eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaUmowy gospodarcze w przedsiębiorstwie

W programie m.in.:

  • Ostatnie orzecznictwo i interpretacje podatkowe
  • Klauzule umowne stosowane w kontraktach – czy naruszają interesy stron
  • Cele biznesowe kontrahentów a typ umowy – jak właściwie dobrać typ umowy, jak określić prawa i obowiązki stron
  • Klauzule salwatoryjna – w sytuacji kryzysowej wybawienie dla umowy
  • Odpowiedzialność stron umowy a świadczenie usług
  • Rozwiązanie umowy gospodarczej – regulacje umowne i ustawowe ograniczenia

Zawieranie umów między przedsiębiorcami jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych. Odpowiednia treść i uregulowania wzajemnych stosunków wpływa na powodzenie projektu biznesowego lub nawet całego przedsiębiorstwa. Dlatego konstruowanie dobrych umów powinno wiązać się z zachowaniem równowagi między prawami i obowiązkami obydwu stron. Jak ustrzec się ryzyka, błędów oraz negatywnych konsekwencji związanych z zawarciem umowy powiedzą Eksperci z Kuczek-Maruta Kancelarii Radców Prawnych.

Warto wziąć udział w warsztatach, aby dowiedzieć się:

  • jak dobrać właściwy typ umowy i w jaki sposób określić prawa i obowiązki stron w umowie
  • jakich klauzul i zapisów warto używać w umowach gospodarczych
  • jak umiejętnie dochodzić swoich praw za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, jakie są zasady odpowiedzialności odszkodowawczej
  • czy uzgodnienia umowne w sprawie faktur są potrzebne i skuteczne
  • czy klauzula salwatoryjna uratuje umowę w sytuacji kryzysowej
  • jak skutecznie określić karę umowną, czy wysokość kary może być dowolna
  • czy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zmienia zasady tej odpowiedzialności wobec kontrahenta
  • jak skutecznie rozwiązać umowę

Kto powinien wziąć udział w warsztatach:

  • Wszyscy, którzy zaangażowani są w negocjacje, sporządzanie kontraktów oraz nadzór nad nimi. szczególnie polecamy dla:
  • Prawników zewnętrznych i wewnętrznych
  • Dyrektorów ds. Zakupów
  • Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży
  • Menedżerów ds. Kontraktów
  • Menedżerów ds. Exportu i Importu
  • Kierowników ds. Projektów
  • Specjalistów ds. Realizacji Umów

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.


Koszt uczestnictwa:
1995 PLN (od 8 maja 2012 do 25 maja 2012)
2495 PLN (od 26 maja 2012 do 14 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: