-
Tytuł:
Zarządzanie Reklamacjami
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 2 995 + VAT PLN Teraz: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2013-02-26 - 2013-02-27
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Najważniejsze prawne aspekty w zarządzaniu reklamacjami
- Najlepsze wskaźniki efektywności reklamacji
- Błędy w postępowaniu reklamacyjnym, na których tracimy najwięcej
- Nowe rodzaje odpowiedzi na reklamacje – jak wykorzystać do tego mobilne kanały komunikacji
- Skuteczna analiza systemu do zarządzania reklamacjami
- Istotny związek pomiędzy Customer Experience Management a zarządzaniem reklamacjami
- Kluczowa rola reklamacji w budowaniu kultury organizacji
Przyjdź i dowiedz się:
- jak zoptymalizować proces reklamacji,
- jak dobrać odpowiednie mierniki reklamacji,
- ile kosztuje niezadowolony klient,
- jak w kanałach mobilnych przyjmować reklamację i reagować na nią,
- jak wybrać najlepszą strategię do obsługi reklamacji,
- jak zarobić na informacji zwrotnej od klienta,
- ile warte są dane z reklamacji,
- jak zarządzać doświadczeniem klienta w kontekście reklamacyjnym,
- jak duży wpływ ma obsługa reklamacyjna na budowanie kultury organizacji zorientowanej na wyniki.
Warsztat kierowany jest do:
- pracowników i kierownictwa działów: reklamacji, jakości, serwisu,
- osób pracujących w Biurze Obsługi Klienta,
- rzeczników klienta i rzeczników konsumenta,
- osób odpowiedzialnych za komunikację z klientem,
- wszystkich, którzy chcą doskonalić zagadnienia z zakresu obsługi reklamacji oraz obsługi klienta.
PROGRAM:
26 lutego 2013
09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, powitanie
10:00 Opracowywanie procedur reklamacyjnych - ograniczenia prawne
Agnieszka Gałązka-Kuszczyk, Radca Prawny, Kancelaria LDS Łazewski, Depo i Wspólnicy sp.k.
- Niedozwolone postanowienia w umowach, regulaminach, kartach gwarancyjnych
- Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy
- Przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych
- Odpowiedzialność za naruszenia w procedurach (kontrole, usunięcie skutków naruszeń, kary)
11:30 Przerwa kawowa
11:45 Jak mierzyć efektywność obsługi reklamacji case study
Sylwia Szabela, Menedżer Wydziału Reklamacji Call Center, BRE Bank S.A.
case study
- KPI – kluczowe wskaźniki efektywności reklamacji
- Standardy, terminy, jakość
- Jakie mierniki wykorzystać w monitorowaniu procesu reklamacji
13:30 Lunch
14:30 Błędy w postępowaniu reklamacyjnym – jak ich unikać
Joanna Koczur, Kierownik Departamentu Zarządzania Jakością, Deutsche Bank PBC S.A.
case study
- Rola i zadania pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
- Wpływ jakości i treści udzielanych wyjaśnień na zadowolenie Klienta (ograniczanie ponownych zapytań i reklamacji )
- Jak powinna wyglądać komunikacja z klientem podczas obsługi reklamacyjnej, e-mail, telefon, korespondencja, czyli jak umiejętnie formułować przekaz;
- terminologia branżowa a zrozumienie treści przekazywanych wyjaśnień
- skuteczne zarządzanie emocjami
- jak zawrócić reklamującego Klienta na poziom rzeczowy
15:45 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
27 lutego 2013
09:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa, powitanie
09:30 Odpowiedź na reklamacje przy wykorzystaniu mobilnych kanałów komunikacji z Klientem
Konrad Zelcer, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Sieci, Bank Pocztowy S.A.
case study
- Reklamacja w kanałach mobilnych – jak szybko i sprawnie reagować
- Rola pracownika zespołu reklamacji w budowaniu lojalnej społeczności konsumenckiej
10:30 Zarządzanie strategiczne w obsłudze reklamacji
Andrzej Piróg, Trener Biznesu / Doradca, Grupa Szkoleniowo-Doradcza „Trzymaj Klasę”
i portal ObslugaReklamacji.pl
workshop
- Zarządzanie reklamacjami – „dylemat woźnicy”
- Etapy zarządzania reklamacjami
- Wybrane analizy systemu zarządzania reklamacjami
- Wybór strategii obsługi reklamacji
- Kontrola realizacji strategii obsługi reklamacji
12:00 Przerwa kawowa
12:15 Zarządzanie reklamacjami jako składowa zarządzania doświadczeniem klienta
Marcin Charkiewicz, Kierownik Pracowni w Zakładzie Badawczym, Orange Polska
workshop
- Czym jest naprawdę Customer Experience Management
- Jaka jest relacja pomiędzy Customer Experience Management a zarządzaniem reklamacjami
- Reklamacje jako część Customer Journey
- Jak zasilać danymi Customer Experience Management, czyli reklamacje a badania
- Kiedy zarządzanie reklamacjami jest efektywne (a kiedy nie…)
13:45 Lunch
14:45 Zarządzanie reklamacjami i jej wpływ na budowę kultury organizacji zorientowanej na wyniki
Marcin Mińkowski, Procurement and Process Manager, Meble VOX
workshop
- Czym jest kultura organizacji
- Wykorzystanie reklamacji w procesie ciągłego
doskonalenia organizacji - Świadomość reklamacyjna w przedsiębiorstwie
15:45 Zakończenie warsztatów, rozdanie certyfikatów
Koszt uczestnictwa
- 2495 PLN (od 15 stycznia 2013 do 8 lutego 2013)
- 2995 PLN (od 9 lutego 2013 do 27 lutego 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:
Więcej na stronie Organizatora: