eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSkuteczna strategia marketingowa przedsiębiorstwa

Zaplanowanie strategii marketingowej polega na najkorzystniejszym doborze zasobów i kadry do realizacji celów przedsiębiorstwa, tak aby stworzyć optymalną politykę firmy w zakresie produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji.

Ustalając strategię marketingową należy podjąć decyzję:

  • na jakim rynku będzie działać firma?
  • jak będzie oddziaływać na nabywców?
  • w jaki sposób będzie konkurować z innymi firmami?

Celem szkolenia jest wskazanie:

  • kierunki poprawy pozycji na rynku i zwiększenia konkurencyjności
  • optymalne formy i metody działań marketingowych wraz z pomiarem ich rentowności
  • zakres podejmowanych działań marketingowych, skoordynowanych z całościową strategią firmy

Przedstawimy m.in.:

  • procedury sporządzania i zatwierdzania projektu planu marketingowego
  • metodykę strategicznych analiz przeprowadzanych w przedsiębiorstwie
  • zasady wdrażania i realizacji założeń przewidywanych w planie
  • metody monitorowania przebiegu realizacji założeń strategii

Czas trwania:
16 godzin, czyli 2 dni szkoleniowe

Koszt szkolenia:
1580 PLN minus rabaty

Rabaty:
- 10 % przy zgłoszeniu do 29 października 2007 r.
- 5 % przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób

Osoba kontaktowa:
Wiktoria Spalińska
tel.: /0-22/ 830 04 39
fax: /0-22/ 830 00 90
e-mail:

Więcej informacji: