-
Tytuł:
Techniki sprzedaży przez telefon - warsztat doskonalenia
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 790 PLN Teraz: 690 PLN
- Termin: 2009-05-28 - 2009-05-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Celem szkolenia jest:
- nabycie wiedzy o podstawowych składnikach skutecznych rozmów
- nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami
- usprawnienie posługiwania się telefonem jako narzędziem pracy.
Szkolenie skierowane jest do:
- osób sprzedających przez telefon
- pracowników telefonicznej obsługi Klienta
- pracowników działu telemarketingu
- wszystkich osób, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
- Testy i trening umiejętności
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program
- Wprowadzenie
- powitanie
- prezentacja uczestników
- ustalenie oczekiwań uczestników wobec szkolenia
- ćwiczenie integracyjne
- Kim jest Klient?
- kim jest dla mnie Klient?
- dlaczego Klienci od jednych odchodzą a do innych przychodzą? - analiza przyczyn
- mój wpływ na zapobieganie odejściu Klientów
- "Lubię nie lubię" w obsłudze Klientów
- Określenie pozytywnego i negatywnego zachowania w obsłudze klienta
- Specyfika rozmów z Klientem
- ustalanie celu rozmowy
- zakres i sposoby pozyskiwania informacji
- obsługa Klienta czy sprzedaż?
- rozmowa jako uporządkowany proces wieloetapowy
- budowanie pozytywnych relacji z Klientem
- Proces przygotowania się do rozmowy telefonicznej
- ułożony scenariusz czy twórcza improwizacja?
- narzędzia przydatne przy poszczególnych etapach
- schematy
- notatki
- dzienniki rozmów
- Prowadzenie rozmowy z Klientem
- żelazne zasady które należy zawsze stosować
- powitanie i jego rola w rozmowie telefonicznej
- pokonywanie barier w dotarciu do celu - budowanie własnego scenariusza rozpoczęcia rozmowy,
- pierwsze wrażenie przez telefon
- sposoby rozpoczynania rozmów z klientem - wypracowanie niestandardowych sposobów rozpoczęcia rozmowy, w celu zbudowania jak najlepszego kontaktu
- pokonywanie obiekcji związanych z rozmową telefoniczną
- ratowanie rozmów nieudanych
- język rozmów telefonicznych
- Rozpoznanie własnego stylu relacji z Klientem
- styl komunikacji
- nastawienia i oczekiwania
- obraz firmy prezentowany Klientowi
- Kluczowe umiejętności przy prowadzeniu rozmów telefonicznych:
- słuchanie
- notowanie
- pytanie
- weryfikowanie informacji
- mowa ciała w rozmowie telefonicznej
- Rozpoznawanie potrzeb Klienta
- odkrywanie motywacji klienta
- uzyskiwanie zgody i kontrolowanie rozmowy
- Prezentowanie oferty, omawianie szczegółów współpracy i dokumentów,
- zasady prezentacji telefonicznej
- zamiana cech na korzyści w aspekcie motywacji klienta,
- Finalizowanie rozmowy
- kiedy i jak finalizować rozmowę
- sposoby zamykania rozmowy telefonicznej
- Trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym
- rozmowy z niegrzecznymi klientami
- załatwianie reklamacji przez telefon
- odszkodowania moralne i inne rekompensaty
- sposoby radzenia sobie ze stresem
- unikanie bałaganu
- jak pamiętać o ważnych sprawach
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Miejsce szkolenia
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ
ul. Trębacka 3, Warszawa
Centrum zlokalizowane jest w najbardziej prestiżowej części Warszawy, w bliskim sąsiedztwie placu Piłsudskiego oraz Traktu Królewskiego.
W sąsiedztwie swoje siedziby mają liczne instytucje państwowe i podmioty prywatne. To również rejon ekskluzywnych hoteli, sklepów i restauracji.
Dzięki dogodnemu systemowi transportu miejskiego jest to miejsce doskonale skomunikowane z najważniejszymi punktami miasta. Sąsiedztwo historycznego Ogrodu Saskiego,
Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i zabytkowej Starówki sprawia, że miejsce to można uznać za kulturalno-biznesowe "serce" stolicy. Mając na uwadze komfort naszych klientów -
szkolenia, warsztaty oraz cykliczne kursy realizowane są w klimatyzowanej sali szkoleniowo-konferencyjnej wyposażonej w niezbędny sprzęt audiowizualny.
Trenerzy
Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Koszt
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 13.05.2009 wynosi: 690,00 zł brutto
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 13.05.2009 wynosi: 790,00 zł brutto
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów.
Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70
Więcej informacji na stronie konferencji: