eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSponsoring: sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy

W programie m.in:

  • Jak odnieść sukces w sponsoringu - Case studies Orange, PZU, Castrol, Comarch, Sport Management Polska
  • Jak dostosować działania sponsoringowe do nowych regulacji prawnych
  • Podatkowe konsekwencje działań sponsoringowych
  • Praktyczne wskaźniki stosowane w pomiarze działań sponsoringowych

Przyjdź i dowiedz się:

  • Jakie są 4 poziomy błędów sponsoringowych i jak ich unikać - zdobądź wiedzę w oparciu o analizę 25 case studies
  • Jakie są podatkowe konsekwencje działań sponsoringowych w oparciu o najnowsze tendencje w zakresie interpretacji
  • Sponsoring produktu czy sponsoring kibica - w co warto inwestować, żeby osiągnąć zamierzony cel
  • Jak dzięki skutecznemu sponsoringowi kształtować wizerunek firmy
  • Jak prowadzić niestandardowe projekty korzystając z doświadczeń: PZU, Castrol, Orange, Comarch
  • Jak interpretować i wykorzystać wskaźniki w pomiarze skuteczności działań sponsoringowych

Kto najwięcej skorzysta z doświadczeń prelegentów:
Warsztat skierowany jest do Dyrektorów, Managerów i Specjalistów, którzy odpowiadają za następujące obszary:

  • Sponsoring
  • Public Relations
  • Promocja
  • Działalność społeczna i CSR
  • Marketing
  • Reklama
  • Brand management
  • oraz agencje marketingowe i PR

PROGRAM:

08 listopada 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników

10:00 Sponsoring w prawie i praktyce
Małgorzata Zielińska, Adwokat, Starszy Prawnik, FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz

  • Sponsoring a reklama
  • Sponsoring a lokowanie produktu – różnice i podobieństwa
  • Możliwe formy działań sponsoringowych - sponsoring rzeczowy i finansowy
  • Kluczowe zagadnienia umów w zakresie sponsoringu

11:30 Przerwa na kawę

11:45 Sponsoring jako skuteczny instrument kształtowania wizerunku firmy Karolina Zaleska, P.O. Kierownika Działu Sponsoringu Muzyki i Filmu Grupy TP
case studies - Orange Warsaw Festival oraz Środy z Orange

  • Definicja sponsoringu
  • Rodzaje projektów sponsoringowych
  • Cele działań sponsoringowych
  • Ogólne zasady przygotowania, realizacji i oceny projektów sponsoringowych
  • Przykłady projektów sponsoringowych - Środy z Orange oraz Orange Warsaw Festival

13:00 Lunch

14:00 "Sponsoring Euro 2012 - więcej niż "zwykły" sponsoring Case study
Sławomir Radoń, Marketing Manager Central Europe, Castrol
case study Castrol

  • Formy i narzędzia aktywacji
  • Rola kraju organizującego wydarzenie
  • Współpraca z organizacjami rządowymi i UEFA"

15:00 Jak odnieść sukces w marketingu sportowym. Skuteczne działania sponsoringowe
Grzegorz Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska
25 case studies

  • Główne etapy programu sponsoringowego
  • 4 poziomy błędów sponsoringowych wg. SMP
  • Zbieżność atrybutów w działaniach sponsoringowych
  • Marketing zwodniczy
  • Sponsoring mainstreamowy
  • Znaczenie PR-u w sukcesie sponsoringowym
  • Sponsoring produktu sportowego czy sponsoring kibica

16:30 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Warsztatów


09 listopada 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników

10:00 Wskaźniki stosowane w pomiarze skuteczności działań marketingowych
Adam Czarnecki, Wiceprezes , Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia

  • Jakie są rodzaje wskaźników określających skuteczność działań sponsoringowych
  • Badania i źródła danych do wyliczenia wskaźników
  • Jak interpretować i wykorzystać wskaźniki skuteczności

11:30 Przerwa na kawę

11:45 Tradycyjna firma a nowoczesny sponsoring. Jak zastosować niestandardowe działania sponsoringowe na miarę XXI wieku w firmie o ponad 200 letniej tradycji
Piotr Glen, Kierownik Zespołu Sponsoringu, Prewencji i CSR w Grupie PZU
Case studies PZU

  • Jak w ponad 200 letniej organizacji działać nowocześnie w obszarze sponsoringu
  • Nowoczesny sponsoring to… nie tylko sponsoring
  • Sponsorujesz? Nie zapomnij o komunikacji!
  • Sponsor, sponsorowany – partnerzy na dobre i na złe
  • Nowoczesny branding – zapomnij o bannerach!
  • Rentowny sponsoring? Tak, to możliwe!
  • Case studies: Zamek Królewski w Warszawie i Muzeum Narodowe w Krakowie – tradycja i nowoczesność

13:00 Lunch

14:00 Sponsoring, filantropia czy CSR
Paweł Kozyra, Dyrektor Komunikacji Grupy Kapitałowej, Comarch
Case studies: Cracovia i Wojtaszek Comarch Team

  • Kiedy warto wejść w projekt
  • Jak egzekwować świadczenia
  • Sponsor a decyzje zarządcze sponsorowanego
  • Polski biznesmen sponsorem niemieckiej drużyny „monachijskich lwów”

14:30 Podatkowe aspekty sponsoringu
Marta Ignasiak, Doradca Podatkowy, Prawnik, FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz

  • Podatki w działalności przedsiębiorcy
  • Podatkowe konsekwencje działań sponsorskich, takich jak:
    • sponsoring finansowy
    • sponsoring użyczeniowy
    • sponsoring rzeczowy
    • sponsoring usługowy
    • product placement
    • ambasador marki
  • Reklama zakazana a koszty podatkowe
  • Najnowsze tendencje i bieżące orzecznictwo dotyczące opodatkowania działań sponsorskich

16:00 Poczęstunek, zakończenie Warsztatów i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
2895 PLN (od 20 września 2011 do 14 października 2011)
3395 PLN (od 15 października 2011 do 9 listopada 2011)

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: