eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaStrategie zwiększania efektywności sprzedaży

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku kluczową umiejętnością każdej firmy staje się efektywne zarządzanie sprzedażą. Od zdolności optymalizacji kosztów handlowych oraz trafności prognoz sprzedaży zależy w znacznej mierze efekt działań całej firmy.

Celem warsztatów jest poznanie praktycznych, uniwersalnych strategii zwiększania efektywności działań sprzedażowych. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z rynkiem FMCG, rynkiem B2C epizodycznych zakupów, rynkiem B2B – szerokim i specjalistycznym czy też rynkiem usług; każdy z uczestników projektu szkoleniowego nabędzie umiejętności przydatne w swojej pracy we wdrażaniu metod zorientowanych na wzrost efektywności działów sprzedaży firmy.

W programie m.in :

  • Praktyczne narzędzia planowania i prognozowania sprzedaży z wykorzystaniem różnych technik
  • Wskaźniki analizy efektywności sprzedaży
  • Techniki jakościowe i ilościowe planowania i prognozowania sprzedaży
  • Dopasowanie planu sprzedaży do warunków rynkowych
  • Analiza skutecznych strategii sprzedażowych w Polsce i na świecie

Dlaczego warto wziąć udział:

  • aby sprawdzić własne umiejętności oceny efektywności sprzedaży-podczas gry symulacyjnej SALES MANAGEMENT
  • aby poznać metody oceny efektywności działań sprzedażowych-nowoczesne wskaźniki
  • aby dowiedzieć się, jak najlepiej kształtować współpracę miedzy działami marketingu i sprzedaży
  • aby poznać metody zwiększania sprzedaży na różnych rynkach
  • przykłady sukcesów efektywnych strategii sprzedażowych w Polsce i na świecie

Szkolenie ma charakter warsztatowy – ponad 80% zajęć to praktyczne techniki oceny efektywności

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży odpowiadający za efektywność zespołów handlowych
  • specjaliści ds. sprzedaży, przedstawiciele handlowi
  • zainteresowani zwiększaniem efektywności działań
  • menedżerowie i specjaliści ds. controllingu monitorujący działania sprzedażowe
  • menedżerowie i specjaliści marketingu, współpracujący z działami sprzedaży
  • wszyscy zainteresowani monitorowaniem efektywności sprzedaży na rynkach: B2B, B2C i usług
  • właściciele firm, logistycy, specjaliści ds. finansowych


Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztacie wynosi:
do 29 lutego 2008r.-2995 PLN + 22% VAT
po 29 lutego 2008r.- 3495 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00