-
Tytuł:
Zarządzanie reklamacjami
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 295 + VAT PLN
- Termin: 2018-01-30 - 2018-01-31
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!
Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.
Biorąc udział w wydarzeniu, dowiesz się m.in.:
• jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji,
• jakie są najczęstsze błędy w formułowaniu klauzul umownych oraz jakie są wzorce umów uznane za niedozwolone,
• jak redagować odpowiedzi na reklamacje, aby interpretacja klienta była właściwa,
• w jaki sposób zarządzać emocjami i trudnymi sytuacjami w rozmowie reklamacyjnej.
Miejsce: Novotel Airport Warszawa
Więcej informacji na stronie: