjach zdjęciowych do wielu tytułów między innymi Twój Styl, Uroda, Shape, Claudia, Avanti, Świat Kobiety. Niejednokrotnie staje się kreatorem wizerunku gwiazd (m.in.: Kate Rayan, Ingrid, BrainStorm, Agnieszka Włodarczyk, Reni Jusis, Martyna Wojciechowska, Ewelina Flinta, Joanna Horodyńska).

III PROWADZĄCY
Trener biznesu, posiadający zaplecze naukowe i wiedzę praktyczną. Specjalista z zakresu projektowania i wdrażania w firmach systemów podnoszących efektywność sprzedaży i obsługi klientów. Trener z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, marketingu, reklamy, motywacji i automotywacji. Socjoterapeuta, licencjonowany Terapeuta - Mistrz Praktyk NLP, hipnoterapeuta (Australijski Instytut Neurolingwistyki w Sydney). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii w marketingu i zarządzaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie - szkoliła różne branże i różne szczeble kadr, poczynając od szeregowych pracowników, po kadry zarządzające. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z menadżerami różnych branż w zakresie technik sprzedaży oraz zarządzania i rozwoju firmy. Z jej doświadczeń skorzystały między innymi: Bakoma, Bank Przemysłowo - Handlowy, Commercial Union, Elektrociepłownie Warszawskie, Frito Lay Polska, Heinz, Zdrovit.


Koszty:
Cena: do 11.01.2008 r. - 1490 zł, od 12.01.2008 r - 1690 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Szczegółowe informacje:
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: