-
Tytuł:
Warsztat Aktywnego Handlowca
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 890 PLN Teraz: 3 490 PLN
- Termin: 2008-08-13 - 2008-08-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Sales Trainings
Uwaga!
dla użytkowników eGospodarka.pl, którzy wykupią udział w szkoleniu, dodatkowe 60 min cachingu personalnego gratis.
Po raz pierwszy w Polsce, kompleksowy kurs dla początkujących handlowców chcących więcej sprzedawać. Czterech zawodowych trenerów o unikalnych umiejętnościach. Aktor, trener NLP, negocjator i mistrz wystąpień publicznych przygotowali zestaw umiejętności, który uaktywni potencjał sprzedaży w każdym pracowniku.
Główne elementy programu:
- warsztaty aktorskie: sztuka wystąpień publicznych i prezentacji oferty
- trening negocjacji prowadzony symultanicznie przez dwóch trenerów
- narzędzia NLP w komunikacji i motywacji
- efekt WOW w ofercie
- rozwijanie inteligencji finansowej (gra Cash Flow)
- spotkanie z grupą SUPER HANDLOWCÓW
- praca z kamerą
Chcesz więcej sprzedawać?
Chcesz wiedzieć, czego chce klient zanim powie?
Jak robić show w trakcie prezentacji?
Wreszcie, jak obudzić charyzmę?
Na tym kursie bardzo dużo ćwiczysz, praktykujesz i trenujesz umiejętności super sprzedawcy.
Certyfikatem zdobytych umiejętności będzie nagranie na kamerę nowego Ciebie robiącego show podczas prezentacji.
Program:
DZIEŃ PIERWSZY – 13 SIERPNIA – MOTYWACJA I CELE HANDLOWCA
1. Filozofia zawodu handlowca – moduł poświęcony kompleksowej analizie pracy handlowca. Jest to fundament pracy najlepszych. Pozwala na podniesienie efektywności pracy przy zmniejszeniu nakładów energii i sił. Zanim pozna się techniki i narzędzia potrzebna jest odpowiednia filozofia i podejście do swojej pracy. Niewielu osób to poznaje, dlatego pierwsze dwa dni będą czymś, co będzie Państwa wyróżniać na tle innych na rynku.
- a. Wprowadzenie – poznanie się uczestników i stworzenie ram szkolenia
- b. Kim jestem jako handlowiec – rozmowa i ćwiczenia pozwalająca na analizę i określenie motywacji w pracy.
- c. Przekonania – czyli jak działa umysł, jak rozpocząć kontrolować swoje myśli i emocje w pracy
- d. Filozofia kierunku – część poświęcona na integracji dotychczasowych przemyśleń i nadanie kierunku zmian, jakie mają nastąpić podczas szkolenia. Uczestnik określa precyzyjnie na czym chce się skoncentrować, co chce zmienić i rozwinąć.
2. Budowanie postawy handlowca – moduł poświęcony na indywidualną pracę nad sobą i swoja pracą. Jest to jedna z najważniejszych części, którą najlepszy handlowcy mają opracowaną. Klienci cenią indywidualność. Wybierają najbardziej wyrazistych, godnych zaufania i profesjonalnych handlowców. Jeśli umiemy zaprezentować siebie na zewnątrz i być w tym spójni, ludzie będą chcieli z nami współpracować. Pracujemy tutaj nad rozwojem osobowości, nad wydobyciem najmocniejszych Twoich cech, nad tym, jak można kontrolować swoje emocje i myśli w intensywnej pracy.
- a. Indywidualna analiza SWOT – poznanie swoich ograniczeń, wyzwań oraz zasobów
- b. Distinct quality – czyli bądź wyrazisty i inny niż wszyscy. Klient w XXI wybiera najwyższą jakość i inność. Technika Distinct quality (Wyróżniająca jakość) pozwala na stworzenie bądź wzmocnienie najsilniejszych cech danego handlowca, która sprawi, że będzie najlepszy w swojej dziedzinie.
Dowiedz się jak:
- Kreować autoprezentacje i budować pierwszy kontakt
- Prezentować innym w sposób spójny swoje kompetencje
- Wyróżnić się, aby było to zauważone i docenione
- c. IE, czyli Inteligencja emocjonalna – IE uznana została za najważniejszy element w osiąganiu sukcesów. IQ zostaje daleko w tyle.
Siódmego i ósmego dnia poznany SI, czyli Inteligencję socjalną, teraz koncentrujemy się nad tym jak:
- rozwijać prawdziwą i skuteczną asertywność
- poznać zasady na jakiś działają nasze myśli i mieć nad nimi kontrole
- poznać jak powstają emocje i jak nimi zarządzać, w szczególności w najważniejszych momentach w pracy
DZIEŃ DRUGI – 14 SIERPNIA – BUDOWANIE POSTAWY HANDLOWCA
Najlepszy handlowiec to najlepszy uczeń – moduł poświęcony skutecznemu uczeniu się. Wiedza, aby być lepszym, skuteczniejszym i o tym jak zarabiać więcej jest wszędzie. Nie tylko w książkach i na szkoleniach. Jeśli mamy umiejętności uczenia się, modelowania, potrafimy wtedy zdobywać najlepszą wiedzę każdego dnia. Według amerykańskich psychologów tylko 5% ludzi na świecie się rozwija i inwestuje swój czas w naukę. Mało kto także posiada umiejętności, które prezentujemy poniżej. Chcesz być najlepszy? Zdobądź kolejny zasób, który posiada taka osoba jak: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Brian Tracy, czy Herb Cohen.
- a. Strategie Najlepszych – czym jest modelowanie i uczenie się od najlepszych. Techniki modelowania: Pola Diltsa, Weryfikacja zasobów, Aplikacja zasobów.
- b. Jak łatwo się uczyć i przyswajać nowe rzeczy – metody na szybką naukę i przyswajanie nowej wiedzy.
- c. Feedback, czyli informacja zwrotna – dowiedz się jak przekazywać oraz przyjmować informację zwrotną: dla siebie, dla współpracowników i klientów
- d. Grupy Eksperckie – poznaj strategie innych handlowców. Wystąpi przed Tobą handlowiec korzystający z poznawanych przez Ciebie umiejętności. W grupach uczestnicy będą dzielić się swoimi strategiami i uczyć siebie nawzajem tego co jest najskuteczniejsze.
Motywacja do bycia lepszym – moduł podsumowujący dwa dni. Mając podejście i zbudowaną postawę czas na zbudowanie planów i przyszłości. Tylko te osoby, które wiedzą gdzie zmierzają i co chcą osiągnąć stają na podium. Przed Tobą narzędzia, które zbudują motywację i nadadzą nowy kierunek działania.
- a. Definiowanie celów zawodowych i życiowych – Twoje życie to praca i życie osobiste. Te dwie sfery muszą współgrać, inaczej będą pojawiały się ograniczenia i konflikty. Pełna integracja pozwoli to klucz to sukcesów.
- b. Techniki motywacyjne w pracy i w domu – poznaj szybkie i skuteczne techniki motywacyjne: Propulsion system, Koło doskonałości, Rolling Pattern, Submodalności sukcesu
- c. Time Line – linia czasu, czyli integracja doświadczeń z przeszłości, określenie planów na przyszłości i wdrożenie ich w teraźniejszość
DZIEŃ TRZECI – 16 SIERPNIA – ZARZĄDZANIE CZASEM. POZYSKIWANIE INFORMACJI
1. Praktyczne Zarządzanie Czasem - moduł zaprojektowany został by dostarczyć jak największą ilość skutecznych strategii zarządzania czasem w pracy handlowca. W stopniu podstawowym podsumowuje teoretyczne aspekty metod organizacji czasu pracy i proponuje rozwijanie alternatywnych strategii. Powyższe elementy posłużą stworzeniu lub udoskonaleniu własnego systemu zarządzania czasem.
- a. Przenośne biuro - jak efektywnie wykorzystać technologię XXI wieku w pracy handlowca
- b. Sylwetka osoby zorganizowanej - błyskawiczne przejmowanie postaw i zachowań
- c. Czasowstrzymywacze - narzędzia zwiększające efektywność pracy
- d. Planowanie On-line - wykorzystanie Internetu w zarządzaniu czasem
- e. Mój Planner - budowanie własnego systemu zarządzania czasem
2. Gromadzenie i Przetwarzanie Informacji - moduł uczy w jaki sposób wykorzystać Internet w procesie budowania bazy wiedzy wspierającej sprzedaż.
- a. Mapy myśli - tworzenie nielinearnych planów prezentacji
- b. e-Górnik w kopalni wiedzy - Wykorzystanie Internetu w poszukiwaniu informacji
- c. Web 2.0 - jak wykorzystać społeczności internetowe
3. Strategie - najskuteczniejsze praktyki handlowców
DZIEŃ CZWARTY – 17 SIERPNIA – BUDOWANIE I PREZENTOWANIE OFERTY
1. Kreatywne Prezentowanie Oferty - moduł uczy w jaki sposób bawić się kreatywnością i wyjść poza schemat tradycyjnych prezentacji handlowych.
- a. KreaTYwn <|++++< - ćwiczenia rozwijające kreatywność
- b. G-Creativity - technika twórczego myślenia
- c. Efekt WOW - pierwsze 10 sekund prezentacji, które zapamiętają do końca życia
- d. Efekt Power Sound Beat - jak wzmocnić przekaz prezentacji
- e. Dowód rzeczowy - Wykorzystanie rekwizytów w prezentacjach
- f. Strategie - najskuteczniejsze praktyki handlowców
2. Budowanie oferty - moduł poświęcony umiejętności pisania skutecznych tekstów reklamowych. Zasady, analizowanie przypadków oraz tworzenie 3 rodzai ofert.
- a. Copywriting - zasady tworzenia skutecznych ofert
- b. Copywriting case studies - najskuteczniejsze praktyki handlowców
- c. Copywriting w praktyce - oferta papierowa, elektroniczna, telefoniczna
3. Prezentacja multimedialna w praktyce - moduł poświęcony przygotowaniu profesjonalnej i nieszablonowej prezentacji multimedialnej.
- a. PowerPoint Alternative - wyjście poza schemat standardowych prezentacji multimedialnych
- b. Case studies - największe wpadki - jak radzić sobie z niespodziankami w trakcie prezentacji
- c. Psychologia obrazów - jak stworzyć skuteczny przekaz
- e. Wykorzystanie sprzętu multimedialnego
- f. Strategie - najskuteczniejsze praktyki handlowców
DZIEŃ PIĄTY – 18 SIERPNIA – WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I WARSZTATY AKTORSKIE
Wystąpienia publiczne i Warsztaty Aktorskie
Cel warsztatów:
Najlepsi handlowcy są najlepszymi aktorami. Nie takimi, którzy udają, ale takimi, którzy są prawdziwy w swojej pracy, czyli na scenie. Umiejętność operowania głosem, gestami i emocjami przyciąga setki tysięcy publiczności. Bez tych umiejętności żaden handlowiec nie jest w stanie osiągnąć najlepszych rezultatów. Dlatego zapewniamy pracę nad umiejętnościami wystąpień publicznych połączonymi z warsztatami aktorskimi.
Charakterystyka i struktura warsztatów:
Całość jest skrojona pod Twoje potrzeby. Zapewniamy pełne i indywidualne podejście trenera i profesjonalnego aktora. Warsztatowy charakter zajęć zapewnia ciągłą praktykę. Pozbędziesz się ewentualnych napięć i stresu związanym z wystąpieniami publicznymi. Będziesz bez przerwy w akcji uczył się i na własnej skórze doświadczał błyskawicznych zmian. Warsztaty aktorskie dzielą się na części, na dwa dni.
1. Głos i Mowa
- a. Podnieś jakość swojej mowy i mów tak, by chcieli słuchać dalej
- b. Naucz się korzystać z potencjału głosu
- c. W najbardziej odpowiednich momentach będziesz stawiać akcent
- d. Poznaj niezwykłą moc pauz, przerw, zatrzymań
- e. Naucz się nakrywania głosem, mówienia wyrazistego i barwnej artykulacji
- f. Dowiedz się, jak uzyskać spójność głosu z gestykulacją i cała fizjologią ciała
- g. jak mówić do kamery, do mikrofonu, do widza
- h. Pozbędziesz się jakiejkolwiek tremy, obaw, lęków przed mówieniem
- i. Jak radzić sobie z kryzysowymi chwilami, gdy spada zainteresowanie słuchacza
2. Emocje i Ekspresja
- a. Jak wywoływać dowolne stany emocjonalne w słuchaczach
- b. Potężnie wzmocnij swoją ramę i intensywność konkretnych stanów
- c. Połącz we wszystko te gesty, słowa i mowę ciała, by dostarczyć im najlepszy przekaz z możliwych
- d. Jak używać spojrzenia i oczu, by przekazywać to, co chcesz by odczuli
3. Gestykulacja i Ciało
- a. Dowiedz się, po co wyciągać ręce i jak używać palców
- b. Stań się panem własnego ciała, tak by każdy ruch miał powód i namacalny, zaplanowany skutek
- c. Dowiesz się, jak siadać, by wywołać potrzebne ci stany
- d. Zrozumiesz, co, kiedy, jak i po co dokładnie masz robić z rękoma
- e. Poznasz dynamikę gestów i elastycznie nauczysz się ją zmieniać
Do każdego modułu są przygotowane ćwiczenia. Pod czujnym okiem aktora każdy uczestnik będzie ćwiczyć sposób mówienia, przekazywanie emocji oraz korzystanie ze swoich gestów i ciała. Wymienione moduły przeplatają się ze sobą tworząc integralną całość. Uczestnik w wirze ćwiczeń i praktyki na scenie otrzymuje od trenera kompleksową informacje zwrotną.
DZIEŃ SZÓSTY – 19 SIERPNIA – PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI SWOJEGO PRODUKTU
Dzień poświęcony jest na przygotowywanie prezentacji swojego produktu w oparciu o dotychczasową wiedzę. Każdy uczestnik pod okiem trenera przygotowuje krótkie wystąpienia przed grupą. Mają one na celu zaprezentowanie produktu/usługi, którym faktycznie się zajmuje. Wystąpienia każdego uczestnika są na bieżąco korygowane przez trenera. Grupa będzie także dzielić się informacją zwrotną. Ta bardzo dynamiczna i interaktywna część pozwoli uczestnikowi na świadomą pracę nad sobą, jak i nad prezentacją przed grupą albo jednostką.
DZIEŃ SIÓDMY – 20 SIERPNIA – BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. PERSWAZJA
1. Relacje z klientami – moduł poświęcony budowaniu krótkotrwałych i długotrwałych relacji z klientem indywidualnym i grupowym.
- a. Przekonania i Ramy przy pracy z klientem
- b. Metaprogramy – poznaj strategie i osobowość klienta, aby wiedzieć jak z nim się komunikować
- c. Budowanie pierwszego kontaktu
- d. Podtrzymywanie relacji, współpracy i więzi
- e. Trudni klienci, trudne sytuacje – proste rozwiązania
2. Inteligentna Perswazja
a. Poznaj klienta i jego rzeczywistość
- Kalibracja klienta
- Systemy reprezentacji
- Metaprogramy
b. Prezentacja produktu i idei
- Pokazanie silnych stron, aby klient odczuł, że jest to przygotowane indywidualnie dla niego
- Zamienianie ewentualne błędów i wad w zasób
- Umiejętność wyróżniania produktu na tle innych
c. Sprzedaż emocjonalna
- Rozpoznawanie emocjonalnych potrzeb klienta
- Wywoływanie stanów emocjonalnych
- Korzystanie z głosu – intonacja, akcentowanie, konstruowanie zdań
d. Pytania
- Zadawanie pytań – pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, ukierunkowujące, Meta Model i Model Miltona
- Odpowiadanie na pytania – metafory, podprogowe przekazy,
e. Perswazja a etyka – dyskusja na temat granicy między inteligentną perswazją a manipulacją. Dowiesz się jak być etyczny w świecie konkurencji, jak budować prawdziwe zaufanie, jak podejmować decyzje w trudnych sytuacjach.
DZIEŃ ÓSMY – 21 SIERPNIA – NEGOCJACJE WERBALNE I NIEWERBALNE
1. Negocjacje werbalne i niewerbalne
2. Mowa ciała
- a. gestykulacja
- b. pozycja ciała
- c. mimika twarzy
3. Matryce lingwistyczne – czyli zaawansowana lingwistyka negocjacyjna
4. Gry negocjacyjne – w aktywnej formie zabawy poznaj mechanizmy negocjacyjne i grupowe, dzięki którym dowiesz się, co dzieje się między wierszami
- a. Behavioriks – czyli Inteligencja Socjalna. Wywieraj wpływ bez mówienia.
5. Nauczy się jak siadać, stawać i poruszać się w przestrzeni wokół Ciebie.
- a. Poznaj logistykę stołu.
- b. Buduj wartość socjalną, pozycjonuj się w grupie
- c. Steruj wrażeniem publicznym.
6. Nie daj się zbić z tropu tanimi sztuczkami – dowiedz się, jak reagować na manipulacje i jak nie dać się w nią wciągnąć.
7. Zamykanie kontraktów i analiza wyników procesu sprzedaży
1. Kiedy zamknąć kontrakt?
- a. Podświadome komunikaty klienta
- b. Świadome komunikaty klienta
2. Co dają nam klienci, z którymi współpraca nie kończy się sprzedażą?
3. Analiza sprzedaży, czyli informacja zwrotna co poszło dobrze i co poprawić
DZIEŃ DZIEWIĄTY – 22 SIERPNIA – PREZENTACJE INDYWIDUALNE
Prezentacje indywidualne - Prezentacje indywidualne polegają na przedstawieniu w 15 minut oferty wybranego produktu (każda osoba wybiera indywidualnie, z propozycją, aby był to produkt, który faktycznie sprzedaje) i nagranie ich na kamerę. Jest to symboliczne zakończenie kursu, a nagranie będzie "zdanym egzaminem" i pod warunkiem zgody uczestników będzie przesyłane szefom, którzy delegowali pracowników na to szkolenie. Prezentacja polega na wykorzystaniu wiedzy, którą poznało się na szkoleniu. Jest to zarazem informacja dla uczestnika, co potrzebuje jeszcze rozwijać, a w czym jest dobry.
Koszt uczestnictwa:
3890 netto
do 15 lipca 3490 netto
Szczegółowe informacje:
Paweł Siek - Project Manager
tel. 022-312-3011
fax:022-312-3001
mobile: 602-385-708