eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaZarządzanie Reklamacjami

W programie m.in.:

  • Najważniejsze prawne aspekty w zarządzaniu reklamacjami
  • Najlepsze wskaźniki efektywności reklamacji
  • Błędy w postępowaniu reklamacyjnym, na których tracimy najwięcej
  • Nowe rodzaje odpowiedzi na reklamacje – jak wykorzystać do tego mobilne kanały komunikacji
  • Skuteczna analiza systemu do zarządzania reklamacjami
  • Istotny związek pomiędzy Customer Experience Management a zarządzaniem reklamacjami
  • Kluczowa rola reklamacji w budowaniu kultury organizacji

 

Przyjdź i dowiedz się:

  • jak zoptymalizować proces reklamacji,
  • jak dobrać odpowiednie mierniki reklamacji,
  • ile kosztuje niezadowolony klient,
  • jak w kanałach mobilnych przyjmować reklamację i reagować na nią,
  • jak wybrać najlepszą strategię do obsługi reklamacji,
  • jak zarobić na informacji zwrotnej od klienta,
  • ile warte są dane z reklamacji,
  • jak zarządzać doświadczeniem klienta w kontekście reklamacyjnym,
  • jak duży wpływ ma obsługa reklamacyjna na budowanie kultury organizacji zorientowanej na wyniki.

 

Warsztat kierowany jest do:

  • pracowników i kierownictwa działów: reklamacji, jakości, serwisu,
  • osób pracujących w Biurze Obsługi Klienta,
  • rzeczników klienta i rzeczników konsumenta,
  • osób odpowiedzialnych za komunikację z klientem,
  • wszystkich, którzy chcą doskonalić zagadnienia z zakresu obsługi reklamacji oraz obsługi klienta.

PROGRAM:

26 lutego 2013

09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, powitanie

10:00 Opracowywanie procedur reklamacyjnych - ograniczenia prawne

Agnieszka Gałązka-Kuszczyk, Radca Prawny, Kancelaria LDS Łazewski, Depo i Wspólnicy sp.k.

  • Niedozwolone postanowienia w umowach, regulaminach, kartach gwarancyjnych
  • Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy
  • Przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych
  • Odpowiedzialność za naruszenia w procedurach (kontrole, usunięcie skutków naruszeń, kary)

11:30 Przerwa kawowa

11:45 Jak mierzyć efektywność obsługi reklamacji case study

Sylwia Szabela, Menedżer Wydziału Reklamacji Call Center, BRE Bank S.A.

case study

  • KPI – kluczowe wskaźniki efektywności reklamacji
  • Standardy, terminy, jakość
  • Jakie mierniki wykorzystać w monitorowaniu procesu reklamacji

13:30 Lunch

14:30 Błędy w postępowaniu reklamacyjnym – jak ich unikać

Joanna Koczur, Kierownik Departamentu Zarządzania Jakością, Deutsche Bank PBC S.A.

case study

  • Rola i zadania pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
  • Wpływ jakości i treści udzielanych wyjaśnień na zadowolenie Klienta (ograniczanie ponownych zapytań i reklamacji )
  • Jak powinna wyglądać komunikacja z klientem podczas obsługi reklamacyjnej, e-mail, telefon, korespondencja, czyli jak umiejętnie formułować przekaz;
  • terminologia branżowa a zrozumienie treści przekazywanych wyjaśnień
  • skuteczne zarządzanie emocjami
  • jak zawrócić reklamującego Klienta na poziom rzeczowy

15:45 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

27 lutego 2013

09:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa, powitanie

09:30 Odpowiedź na reklamacje przy wykorzystaniu mobilnych kanałów komunikacji z Klientem

Konrad Zelcer, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Sieci, Bank Pocztowy S.A.

case study

  • Reklamacja w kanałach mobilnych – jak szybko i sprawnie reagować
  • Rola pracownika zespołu reklamacji w budowaniu lojalnej społeczności konsumenckiej

10:30 Zarządzanie strategiczne w obsłudze reklamacji

Andrzej Piróg, Trener Biznesu / Doradca, Grupa Szkoleniowo-Doradcza „Trzymaj Klasę”
i portal ObslugaReklamacji.pl

workshop

  • Zarządzanie reklamacjami – „dylemat woźnicy”
  • Etapy zarządzania reklamacjami
  • Wybrane analizy systemu zarządzania reklamacjami
  • Wybór strategii obsługi reklamacji
  • Kontrola realizacji strategii obsługi reklamacji

12:00 Przerwa kawowa

12:15 Zarządzanie reklamacjami jako składowa zarządzania doświadczeniem klienta

Marcin Charkiewicz, Kierownik Pracowni w Zakładzie Badawczym, Orange Polska

workshop

  • Czym jest naprawdę Customer Experience Management
  • Jaka jest relacja pomiędzy Customer Experience Management a zarządzaniem reklamacjami
  • Reklamacje jako część Customer Journey
  • Jak zasilać danymi Customer Experience Management, czyli reklamacje a badania
  • Kiedy zarządzanie reklamacjami jest efektywne (a kiedy nie…)

13:45 Lunch

14:45 Zarządzanie reklamacjami i jej wpływ na budowę kultury organizacji zorientowanej na wyniki

Marcin Mińkowski, Procurement and Process Manager, Meble VOX

workshop

  • Czym jest kultura organizacji
  • Wykorzystanie reklamacji w procesie ciągłego
    doskonalenia organizacji
  • Świadomość reklamacyjna w przedsiębiorstwie

15:45 Zakończenie warsztatów, rozdanie certyfikatów

 


Koszt uczestnictwa

  • 2495 PLN (od 15 stycznia 2013 do 8 lutego 2013)
  • 2995 PLN (od 9 lutego 2013 do 27 lutego 2013)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)


Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:

Więcej na stronie Organizatora: