-
Tytuł:
Warsztat Interaktywny: Customer Experience Management
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 995 + VAT PLN Teraz: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2013-11-27 - 2013-11-28
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Zarządzanie doświadczeniami klientów jest narzędziem wciąż niedocenionym przez przedsiębiorstwa, jednak w najbliższej przyszłości będzie decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.
Każdy nasz kontakt z klientem, klienta z produktem lub firmą tworzy w nim pewne doświadczenie. Tworzy sumę wszelkich doświadczeń, w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług.
Zarządzanie doświadczeniem klienta polega na kształtowaniu procesów w firmie tak, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.
Podczas warsztatów zaprezentujemy wyniki przeprowadzonej w 2013 roku III edycji badań mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w zarządzaniu doświadczeniem klientów.
Odpowiemy na następujące pytania:
- Jak zdobyć lojalność klienta i jak poznać jego potrzeby?
- Jak zapewnić pewne i długotrwałe relacje z klientem?
- Co zrobić aby klient wiedział wszystko o Twoich produktach i usługach?
- Jak kształtować procesy w firmie aby zapewnić klientowi maksimum satysfakcji?
- Co zrobić aby firma wyróżniała się na tle konkurencji?
- Co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów i na jakiej podstawie kształtuje swoją opinię o marce?
Wyobraź sobie, że przychodzi do Twojej firmy klient i od razu wiesz, kim jest i czego oczekuje. Podczas ostatniej wizyty zrobiłeś na nim dobre wrażenie, więc powrócił!
Jego pozytywne doświadczenia, emocje oraz zaspokojenie indywidualnych potrzeb, których techniki masz w jednym palcu, zapewniają Ci długotrwały sukces i zysk.
Masz teraz przewagę nad konkurencją, więc jesteś spokojny o jego lojalność wobec marki a wasze relacje są pewne i długotrwałe. Twoi pracownicy są zaangażowani i mają wpływ na zadowolenie klientów i ich pozytywne doświadczenia.
Wiesz że Twoi Klienci:
- wiedzą wszystko o Twoich produktach i usługach
- mają poczucie że biorą udział w czymś oryginalnym, indywidualnym, ekskluzywnym
- czują się dobrze traktowani i otaczani opieką
- „chcą” być identyfikowani, czyli rozpoznawani jako Klienci "TWOJEGO" przedsiębiorstwa.
Jak tego dokonać?
Zarządzanie doświadczeniami klientów jest narzędziem wciąż niedocenionym przez przedsiębiorstwa, jednak w najbliższej przyszłości będzie decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.
Każdy nasz kontakt z klientem, klienta z produktem lub firmą tworzy w nim pewne doświadczenie. Tworzy sumę wszelkich doświadczeń, w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług.
Zarządzanie doświadczeniem klienta polega na kształtowaniu procesów w firmie tak, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.
Podczas warsztatów zaprezentujemy wyniki przeprowadzonej w 2013 roku III edycji badań mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w zarządzaniu doświadczeniem klientów.
Odpowiemy na następujące pytania: co wpływa na decyzje konsumentów? Czy decydującym elementem jest wyłącznie cena i sam produkt? A jeżeli nie, to co jeszcze?
Koszt uczestnictwa:
2495 PLN (od 21 października 2013 do 15 listopada 2013)
2995 PLN (od 16 listopada 2013 do 27 listopada 2013)
Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail:
Więcej na: