eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaWarsztat Interaktywny: Customer Experience Management

Zarządzanie doświadczeniami klientów jest narzędziem wciąż niedocenionym przez przedsiębiorstwa, jednak w najbliższej przyszłości będzie decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Każdy nasz kontakt z klientem, klienta z produktem lub firmą tworzy w nim pewne doświadczenie. Tworzy sumę wszelkich doświadczeń, w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług.

Zarządzanie doświadczeniem klienta polega na kształtowaniu procesów w firmie tak, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.

Podczas warsztatów zaprezentujemy wyniki przeprowadzonej w 2013 roku III edycji badań mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w zarządzaniu doświadczeniem klientów.

Odpowiemy na następujące pytania:

  • Jak zdobyć lojalność klienta i jak poznać jego potrzeby?
  • Jak zapewnić pewne i długotrwałe relacje z klientem?
  • Co zrobić aby klient wiedział wszystko o Twoich produktach i usługach?
  • Jak  kształtować procesy w firmie aby zapewnić klientowi maksimum satysfakcji?
  • Co zrobić aby firma wyróżniała się na tle konkurencji?
  • Co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów i na jakiej podstawie kształtuje swoją opinię o marce?

Wyobraź sobie, że przychodzi do Twojej firmy klient i od razu wiesz, kim jest i czego oczekuje. Podczas ostatniej wizyty zrobiłeś na nim dobre wrażenie, więc powrócił!

Jego pozytywne doświadczenia, emocje oraz zaspokojenie indywidualnych potrzeb, których techniki masz w jednym palcu, zapewniają Ci długotrwały sukces i zysk.

Masz teraz przewagę nad konkurencją, więc jesteś spokojny o jego lojalność wobec marki a wasze relacje są pewne i długotrwałe. Twoi pracownicy są zaangażowani i mają wpływ na zadowolenie klientów i ich pozytywne doświadczenia.

Wiesz że Twoi Klienci:

  • wiedzą wszystko o Twoich  produktach i usługach
  • mają poczucie że biorą udział w czymś oryginalnym, indywidualnym, ekskluzywnym
  • czują się dobrze traktowani i otaczani opieką
  • „chcą” być identyfikowani, czyli rozpoznawani jako Klienci "TWOJEGO" przedsiębiorstwa.

Jak tego dokonać?

Zarządzanie doświadczeniami klientów jest narzędziem wciąż niedocenionym przez przedsiębiorstwa, jednak w najbliższej przyszłości będzie decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Każdy nasz kontakt z klientem, klienta z produktem lub firmą tworzy w nim pewne doświadczenie. Tworzy sumę wszelkich doświadczeń, w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług.

Zarządzanie doświadczeniem klienta polega na kształtowaniu procesów w firmie tak, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.

Podczas warsztatów zaprezentujemy wyniki przeprowadzonej w 2013 roku III edycji badań mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w zarządzaniu doświadczeniem klientów.

Odpowiemy na następujące pytania: co wpływa na decyzje konsumentów? Czy decydującym elementem jest wyłącznie cena i sam produkt? A jeżeli nie, to co jeszcze?

 


Koszt uczestnictwa:
2495 PLN (od 21 października 2013 do 15 listopada 2013)
2995 PLN (od 16 listopada 2013 do 27 listopada 2013)


Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail:


Więcej na: