eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaZarządzanie siłami sprzedaży i efektywna organizacja kanałów sprzedaży

Dział Sprzedaży – czy to rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz ze wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego.

Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy
i wpłynąć na efekty biznesowe?

Z drugiej strony nie zawsze sprzedaż równa jest sprzedaży. Różnorodność popytu i podaży oferowanych usług każe znaleźć się sprzedawcy w odpowiedni sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Jak za pomocą umiejętnej organizacji kanałów sprzedaży zmaksymalizować jej efektywność? Jakie są specyficzne metody działań poszczególnych kanałów i które z nich warto wykorzystać? Warsztaty ukierunkowane są na obustronną satysfakcję.

WYBIERZ INTERESUJĄCY CIĘ OBSZAR!  MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W WYBRANYM DNIU WARSZTATÓW.

 

Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:

  • Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności?
  • Jak zatrzymać najlepszych handlowców?
  • Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynności przynoszące największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry?
  • Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki?
  • Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży? Jak „pogodzić” dział sprzedaży z działem marketingu tworząc spójną komunikację? Jak wykorzystać wizerunek marki? Czy mój kanał sprzedaży jest odpowiedni i czy wykorzystuję wszystkie jego możliwości?

...nie może zabraknąć Cię na Warsztacie! W nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.

 

Warsztaty kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców, w szczególności:

  • Dyrektorów sprzedaży
  • Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
  • Key Account Managerów
  • Sales Managerów


W programie m.in. tematy:
  • Jak maksymalnie wykorzystać siłę wiedzy i umiejętności zespołu sprzedażowego
  • Zarządzanie zespołem – budowanie zespołu. Upełnomocnienie jako sposób na zatrzymanie najlepszych sprzedawców
  • Wypalenie zawodowe – dlaczego jego symptomów nie wolno ignorować; reakcja na pierwsze objawy
  • Mierniki sprzedażowe i ich wpływ na wydajność pracy
  • Obsługa posprzedażowa – czyli, jak nie doprowadzić do jednorazowej sprzedaży
  • Narzędzia klasy CRM – Pożyteczne? Skuteczne? Konieczne? Wiedza o Kliencie podstawą do rozwoju firmy
  • Jak zarobić na kryzysie? Zarządzanie kanałem sprzedaży w czasach niepewności rynkowej
  • Sama sprzedaż to za mało. Zarządzaj doświadczeniem swoich klientów!
  • Gry biznesowe jako sposób na rozwiązywanie problemów sprzedażowych
    i zaangażowanie pracowników
  • Polityka cenowa jako narzędzie sterujące sprzedażą i wyborami klienta
  • B2B – jak skutecznie budować relacje i zwiększać sprzedaż
  • Sprzedaż bezpośrednia i sprzedaż pośrednia - najważniejsze czynniki sukcesu



Koszt uczestnictwa:

2495 PLN (od 8 lutego 2013 do 1 marca 2013)

2995 PLN (od 2 marca 2013 do 19 marca 2013)

udział tylko w pierwszym dniu:

1295 PLN (od 8 lutego 2013 do 1 marca 2013)

1545 PLN (od 2 marca 2013 do 19 marca 2013)

udział tylko w drugim dniu:

1295 PLN (od 8 lutego 2013 do 1 marca 2013)

1545 PLN (od 2 marca 2013 do 19 marca 2013)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)


Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail: Więcej na stronie Organizatora: