eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaStrategie e-komunikacji - zarządzanie treścią w projektach internetowch
  • Tytuł:

    Strategie e-komunikacji - zarządzanie treścią w projektach internetowch

  • Kategoria: Informatyka i Internet
  • Cena: 2 090 + VAT PLN Teraz: 2 090 + VAT PLN
  • Termin: 2005-05-17 - 2005-05-18
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CPI Sp. z o.o.

Szanowni Państwo,
Internet w ostatnich latach zrewolucjonizował nasz sposób patrzenia na komunikację i sposoby prowadzenia dzialalności gospodarczej. Prezentacja firmy i jej osiągnięć w Internecie, prowadzenie handlu internetowego, kontakt z klientami i partnerami handlowymi, obsługa informacji publikowanych w Intranetach korporacyjnych, to chleb powszedni współczesnego biznesu. Systemy zarządzania treścią (CMS, ang. Content Management Systems) umożliwiają realizację tych zadań osobom nie znającym języków opisu stron, nie posiadającym umiejętności technicznych.

Warsztaty pozwolą Państwu opracować strategię komunikacji w firmie w zakresie nowych mediów, budować zespół realizujący projekt internetowy (e-redakcję), organizować informacje w Internecie (intrancie, extranecie, portalu korporacyjnym) z pełną kontrolą i przy właściwym podziale pracy oraz ze świadomością wiążących się z tym przepisów prawnych.

Zarys tematyki warsztatów:

  • co i jak publikować w internecie
  • "produkcja" treści na potrzeby internetu
  • podstawy prawne działania organizacji w internecie
  • budowanie e-redakcji
  • zarządzanie informacją
  • wybór systemu zarządzania treścią i jego wdrożenie (przegląd rozwiazań dostępnych na polskim rynku)
  • systemy zarządzania treścią (CMS) w praktyce (zajęcia praktyczne)
  • nowoczesne technologie internetowe "w pigułce"

PROGRAM

Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-17:00

Dzień 1. - 17 maja 2005
Co i jak publikować w internecie
  • Internauta i jego potrzeby informacyjne jako punkt wyjścia e-strategii
  • Jak nawiązać komunikację z odbiorcą
  • Cechy charakterystyczne internetu w stosunku do innych mediów
  • Specyfika e-treści
  • Formy komunikacji w sieci
  • Case study
"Produkcja" treści
  • Tworzenie własnych informacji
  • Możliwości zakupu contentu
  • Brokerzy treści
  • Personalizacja informacji (marketing one-to_one)
  • Case study
Prawo i bezprawie w internecie
  • Elementy prawa autorskiego w kontekście internetu
  • Prawo a współpraca z dostawcami:
    • agencje interaktywne
    • dostawcy treści
    • producenci i dystrybutorzy Content Management Systems
  • Case Study
Budowanie e-redakcji
  • Zasoby i role w zespole redakcyjnym
  • Zatwierdzanie (workflow) informacji przed publikacją
  • Metodologia tworzenia contentu
  • Projekty internetowe a wiedza i umiejętności redaktorów
  • Case study
Dzień 2. - 18 maja 2005
Zarządzanie informacją
  • E-komunikacja w strategii biznesowej firmy
  • Content Management Systems jako fundament projektów internetowych
  • Przegląd rozwiązań klasy CMS
  • Kryteria wyboru systemu zarządzania treścią
  • Case study
CMS w praktyce
  • Funkcjonalność systemów Content Management
  • Budowanie projektów internetowych w oparciu o CMS
  • Budżet i harmonogram wdrożenia systemów Content Management
  • Użytkowanie systemów zarządzania treścią
  • Kryteria pomiaru efektywności zrealizowanych projektów
  • Case study
  • Jak to robią inni - wizyta praktyka z renomowanej firmy
Trochę technologii by się nie pogubić
  • Technologie internetowe w pigułce
  • Wykorzystanie znajomości technologii internetowych w praktyce (web positioning, cms i szablony, itp.)
  • Krótko o architekturze systemów Content Management
  • Case study
Badania w internecie
  • Internet na tle innych mediów i profil użytkowników sieci
  • Sposoby pomiaru efektywności projektów internetowych
  • Narzędzia i systemy monitoringu działań w sieci
  • Analiza i interpretacja wyników badań
  • Case study

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 17-18 maja 2005 roku (wtorek-środa)
Miejsce: Warszawa, Biurowiec INTRACO, ul. Stawki 2, 38 piętro

Koszt udziału w warsztatach 1 osoby wynosi: 2090 zł + 22% VAT.
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach, materiały warsztatowe (skrypt + materiały na CD), lunch, napoje w przerwach, certyfikat uczestnictwa.
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem, zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłane będą najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność.
W drugim dniu warsztatów prowadzone będą zajęcia praktyczne. Każdy uczestnik będzie miał do dyspozycji komputer.

Warsztaty skierowane są do :

  • menedżerów i pracowników działów Marketingu, Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej, HR, Nowych Mediów i sprzedaży odpowiedzialnych za publikację i kontrolę przepływu treści w systemach on-line (internecie, intranecie, extranecie),
  • menedżerów i przedstawicieli mediów tradycyjnych i elektronicznych (czasopism i portali internetowych),
  • osób z organizacji społecznych i politycznych, rządowych, charytatywnych, religijnych, fundacji, oraz wszelkich instytucji dla których Internet jest ważnym medium komunikacji,
  • menedżerów oraz konsultantów z działów IT decydujących o wyborze systemu zarządzania treścią w firmie, organizacji, urzędzie

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem - zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłane są na tydzień przed rozpoczęciem konferencji. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona .

Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., 04-041 Warszawa, ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78), fax (022) 870 69 95, 871 85 56 e-mail:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: