eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaZarządzanie kancelarią i relacjami z rynkiem - kompetencje marketingowe radców prawnych

WYKŁADOWCA:
Izabela Markiewicz, pomysłodawca i właściciel CCIQ cross-cultural intelligence. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz programu Professional Diploma in Marketing przy The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Od 7 lat trener i konsultant z zakresu zarządzania międzykulturowego, komunikacji marketingowej, międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi. Autor programów szkoleniowych i artykułów na temat różnic kulturowych w biznesie. Realizuje projekty z krajami Europy oraz Azji. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz Collegium Civitas i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Zrealizowane projekty: Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Komunikacja marketingowa, Expat training, Międzynarodowe zespoły, Międzykulturowa komunikacja wewnętrzna. Wybrani klienci: Coca-Cola Hellenic, Carlsberg, Delphi, NokiaSiemensNetworks, Nordea, MAN Bus, Politechnika Warszawska, Tamfelt, Vattenfall.

CELE SZKOLENIA:
Znana kancelaria, odnosząca sukcesy, doceniana za profesjonalizm, skuteczność oraz trwałe relacje z klientami, to zawodowy cel większości prawników. Efektywne zarządzanie kancelarią i relacjami z rynkiem wymaga opanowania umiejętności menadżerskich oraz wiedzy na temat mechanizmów marketingowych. Kancelarie stając się coraz bardziej znaczącym uczestnikiem sektora usług, są oceniane przez klientów, jako podmioty rynkowe, mające zaspokoić konkretne potrzeby. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy o narzędziach marketingowych, ich doborze oraz skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji z klientami. Szkolenie zakończy się warsztatem, podczas którego uczestnicy stworzą ramy komunikacji z rynkiem, określą, co chcą zakomunikować oraz jakich narzędzi do tego celu użyć.

PROGRAM:

I. Pozycja kancelarii na rynku

  • Orientacja rynkowa małych i średnich firm
  • Czym jest przewaga konkurencyjna
  • Komunikacja marketingowa; co komunikujemy i w jaki sposób?
  • Postrzeganie usług prawniczych w Polsce

II. Specyficzny charakter usług - niematerialność

  • Fizyczne dowody usługi prawniczej, co widzi klient
  • Najczęstsze błędy marketingowe popełniane przez prawników
  • Benchmarking - jak robią to najlepsi

III. Narzędzia komunikacji marketingowej - komunikacja zewnętrzna

  • Jakimi kanałami efektywnie komunikować usługi prawnicze: reklama, public relations, direct marketing, sprzedaż osobista
  • Działania sprzedażowe, umiejętności interpersonalne
  • Zarządzanie relacjami z interesariuszami

IV. Kultura organizacyjna kancelarii

  • Rola procesów wewnętrznych w budowaniu pozycji kancelarii
  • Spójna kultura organizacyjna jako przewaga konkurencyjna
  • Spójność działań, robimy to, co komunikujemy rynkowi

V. Część warsztatowa, komunikacja marketingowa w praktyce

  • Analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego kancelarii
  • Słabe, mocne strony, oraz zagrożenia, możliwości kancelarii - SWOT
  • Cel, grupa docelowa, narzędzia komunikacji
  • Mierzenie efektywności działań, czy jest możliwe?
  • Podsumowanie, omówienie propozycji uczestników.


Koszt szkolenia: 600 zł +23% VAT/ os

Koszt obejmuje: serwis kawowy i lunch, materiały, indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie warsztatu, zaświadczenie ukończenia warsztatu

Szczegółowe informacje:
Tel.: 022 535 83 23
Fax: 022 535 83 22


Więcej na: