eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaWarsztaty Konkursy I Loterie - Jak zwiększyć sprzedaż w przedsiębiorstwie

W programie m.in.:

  • Praktyczne zasady organizacji loterii i konkursów promocyjnych w świetle nowych przepisów
  • Najczęstsze błędy popełniane przy konstruowaniu mechanizmu loterii i konkursu – na co zwrócić szczególną uwagę
  • Organizacja loterii i konkursów w oparciu o SMS premium rate
  • Praktyczne rozwiązania w zakresie efektywnej organizacji loterii audioteksowych i promocyjnych
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe i naruszenie zbiorowych interesów konsumentów w akcjach SMS Premium – kiedy powstaje ryzyko wprowadzenia odbiorców w błąd

Konkursy i loterie to popularny sposób wspierania działań sprzedażowych – skuteczny pod warunkiem, że jest przygotowany i zrealizowany zgodnie z wymogami prawa. W innym przypadku, może narazić firmy, korzystające z tego rozwiązania na wysokie kary pieniężne i kłopoty związane z nadszarpnięciem reputacji. Udział w warsztatach to gwarancja zdobycia niezbędnej wiedzy gotowej do wykorzystania w praktyce codziennej pracy.

Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:

  • dowiedzieć się, jakie są zasady wykorzystywania SMS-ów w działaniach marketingowych
  • poznać ryzyko prawne związane z realizacją akcji SMS Premium
  • uniknąć błędów przy organizacji loterii promocyjnej
  • wzbogacić swoją wiedzę na temat aspektów podatkowych
  • odpowiednio przygotować się do kontroli Urzędu Celnego

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Podczas Warsztatów swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują:

  • Dyrektorzy Marketingu
  • Brand Managerowie
  • Dyrektorzy ds. Trade Marketingu
  • Dyrektorzy ds. Programów Lojalnościowych
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Specjaliści ds. e-marketingu


Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 18 kwietnia 2011 do 13 maja 2011)
3395 zł (od 14 maja 2011 do 7 czerwca 2011)

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek —Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora: