-
Tytuł:
Skuteczny e-mail marketing
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 850 + VAT PLN Teraz: 1 850 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-21 - 2012-11-22
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: s55.pl
Warsztat: Skuteczny e-mail marketing
Podczas warsztatu dowiesz się:
- jak krok po kroku zaplanować profesjonalną kampanię e-mail marketingową?
- jaki układ mailingu zastosować w zależności od celu kampanii?
- jak skomponować całość mailingu, aby była czytelna dla odbiorców?
- jak przygotować się do wysyłki kampanii e-mail marketingowej?
- jak wypracować wysoki współczynnik otwieralności maili?
- jak zabezpieczyć mailing, aby nie został zakwalifikowany jako SPAM?
Skrócony program warsztatu:
1. Strategia e-mail marketingowa. Profesjonalna metodologia krok po kroku, czyli jak zabrać się do projektowania profesjonalnej kampanii i profesjonalnego mailingu.
- Określenie celu kampanii
- Targetowanie, charakterystyka grupy docelowej, tworzenie person
2. Wzorcowo przygotowany e-mail
- Układ mailingu – jaki układ zastosować w zależności od celu mailingu i grupy docelowej, jak rozplanować treść, grafikę, hasła, przyciski „call to action”
- Treść, grafika, kolory – jak redagować treść mailingu i używać słów motywujących odbiorcę do zakupu, jakie hasła „działają”, a jakie skutecznie zniechęcają klientów, jakiego stylu komunikacji używać w zależności od specyfiki grupy docelowej, etc.?
- Odnośniki, zawartości „wszyte” w mailing – gdzie powinny kierować linki w mailingu, co w praktyce oznacza zasada 3 kliknięć, jak łączyć mail z dużymi materiałami dodatkowymi?
3. Wysyłka mailingów w ramach kampanii e-mail marketingowych
- Planowanie wysyłki – jak zaplanować wysyłkę, na jakiej podstawie podejmować decyzje o dniu i godzinie wysyłki, kiedy stosować kampanie regularne, a kiedy pojedyncze wysyłki, jak uchronić się przed nadmierną wysyłką maili, a tym samym ryzykiem rezygnacji osób z subskrypcji?
- Temat, nadawca – kluczowa rola tematu maila i nadawcy, jak zatytułować mailing, które tytuły cieszą się szczególną otwieralnością, co należy wpisać w polu nadawca aby wzbudzić zainteresowanie odbiorcy, czy warto personalizować maile?
- Statystyki wysyłki – jak odczytywać statystyki wysyłki, otwieralności maili, czym jest open rate, CTR, jak odczytywać mapę kliknięć i zachowania odbiorców?
- Bazy mailingowe – jak pozyskiwać maile do kampanii, które dane są legalne, jak powiększać aktualną bazę klientów, jak dbać o posiadane bazy klientów, jak w świetle prawa można pozyskiwać maile do kampanii?
4. Techniczna strona kampanii e-mail marketingowych, kiedy mail staje się SPAMem
- Techniczne niuanse – o czym należy pamiętać przy projektowaniu mailingu, jakie zabiegi stosować, aby poprawić jakość maila i kampanii, jaki wygląda ostateczna wersja maila wygenerowana przez różne programy pocztowe?
- Praca z programistą – jak rozmawiać z programistą, jak przygotować materiał dla programisty, aby zrozumiał nasz projekt tak samo, jak my?
- Jak sprawić, aby nasz mailing nie został zakwalifikowany jako SPAM? – czym są filtry antyspamowe i jak pod ich kątem przygotować mailing, zestaw najważniejszych zasad, których należy przestrzegać aby mail nie został zakwalifikowany jako SPAM, lista elementów, których należy w mailu bezwzględnie unikać, w jaki sposób testować kampanię mailingową, by nie została zakwalifikowana jako SPAM
Koszt udziału w warsztacie: 1850 zł netto + VAT
Cena zawiera:
- 2 dni praktycznych warsztatów (cena zawiera nocleg i wyżywienie podczas 2 dni warsztatów)
- 100% praktyki
- praca na własnych produktach i usługach
- profesjonalna kampania i mailing dostosowany do specyfiki produktu/usługi gotowy do wdrożenia w firmie bezpośrednio po warsztatach
- zakwaterowanie w jednoosobowych pokojach
-pełne wyżywienie podczas dwóch dni warsztatów, w tym: ciągłe przerwy kawowe, lunch, uroczysta kolacja pierwszego dnia, śniadanie drugiego dnia, wyżywienie rozpoczyna się od lunchu pierwszego dnia i kończy lunchem drugiego dnia
Szczegóły:
Marta Kondys
tel.: 66 44 86 001
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: