-
Tytuł:
Strategiczna Karta Wyników, jako narzędzie wspomagające proces zarządzania wartością przedsiębiorstwa
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 2 500 + VAT PLN Teraz: 2 100 + VAT PLN
- Termin: 2012-04-18 - 2012-04-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: MultiTrain Sp. z o.o.
Strategiczna Karta Wyników to koncepcja monitorowania strategii wykorzystująca spójny system finansowych i pozafinansowych wskaźników bieżącej oceny stanu i organizacji. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć usprawniają proces wdrażania strategii metodą SKW, wpływają na wydajność, skuteczność i jakość samego wdrożenia oraz zarządzania strategicznego w organizacji.
Cel szkolenia:
- rozwinięcie lub pogłębienie umiejętności skutecznego korzystania z SKW
- szkolenie obejmuje istotę SKW, warsztaty opracowywania mierników oraz analizę procesów tworzenia wartości
- podczas zajęć zostanie połozony duży nacisk na dopasowanie aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa
Odbiorcy szkolenia:
- szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej firm wdrażających lub zamierzających wdrożyć system zarządzania oparty o Strategiczną Kartę Wyników
- zajęcia przeznaczone są także dla członków rad nadzorczych i zarządów firm,
a także dyrektorów finansowych, analityków i audytorów zainteresowanych narzędziami monitorowania zgodności działań operacyjnych z celami strategicznymi firmy
Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy szkolenia:
- umiejętność określania głównych działań w organizacji wpływających na tworzenie wartości przedsiębiorstwa
- umiejętność budowania mapy strategii łączenia celów w główne wątki strategiczne
- umiejętność określania mierników dla opracowanych celów strategicznych
- umiejętność określania potrzeb w zakresie kapitału ludzkiego, informacyjnego
i organizacyjnego dla realizacji strategii
Program:
Dzień 1
1. Istota Strategicznej Karty Wyników
2. Budowa SKW (podział na perspektywy, układ perspektyw w zależności od rodzaju organizacji)
3. Zasady tworzenia mapy strategii
4. Zasady budowania mierników opisujących cele strategiczne
5. Wątki strategiczne i ich znaczenie w zamykaniu luki wartości
Dzień 2
1. Analiza procesów tworzenia wartości:
- Procesy zarządzania operacyjnego
- Procesy zarządzania klientem
- Procesy innowacyjne
- Procesy regulacyjne i społeczne
2. Dopasowanie aktywów niematerialnych do strategii przedsiębiorstwa:
- Gotowość kapitału ludzkiego
- Gotowość kapitału informacyjnego
- Gotowość kapitału organizacyjnego
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!
Koszt udziału:
2500 PLN + VAT
Przy zgłoszeniu do 4 kwietnia 2012 obowiązuje cena 2100 PLN + VAT.
Uczestnicy mają zapewniony lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.
Szczegółowe informacje:
Kamila Gut - Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel. 22 101 33 47
fax: 22 244 25 37
e-mail:
Więcej informacji: