-
Tytuł:
Zarządzanie siłami sprzedaży
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 995 + VAT PLN Teraz: 1 295 + VAT PLN
- Termin: 2013-01-24 - 2013-01-24
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Przekuć kryzys w zysk – jak angażować, motywować i zwiększać efektywność działu sprzedaży
- Leadership – kiedy, o co i jak pytać , czego wymagać, w jaki sposób komunikować się z zespołem
- Syndrom wypalenia zawodowego – sztuka rozpoznania pierwszych objawów
i prewencja - Narzędzia efektywnie wspierające sprzedaż
- Analiza case studies - interaktywne ćwiczenia
Dział Sprzedaży – czy rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz z wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania
z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego. Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy i wpłynąć na efekty biznesowe? Warsztaty ukierunkowane są na obustronną satysfakcję.
Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:
- Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności
- Jak zarządzać kryzysem w zespole i angażować pracowników w zmiany
- Jak zatrzymać najlepszych handlowców
- Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynności przynoszące największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry
- Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki
- Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży
nie może zabraknąć Cię na warsztacie, gdzie w nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Kto powinien wziąć udział w Warsztacie:
Do udziału w Warsztacie zapraszamy osoby zarządzające działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców, w szczególności:
- Dyrektorzy sprzedaży
- Dyrektorzy ds. wsparcia sprzedaży
- Dyrektorzy ds. rozwoju sprzedaży
- Key Account Managerowie
- Sales Managerowie
PROGRAM:
09:00 Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników
09:30 Interaktywne wprowadzenie i zapoznanie uczestników
09:50 Jak maksymalnie wykorzystać siłę wiedzy i umiejętności zespołu sprzedażowego
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Omówienie potrzeb klientów – jak rozpoznać oczekiwania klientów, aby efektywnie sprzedawać
- Umiejętności kreowania potrzeb – wpływ działań marketingowo-sprzedażowych na postawy klientów
- Jak słuchać klienta – jak zrozumieć, co jest ważne dla klienta w różnych kanałach komunikacji
- Jak zespół sprzedażowy może budować wizerunek marki - przygotowanie
i nastawienie pracowników - Grupy docelowe – czy ich tworzenie jest korzystne
- Ponowna sprzedaż do tego samego klienta – utrzymanie relacji z klientem w celu „dosprzedaży”
- Rozpoznanie rynku – czy znam rynek, na którym sprzedaję swoje produkty
- Wykorzystywanie danych z CRM – jakie dane należy zbierać i wykorzystywać podczas przygotowywania zespołów sprzedażowych
- Analiza case study
11:20 Przerwa na kawę
11:35 Zarządzanie zespołem - budowanie zespołu, zarządzanie planami sprzedaży, motywowanie
Barbara Chaber, Niezależny Ekspert
- Budowanie zespołu sprzedażowego – od rekrutacji do zwolnienia – wartość pracownika w czasie
- Implementacja planów oraz kontrola ich wykonania
- Spotkania ze sprzedażą – kiedy, o co i jak pytać, czego wymagać, w jaki sposób komunikować się z zespołem?
- Systemy premiowe/motywacyjne – ustalenie polityki cenowej dla pracowników
- Angażowanie zespołu w proces planowania sprzedaży – plan sprzedaży a analiza konkurencji. Nie ignoruj konkurentów, pozyskuj informacje ze ze wszystkich źródeł
- Ciągły Proces Doskonalenia – motywowanie zespołu – jak walczyć z „kryzysem”
w zespole? - Lider zespołu czy psycholog ? – poszukiwanie motywacji u pracowników
- powiązanie celów ze strategią biznesową – jak zmotywować i przekonać zespół do działań, jak nie dopuszczać do „wypalania” się pracowników? - Inspirujące przywództwo - powiązanie obszarów planowania, komunikacji
i motywacji w pracy menadżera zespołu i jego rola w zespole
- feedback, który motywuje i prowadzi do pozytywnych zmian - Analiza case study
13:00 Lunch
14:00 Mierniki sprzedażowe i ich wpływ na wydajność pracy
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Jak określić i stosować KPI w sprzedaży – wielowymiarowa ocena wartości klienta
w czasie, efektywność kampanii i skuteczność pracowników - Zarządzanie bazą sprzedażową - wykorzystanie różnych kanałów kontaktu w celu zmaksymalizowania efektów posiadania własnej bazy sprzedażowej
- Analiza case study
15:00 Obsługa posprzedażowa – czyli, jak nie doprowadzić do jednorazowej sprzedaży
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Relacje z klientem – małżeństwo z wyboru – fazy relacji zachodzące w związku
- Kiedy należy rozpocząć starania o utrzymanie klienta
- Reklamacje – zagrożenie czy szansa – niezadowoleni są najważniejsi – jak efektywnie korzystać z informacji zwrotnej
- Poprawne rozliczanie usług
- Zarządzanie kontaktem z klientem. Klient już jest – czas na relacje budujące lojalność
15:30 Przerwa na kawę
15:45 Zarządzanie procesem sprzedaży – narzędzia. Wsparcie czy zbyt duży wydatek dla firm?
Barbara Chaber, Niezależny Ekspert
- Kartoteka klienta / integracja danych o kliencie – czy to się opłaca
- Narzędzia efektywnie wspierające sprzedaż / aplikacje klasy CRM – czy warto je wykorzystywać w sprzedaży
16:15 Zarządzanie kanałem sprzedaży z pozycji managera sprzedaży
Mariusz Karbowski, Area Sales Manager Poland, Enterasys Networks
Case study Enterasys Networks
- Pozycja Dyrektora Sprzedaży w strukturze firmy - Dyrektor Sprzedaży głównym handlowcem firmy
- Pozycjonowanie działu sprzedaży, współpraca z innymi działami – sprzedaż
i marketing – grajmy do jednej bramki
17:00 Zakończenie Warsztatu wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
1295 PLN (od 7 grudnia 2012 do 11 stycznia 2013)1995 PLN (od 12 stycznia 2013 do 24 stycznia 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:
Więcej na stronie Organizatora: