-
Tytuł:
Tajniki wywierania wpływu w sprzedaży i negocjacjach
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 290 PLN Teraz: 1 190 PLN
- Termin: 2009-05-25 - 2009-05-26
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Główny cel szkolenia:
W bezpieczny i sprzyjających uczeniu się warunkach, w procesie uczestnictwa w grach i ćwiczeniach zwiększenie efektywności pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych.
Inne cele szkolenia:
Dostarczenie psychologicznych narzędzi wpływu, a poprzez to zwiększenie zaufania do firmy, rozwinięcie umiejętności związanych ze sprzedażą produktów i usług, udoskonalenie relacji z
Klientami, wyższa kreatywność i motywacja do pracy.
W wyniku szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Przyjrzeć się podejmowanym przez siebie działaniom w zakresie sprzedaży, ocenić ich efektywność oraz wprowadzić potrzebne zmiany
- Udoskonalić umiejętności komunikacji z każdym typem Klienta
- Poznać nowe techniki odpowiedzi na obiekcje i zarzuty Klienta
- Udoskonalić język efektywnej argumentacji i wywierania wpływu
- Zastosować w praktyce sprzedaż wiązaną i uzupełniającą
- Kreatywnie rozwijać aktywność w poszukiwaniu sił zwiększających wartość sprzedaży
Szkolenie skierowane jest do:
- menedżerów sprzedaży
- przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
- kierowników i pracowników działów sprzedaży
- kierowników działów obsługi klienta
- kupców
- wszystkich zainteresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.
Metody pracy
Szkolenie ma charakter treningu behawioralnego zorientowanego na kształtowanie konkretnych zachowań. Poprowadzone będzie w formie interaktywnej, z zastosowaniem ćwiczeń, przykładów praktycznych, pracy w grupie i podgrupach. W trakcie krótkich wykładów zaprezentowana zostanie teoria niezbędna do zwiększenia kompetencji. Znaczna część czasu zostanie przeznaczona na praktyczne ćwiczenia i kształtowanie skutecznych nawyków w pracy.
W czasie prowadzenia warsztatu zastosowane zostaną następujące metody rozwijania kompetencji:
- Prezentacje interaktywne
- Dyskusje na forum
- Praktyczne przykłady
- Gry z elementami humoru
- Ćwiczenia indywidualne
- Case study
- Życzliwe informacje zwrotne udzielone przez trenera
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program
Czym jest dla mnie sprzedaż? - analiza
- Wszyscy wygrywamy" - czyli dlaczego warto prowadzić sprzedaż na zasadzie wygrany-wygrany - gra
- Moje słabe i mocne strony - ćwiczenie indywidualne, analiza
- Jak przygotować się do spotkania?
Tajniki psychologiczne w sprzedaży
- Sztuka utrzymywania dobrych relacji - ćwiczenie praktyczne
- Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją
- Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi klienta
- Aktywne słuchanie - dlaczego bez tego się nie uda?
- Psychologiczna sylwetka Klienta - Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne)
- Typy Klientów - jak ich rozpoznać i jak im sprzedawać, by wszyscy byli zadowoleni? - typologia
- Metaprogramy - jak Klient podejmuje decyzję o zakupie (Klient z autorytetem zewnętrznym i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, opcjonalny i proceduralny...)
Sprzedaż tradycyjna i kreatywna - analiza doświadczeń i porównanie efektów
- Etapy procesu sprzedaży i komunikacji z Klientem
- Metody rozpoznawania potrzeb i motywów zakupowych
- Zastosowanie języka korzyści stosownie do rozpoznanych potrzeb i typu Klienta
- Jak reagować na obiekcje i zarzuty klienta? - ćwiczenia praktyczne
Język perswazji
- Manipulacje - jak je identyfikować? Jak reagować na manipulacje?
- Techniki perswazyjne. Dlaczego "Tak, ale…" jest nieskuteczne?
- Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzie wpływu
- Zadawanie pytań doprecyzowujących w celu zmiany nastawienia klienta do produktu/usługi
- Świadome stosowanie negacji - sprzedaż zaawansowana
- Inne techniki wywierania wpływu
- Co robić w sytuacjach trudnych?
Negocjowanie
- Typy negocjacji - styl kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy
- Negocjacje: wygrana-wygrana
- Autodiagnoza - jaki styl preferuję? - ćwiczenia
- Techniki ustępowania
Nowe strategie dobrego sprzedawcy
- Cross/up selling - czym jest i jak go stosować w praktyce?
- Strategia jako wypadkowa przekonań i umiejętności
- Rola nastawienia i umiejętności w pracy sprzedawcy
- Dlaczego robiąc to samo otrzymujmy te same rezultaty?
- Wdrażanie zmian podnoszących efekty sprzedażowe
Finał!
- Techniki finalizowania kontraktu
- Przykłady zastosowania presupozycji w zamykaniu sprzedaży
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Miejsce szkolenia
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ
ul. Trębacka 3, Warszawa
Centrum zlokalizowane jest w najbardziej prestiżowej części Warszawy, w bliskim sąsiedztwie placu Piłsudskiego oraz Traktu Królewskiego. W sąsiedztwie swoje siedziby mają
liczne instytucje państwowe i podmioty prywatne. To również rejon ekskluzywnych hoteli, sklepów i restauracji. Dzięki dogodnemu systemowi transportu miejskiego jest to
miejsce doskonale skomunikowane z najważniejszymi punktami miasta. Sąsiedztwo historycznego Ogrodu Saskiego, Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i zabytkowej Starówki
sprawia, że miejsce to można uznać za kulturalno-biznesowe "serce" stolicy. Mając na uwadze komfort naszych klientów - szkolenia, warsztaty oraz cykliczne kursy realizowane są
w klimatyzowanej sali szkoleniowo-konferencyjnej wyposażonej w niezbędny sprzęt audiowizualny.
Trenerzy
Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Koszt:
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 11.05.2009 wynosi: 1190,00 zł
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 11.05.2009 wynosi: 1290,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów Uczestników.
Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70
Więcej informacji na stronie: