-
Tytuł:
Zarządzanie reklamacjami
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2017-01-30 - 2017-01-31
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Warsztaty Zarządzanie reklamacjami, 30-31.01.2017, Warszawa
Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!
Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.
Podczas warsztatów dowiesz się:
- jak efektywnie rozwiązywać reklamacje
- jak zorganizować skuteczny proces obsługi reklamacji
- jak budować lojalność klientów
- jak poradzić sobie z niezadowolonym Klientem
- jak dbać o emocje Klienta w odpowiedzi na reklamacje
Kto powinien wziąć udział:
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:
- reklamacji
- jakości
- serwisu
- obsługi klienta
- e-BOK
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT: tel: 22 333 97 77, e-mail: szkolenia@pb.pl,
www: