-
Tytuł:
Umowy gospodarcze w przedsiębiorstwie
- Kategoria: Prawo
- Cena: 2 495 PLN Teraz: 1 995 PLN
- Termin: 2012-06-14 - 2012-06-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Ostatnie orzecznictwo i interpretacje podatkowe
- Klauzule umowne stosowane w kontraktach – czy naruszają interesy stron
- Cele biznesowe kontrahentów a typ umowy – jak właściwie dobrać typ umowy, jak określić prawa i obowiązki stron
- Klauzule salwatoryjna – w sytuacji kryzysowej wybawienie dla umowy
- Odpowiedzialność stron umowy a świadczenie usług
- Rozwiązanie umowy gospodarczej – regulacje umowne i ustawowe ograniczenia
Zawieranie umów między przedsiębiorcami jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych. Odpowiednia treść i uregulowania wzajemnych stosunków wpływa na powodzenie projektu biznesowego lub nawet całego przedsiębiorstwa. Dlatego konstruowanie dobrych umów powinno wiązać się z zachowaniem równowagi między prawami i obowiązkami obydwu stron. Jak ustrzec się ryzyka, błędów oraz negatywnych konsekwencji związanych z zawarciem umowy powiedzą Eksperci z Kuczek-Maruta Kancelarii Radców Prawnych.
Warto wziąć udział w warsztatach, aby dowiedzieć się:
- jak dobrać właściwy typ umowy i w jaki sposób określić prawa i obowiązki stron w umowie
- jakich klauzul i zapisów warto używać w umowach gospodarczych
- jak umiejętnie dochodzić swoich praw za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, jakie są zasady odpowiedzialności odszkodowawczej
- czy uzgodnienia umowne w sprawie faktur są potrzebne i skuteczne
- czy klauzula salwatoryjna uratuje umowę w sytuacji kryzysowej
- jak skutecznie określić karę umowną, czy wysokość kary może być dowolna
- czy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zmienia zasady tej odpowiedzialności wobec kontrahenta
- jak skutecznie rozwiązać umowę
Kto powinien wziąć udział w warsztatach:
- Wszyscy, którzy zaangażowani są w negocjacje, sporządzanie kontraktów oraz nadzór nad nimi. szczególnie polecamy dla:
- Prawników zewnętrznych i wewnętrznych
- Dyrektorów ds. Zakupów
- Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży
- Menedżerów ds. Kontraktów
- Menedżerów ds. Exportu i Importu
- Kierowników ds. Projektów
- Specjalistów ds. Realizacji Umów
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.
Koszt uczestnictwa:
1995 PLN (od 8 maja 2012 do 25 maja 2012)
2495 PLN (od 26 maja 2012 do 14 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: