-
Tytuł:
Web 2.0 - jak na tym zarobić?
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2008-02-28 - 2008-02-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Najnowsze trendy w Web 2.0
- Analiza sieci społecznych
- Przyszłość Web 2.0
- Nowe modele biznesowe
- Fenomen Web 2.0 w działalności prasy, telewizji, operatorów telekomunikacyjnych
- Jak wygenerować treść
Zaproszeni prelegenci:
- Agora
- Akson Net
- Streemo oraz Comtica
- IPSOS
- KPMG
- Netia
- Nokia
Dlaczego warto wziąć udział:
- Web 2.0 wywołało rewolucję w podejściu do tworzenia biznesu w Internecie. Przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują technologii Web 2.0, które zoptymalizowałyby wykorzystanie posiadanych systemów IT, pomogły w budowaniu portali korporacyjnych oraz ułatwiły współpracę.
- Podczas dwudniowych warsztatów dowiedzą się Państwo jak szybko może powstać serwis Web 2.0, który przyniesie korzyści w postaci poprawy wizerunku firmy, czy zwiększenia liczby klientów, tak aby nie wyprzedziła Państwa konkurencja.
- Dowiedzą się Państwo jakie korzyści płyną z usług internetowych, jak usprawnić kontakty z klientami, tak aby firma na tym zyskała.
- W miłej, kameralnej atmosferze będziecie mogli Państwo zadawać pytania, wymieniać się doświadczeniem. Uzyskacie Państwo praktyczne porady na temat wdrażania nowych rozwiązań.
- O unikalności warsztatów w skali krajowej świadczą: formuła spotkania, miejsce spotkania, atmosfera, zaproszeni prelegenci, uczestnicy. To jedyna okazja, aby zaoszczędzić pieniądze i czas przeznaczone przez Państwa na samodzielne poszukiwanie odpowiedzi.
Do kogo skierowane są warsztaty:
- Media
- Prasa
- Telewizja
- Operatorzy telekomunikacyjni
- Portale Internetowe
W szczególności do:
- Dyrektorów ds. Strategii i Rozwoju
- Dyrektorów ds. Rozwoju Produktów
- Kierowników i Specjalistów ds. Produktów, Wdrożenia Nowych Usług
- Dyrektorów ds. Rozwoju Nowego Biznesu
- Prezesów, Dyrektorów Generalnych
- Dyrektorów, Kierowników, Managerów ds. Marketingu
- Dyrektorów ds. Rozwoju Treści
- Kierowników, Managerów ds. Usług/Projektów Internetowych
- Managerów ds. (wirtualnych) mediów
Program
Dzień I
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-11.00 WEB 2.0 fakty i mity. Projekty społecznościowe Gazeta.pl – analiza przypadku
Maciej Wicha, Agora
- Ogólne omówienie zjawiska (trendu) Web 2.0
- Czym jest Web 2.0 a czym nie jest (najważniejsze cechy trendu)
- Przyszłość Web 2.0
- Rozwój spółeczności i projektów społecznościowych Gazeta.pl (sukcesy i porażki)
11.00-11.20 Przerwa na kawę
11.20-12.10 Web NG
Marcin Klimowski, Nokia
- Mobilna kreacja treści
- Context aware Web
12.10-13.30 Lunch
13.30-15.00 Internetowe usługi dodatkowe z punktu widzenia operatorów telekomunikacyjnych
Sławomir Kuszaj, Netia
- Uwarunkowania rynkowe i strategie biznesowe w kontekście spadku przychodów z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych Najważniejsze trendy i przegląd najciekawszych rozwiązań
15.00-15.50 Jakie treści audiowizualne mogą istnieć w Web 2.0
Kamil Przełęcki, Akson Net
- Różnice technologiczne w powstawaniu kontentu audiowizualnego w porównaniu z treściami literackimi, fotograficznymi i muzycznymi
- Treści generowane wyłącznie przez użytkowników – analiza porównawcza cyklu powstawania kontentu użytkownika i profesjonalnego producenta
- Interaktywność użytkowników jako model powstawania treści moderowanych przez producenta / nadawcę
15.50 Zakończenie
II DZIEŃ
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-11.30 Zabawy z treścią – rozrywka w dobie Web 2.0
Piotr Szostak, Streemo oraz Comtica
- Czyli jakie zabawki mamy do dyspozycji w nowym modelu piaskownicy
11.30-11.50 Przerwa na kawę
11.50-13.50 Analiza sieci społecznych (Social Network Analysis)
Mariusz Karbowski, IPSOS
- Wprowadzenie do Analizy Sieci Społecznych
- Różnorodność sposobów wykorzystania SNA i korzyści z tego wynikające:
- HR
- innowacyjność w firmie
- wspieranie zarządzania wiedzą
- badania marketingowe
- giełda
- walka z terroryzmem i przestępczością zorganizowaną
- sport i inne
13.50-14.50 Lunch
14.50-15.50 Główne bariery w rozwoju rynku treści cyfrowej – spojrzenie oczyma konsumentów
Julita Jabłkowska-Klimczak, Tomasz Prucnal, KPMG
- Rosnąca rola Internetu w życiu polskich odbiorców treści
- zjawisko społeczne czy tylko użyteczne narzędzie? Czego konsument potrzebuje, aby zdecydować się na korzystanie z treści cyfrowej?
- Bariera niedoskonałego interfejsu użytkownika – usługi, które są w stanie ją pokonać
- Modele płatności za treść – za co konsumenci są skłonni zapłacić
- Przekaz reklamowy w kanałach elektronicznych – czego oczekują konsumenci
15.50 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
3295 PLN + 22%VAT (do 1 lutego)
3795 PLN + 22%VAT (po 1 lutym)
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Renata Zgudka - Project Manager
tel.(22) 256 72 00