-
Tytuł:
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
- Termin: 2010-05-06 - 2010-05-07
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.
3 kluczowe korzyści uczestniczenia w szkoleniu:
- Nauczysz się rozpoznawać i reagować na emocje klienta. Emocje nie kłamią, więc będziesz umiał trafniej ocenić, czy jesteś na właściwej drodze.
- Nauczysz się stosowania mocnych pytań. Kto pyta, nie błądzi.
- Wzrośnie Twoja siła perswazji. Dzięki znajomości potrzeb klienta będziesz mógł używać przekonujących argumentów prezentując ofertę.
3 kluczowe rezultaty zastosowania nabytych podczas szkolenia umiejętności:
- Zaoszczędzisz czas. Posługując się pytaniami szybciej dokonasz selekcji klientów, by angażować swoją energię w tych, którzy lepiej rokują,
- Zmniejszysz wysiłek pozyskania nowego klienta. Skupiając się na kliencie i jego potrzebach, łatwiej będziesz mógł go przekonać do siebie, swojej firmy, a w końcu do oferty.
- Zyskasz energię do działania. Dysponując narzędziem skutecznej sprzedaży będziesz przeżywać mniej stresu i będziesz mieć lepsze wyniki.
Adresaci szkolenia:
- Specjaliści, inżynierowie sprzedaży, kierownicy sprzedaży, handlowcy
- Menedżerowie ds. klientów kluczowych – Key Account,
- Reprezentanci i marketingowcy kontaktujący się z klientem.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- model sprzedaży poprzez prezentację korzyści i jego ograniczenia
- proces myślenia i podejmowania decyzji zakupowych – prostych i złożonych
- znaczenie emocji dla podejmowania decyzji i racjonalnego myślenia dla ich uzasadniania
- deklaracje a nieświadome potrzeby klienta – źródła nieporozumień
- mechanizmy obronne klienta stosowane dla ograniczenia wpływu sprzedających – model handlowca sapera, teoria reaktancji i potrzeba kontroli, źródła mismaczenia
- wiarygodność sprzedającego - rola zaufania i prawa do intymnej rozmowy w trakcie docierania do rzeczywistych potrzeb klienta – czynniki facylitujące proces uzyskiwania wiarygodności
- wartości firmowe i osobiste sprzedających a kryteria zakupowe klienta
- przyjmowanie w rozmowie perspektywy klienta, jako sposób na rozumienie potrzeb klienta
- kluczowe obszary zaangażowania sprzedającego w procesie wspomagania podejmowania decyzji przez klienta
- umiejętności komunikacyjne: słuchanie, obserwacja i zadawanie pytań, jako umiejętności krytyczne dla skutecznego diagnozowania potrzeb klienta
- rozmowa jako podstawowy proces umożliwiający diagnozowanie potrzeb.
Prowadzący:
Tomasz Kras - Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania pro-klienckiej orientacji firmy. Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.
Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.
Kolejne terminy:
23-24 września
8-9 listopada
Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51
Więcej informacji na stronie: