-
Tytuł:
Strategie zwiększania efektywności sprzedaży
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-01 - 2008-04-02
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku kluczową umiejętnością każdej firmy staje się efektywne zarządzanie sprzedażą. Od zdolności optymalizacji kosztów handlowych oraz trafności prognoz sprzedaży zależy w znacznej mierze efekt działań całej firmy.
Celem warsztatów jest poznanie praktycznych, uniwersalnych strategii zwiększania efektywności działań sprzedażowych. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z rynkiem FMCG, rynkiem B2C epizodycznych zakupów, rynkiem B2B – szerokim i specjalistycznym czy też rynkiem usług; każdy z uczestników projektu szkoleniowego nabędzie umiejętności przydatne w swojej pracy we wdrażaniu metod zorientowanych na wzrost efektywności działów sprzedaży firmy.
W programie m.in :
- Praktyczne narzędzia planowania i prognozowania sprzedaży z wykorzystaniem różnych technik
- Wskaźniki analizy efektywności sprzedaży
- Techniki jakościowe i ilościowe planowania i prognozowania sprzedaży
- Dopasowanie planu sprzedaży do warunków rynkowych
- Analiza skutecznych strategii sprzedażowych w Polsce i na świecie
Dlaczego warto wziąć udział:
- aby sprawdzić własne umiejętności oceny efektywności sprzedaży-podczas gry symulacyjnej SALES MANAGEMENT
- aby poznać metody oceny efektywności działań sprzedażowych-nowoczesne wskaźniki
- aby dowiedzieć się, jak najlepiej kształtować współpracę miedzy działami marketingu i sprzedaży
- aby poznać metody zwiększania sprzedaży na różnych rynkach
- przykłady sukcesów efektywnych strategii sprzedażowych w Polsce i na świecie
Szkolenie ma charakter warsztatowy – ponad 80% zajęć to praktyczne techniki oceny efektywności
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży odpowiadający za efektywność zespołów handlowych
- specjaliści ds. sprzedaży, przedstawiciele handlowi
- zainteresowani zwiększaniem efektywności działań
- menedżerowie i specjaliści ds. controllingu monitorujący działania sprzedażowe
- menedżerowie i specjaliści marketingu, współpracujący z działami sprzedaży
- wszyscy zainteresowani monitorowaniem efektywności sprzedaży na rynkach: B2B, B2C i usług
- właściciele firm, logistycy, specjaliści ds. finansowych
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztacie wynosi:
do 29 lutego 2008r.-2995 PLN + 22% VAT
po 29 lutego 2008r.- 3495 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00