-
Tytuł:
Zarządzanie reklamacjami
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2016-07-14 - 2016-07-15
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!
Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.
PODCZAS WARSZTATÓW DOWIESZ SIĘ:
- jak efektywnie rozwiązywać reklamacje
- jak zorganizować skuteczny proces obsługi reklamacji
- jak budować lojalność klientów
- czym charakteryzuje się Complaints Experience Management
- jak poradzić sobie z niezadowolonym Klientem
- jak dbać o emocje Klienta w odpowiedzi na reklamacje
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii.
KONTAKT:
www:
tel: 22 333 97 77
e-mail: