eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSkuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie?

3 kluczowe korzyści uczestniczenia w szkoleniu:

  • Nauczysz się rozpoznawać i reagować na emocje klienta. Emocje nie kłamią, więc będziesz umiał trafniej ocenić, czy jesteś na właściwej drodze.
  • Nauczysz się stosowania mocnych pytań. Kto pyta, nie błądzi.
  • Wzrośnie Twoja siła perswazji. Dzięki znajomości potrzeb klienta będziesz mógł używać przekonujących argumentów prezentując ofertę.

3 kluczowe rezultaty zastosowania nabytych podczas szkolenia umiejętności:

  • Zaoszczędzisz czas. Posługując się pytaniami szybciej dokonasz selekcji klientów, by angażować swoją energię w tych, którzy lepiej rokują,
  • Zmniejszysz wysiłek pozyskania nowego klienta. Skupiając się na kliencie i jego potrzebach, łatwiej będziesz mógł go przekonać do siebie, swojej firmy, a w końcu do oferty.
  • Zyskasz energię do działania. Dysponując narzędziem skutecznej sprzedaży będziesz przeżywać mniej stresu i będziesz mieć lepsze wyniki.

Adresaci szkolenia:

  • Specjaliści, inżynierowie sprzedaży, kierownicy sprzedaży, handlowcy
  • Menedżerowie ds. klientów kluczowych – Key Account,
  • Reprezentanci i marketingowcy kontaktujący się z klientem.

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • model sprzedaży poprzez prezentację korzyści i jego ograniczenia
  • proces myślenia i podejmowania decyzji zakupowych – prostych i złożonych
  • znaczenie emocji dla podejmowania decyzji i racjonalnego myślenia dla ich uzasadniania
  • deklaracje a nieświadome potrzeby klienta – źródła nieporozumień
  • mechanizmy obronne klienta stosowane dla ograniczenia wpływu sprzedających – model handlowca sapera, teoria reaktancji i potrzeba kontroli, źródła mismaczenia
  • wiarygodność sprzedającego - rola zaufania i prawa do intymnej rozmowy w trakcie docierania do rzeczywistych potrzeb klienta – czynniki facylitujące proces uzyskiwania wiarygodności
  • wartości firmowe i osobiste sprzedających a kryteria zakupowe klienta
  • przyjmowanie w rozmowie perspektywy klienta, jako sposób na rozumienie potrzeb klienta
  • kluczowe obszary zaangażowania sprzedającego w procesie wspomagania podejmowania decyzji przez klienta
  • umiejętności komunikacyjne: słuchanie, obserwacja i zadawanie pytań, jako umiejętności krytyczne dla skutecznego diagnozowania potrzeb klienta
  • rozmowa jako podstawowy proces umożliwiający diagnozowanie potrzeb.

Prowadzący:

Tomasz Kras - Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania pro-klienckiej orientacji firmy. Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.


Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.

Kolejne terminy:
23-24 września
8-9 listopada

Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51

Więcej informacji na stronie: