-
Tytuł:
Sprawdzone strategie pozyskiwania zleceń od klientów. Jak rozwijać swoją kancelarię?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 200 + VAT PLN Teraz: 3 200 + VAT PLN
- Termin: 2011-11-08 - 2011-12-06
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Świadczenie usług prawniczych to działalność gospodarcza, która przy zachowaniu wszelkich zasad etyki prawniczej powinna być konkurencyjna i przynosić wymierne biznesowe korzyści.
LexisNexis wydawca Publikacji prawniczych, Serwisu Prawno-Gospodarczego Premium oraz Serwisu Prawniczego LexPolonica ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję kursu poświeconemu tematyce:
Skuteczne strategie pozyskiwania zleceń od klientów. Jak wypromować i sprzedać doradztwo prawne? - Cykl warsztatów LexisNexis dla prawników. Sesje wykładowe połączone praktycznymi kazusami i ćwiczeniami.
Cel szkolenia:
Warsztaty dla prawników kancelarii prawnych i podatkowych, którzy zajmują się relacjami z klientami oraz pozyskiwaniem nowych zleceń.
Proponujemy nowe podejście szkoleniowe – cykl 3 warsztatów tematycznych powiązanych ze sobą, które w całości stanowią kompendium wiedzy o zarządzaniu kancelarią, zespołem, klientami, pozyskiwaniu nowych klientów, promocji i w efekcie budowania pozycji biznesowej na rynku usług prawniczych. Ponadto, każdy z warsztatów jest zamkniętą i pełną, odrębną całością. Zapraszamy do udziału we wszystkich warsztatach.
Osoby docelowe:
Zapraszamy wszystkich prawników, którzy chcą określić na nowo pozycję rynkową swojej kancelarii, dopracować strategię wyjścia na rynek oraz dla tych, którzy szukają nowej inspiracji i chcą podnieść efektywność prowadzonej przez siebie działalności. W szczególności:
- prawnicy
- aplikanci
- właścicieli kancelarii
- wspólnicy
Korzyści:
- małe grupy uczestników
- możliwość udziału w wybranych modułach warsztat
- możliwość konsultacji z prowadzącymi
- praca grupowa oraz indywidualna
- dostęp do wersji testowej LexPolonica Maxima (TYLKO DLA NOWYCH KLIENTÓW)
- uzyskanie specjalnego certyfikatu LexisNexis
- oszczędność czasu i pieniędzy
- zupełnie nowe podejście szkoleniowe.
Nasza oferta zawiera to, co zwykle oferowane jest w postaci oddzielnych, niepowiązanych ze sobą szkoleń, które rzadko kiedy przekładają wiedzę na praktyczne zastosowanie. Warsztaty LexisNexis są logicznie powiązane i stanowią całość. Zamiast szukać pojedynczych szkoleń, skorzystaj z naszej kompleksowej oferty programu, który kończy się uzyskaniem certyfikatu LexisNexis.
Program jest tak opracowany, aby uczestnik mógł skorzystać z całości, do czego zachęcamy lub konkretnych modułów Warsztatów. W trakcie warsztatów omówione zostaną
Kwestie fundamentalne, takie jak:
- przygotować strategię dla siebie i kancelarii;
- spowodować, aby dotychczasowi klienci zostali na lata;
- zdobywać nowych klientów.
Kwestie praktyczne, takie jak:
- przygotować skuteczną ofertę kancelarii;
- komunikować z klientami wycenę za usługi prawnicze;
- zaprezentować się w trakcie wystąpień publicznych;
- współpracować z mediami;
Co zyskają uczestnicy warsztatów?
- kompleksową informację nt. nowoczesnych sposobów zarządzania kancelarią w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym;
- jasne wytyczne, jak zamienić dotychczasowe instynktowne działania w usystematyzowany plan pracy;
- dostęp do sprofilowanych materiałów i źródeł wiedzy przygotowanych specjalnie z myślą o uczestnikach warsztatów;
- możliwość nieograniczonego dostępu do wersji testowej Serwisu Prawniczego LexPolonica Maxima (tylko dla nowych klientów);
- gwarancję wysokiej jakości prowadzonych wykładów.
LexisNexis jest światowym liderem w zakresie wspierania kancelarii prawniczych w ich rozwoju i budowaniu pozycji na rynku, jak również w pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu ich lojalności (www.lexisnexis.com/legal-marketing/)
Program szkolenia:
I PROMOCJA I SPRZEDAŻ DORADZTWA PRAWNEGO ORAZ ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Termin szkolenia - 8.11.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00
- Czym jest zarządzanie relacjami z klientami?
- Czym jest sprzedaż usług prawnych
- Dynamika relacji pomiędzy prawnikami, klientami a konkurencją.
- Klienci a oferta kancelarii – konieczne kompetencje i umiejętności prawników.
- Oczami klienta – percepcja kancelarii, jej prawników i obsługi. Oczekiwania i skargi klientów.
- Oceny pracy kancelarii i jej prawników – jak przeprowadzać badania satysfakcji oraz spotkania oceniające współpracę z kluczowymi klientami.
- Wewnętrzne procedury współpracy z klientami.
II. SPRAWDZONE METODY I NARZĘDZIA PROMOCJI USŁUG DORADZTWA PRAWNEGO ORAZ SZTUKA PREZENTACJI
Termin szkolenia - 22.11.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00
- Wizytówka, oferta, broszura, siedziba firmy.
- E-marketing: internet, webcasty, podcasty, portale, extranet.
- Prestiżowa marka – nazwiska eksperta, nazwy kancelarii.
- Relacje z mediami – pozycjonowanie ekspertów i firmy w wybranych mediach.
- Współpraca z wydawnictwami profesjonalnymi.
- Seminaria dla klientów.
- Udział w organizacjach branżowych i biznesowych.
- Udział w zewnętrznych seminariach i konferencjach.
- Sztuka prezentacji
III. SPRZEDAŻ I ROZWÓJ USŁUG DLA KLIENTÓW ORAZ PROCES ZAKUPU USŁUG PRAWNYCH PRZEZ KLIENTÓW
Termin szkolenia - 6.12.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00
- Jak tworzyć nowe usługi i produkty prawne?
- Czym jest sprzedaż i rozwój nowych usług?
- Kto i jak sprzedaje usługi prawne w kancelarii?
- Segmentacja klientów i dopasowanie oferty dla poszczególnych grup klientów.
- Jak identyfikować i docierać do nowych klientów w Polsce i zagranicą?
- Relacje z klientami, które przekładają się na rozwój zleceń
- Cross-selling pomiędzy praktykami prawa w kancelarii – czyli jak zacieśniać współpracę z klientami.
- Kryteria doboru doradcy prawnego – na co zwracają uwagę klienci i czym się kierują podejmując ostateczną decyzje, zastrzeżenia klientów.
- Jak się przygotować do przetargu, przedstawienia oferty kancelarii?
- Proces zakupowy usług prawnych – rodzaj ofert i zapytań ofertowych.
- Perswazyjne metody pisania ofert oraz perswazyjny format sprzedaży usług prawnych.
- Jak znaleźć się w gronie zaproszonych firm do złożenia oferty nowemu klientowi?
- Wycena usług prawnych i komunikacja tego z klientem.
Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby we wszystkich 3 modułach wynosi 3200 PLN+23% VAT.
Koszt uczestnictwa jednej osoby w 1 module wynosi 1200 PLN+23% VAT.
Cena obejmuje:
Uczestnictwo w szkoleniu, komplet materiałów seminaryjnych, lunch, napoje.
Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Cena nie obejmuje zakwaterowania.
Szczegółowe informacje:
kom.+48 (0) 795 472 050
tel: 22 579 95 17/18
Więcej informacji na stronie: