-
Tytuł:
Strategie e-komunikacji - zarządzanie treścią w projektach internetowch
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 2 090 + VAT PLN Teraz: 2 090 + VAT PLN
- Termin: 2005-05-17 - 2005-05-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CPI Sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
Internet w ostatnich latach zrewolucjonizował nasz sposób patrzenia na komunikację i sposoby prowadzenia dzialalności gospodarczej. Prezentacja firmy i jej osiągnięć w Internecie, prowadzenie handlu internetowego, kontakt z klientami i partnerami handlowymi, obsługa informacji publikowanych w Intranetach korporacyjnych, to chleb powszedni współczesnego biznesu. Systemy zarządzania treścią (CMS, ang. Content Management Systems) umożliwiają realizację tych zadań osobom nie znającym języków opisu stron, nie posiadającym umiejętności technicznych.
Warsztaty pozwolą Państwu opracować strategię komunikacji w firmie w zakresie nowych mediów, budować zespół realizujący projekt internetowy (e-redakcję), organizować informacje w Internecie (intrancie, extranecie, portalu korporacyjnym) z pełną kontrolą i przy właściwym podziale pracy oraz ze świadomością wiążących się z tym przepisów prawnych.
Zarys tematyki warsztatów:
- co i jak publikować w internecie
- "produkcja" treści na potrzeby internetu
- podstawy prawne działania organizacji w internecie
- budowanie e-redakcji
- zarządzanie informacją
- wybór systemu zarządzania treścią i jego wdrożenie (przegląd rozwiazań dostępnych na polskim rynku)
- systemy zarządzania treścią (CMS) w praktyce (zajęcia praktyczne)
- nowoczesne technologie internetowe "w pigułce"
PROGRAM
Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-17:00
Dzień 1. - 17 maja 2005 | |
Co i jak publikować w internecie
|
|
"Produkcja" treści
|
|
Prawo i bezprawie w internecie
|
|
Budowanie e-redakcji
|
|
Dzień 2. - 18 maja 2005 | |
Zarządzanie informacją
|
|
CMS w praktyce
|
|
Trochę technologii by się nie pogubić
|
|
Badania w internecie
|
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 17-18 maja 2005 roku (wtorek-środa)
Miejsce: Warszawa, Biurowiec INTRACO, ul. Stawki 2, 38 piętro
Koszt udziału w warsztatach 1 osoby
wynosi: 2090 zł + 22% VAT.
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach, materiały warsztatowe
(skrypt + materiały na CD), lunch, napoje w przerwach, certyfikat uczestnictwa.
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem, zawierającym szczegółowe informacje
organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłane
będą najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów. O przyjęciu zgłoszenia
decyduje kolejność.
W drugim dniu warsztatów prowadzone będą zajęcia praktyczne. Każdy uczestnik
będzie miał do dyspozycji komputer.
Warsztaty skierowane są do :
- menedżerów i pracowników działów Marketingu, Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej, HR, Nowych Mediów i sprzedaży odpowiedzialnych za publikację i kontrolę przepływu treści w systemach on-line (internecie, intranecie, extranecie),
- menedżerów i przedstawicieli mediów tradycyjnych i elektronicznych (czasopism i portali internetowych),
- osób z organizacji społecznych i politycznych, rządowych, charytatywnych, religijnych, fundacji, oraz wszelkich instytucji dla których Internet jest ważnym medium komunikacji,
- menedżerów oraz konsultantów z działów IT decydujących o wyborze systemu zarządzania treścią w firmie, organizacji, urzędzie
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem - zawierającym szczegółowe
informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia
udziału przesyłane są na tydzień przed rozpoczęciem konferencji. O przyjęciu
zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona .
Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., 04-041 Warszawa, ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78), fax (022) 870 69 95, 871 85 56 e-mail: