-
Tytuł:
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
- Termin: 2009-12-17 - 2009-12-18
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.
3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:
- Wzrośnie Twoja skuteczność sprzedażowa. Dzięki pełniejszej znajomości potrzeb klienta będziesz mógł używać przekonujących dla danego klienta argumentów prezentując produkty trafiające w odkryte potrzeby.
- Zaoszczędzisz czas i zmniejszysz koszty. Posługując się pytaniami będziesz sterował procesem sprzedaży szybciej diagnozując potrzeby klienta już podczas pierwszej wizyty a poprzez umiejętność właściwej selekcji klientów angażować swoją energie w tych, którzy z większym prawdopodobieństwem staną się klientami
- Zmniejszysz wysiłek pozyskania nowego klienta. Skupiając się na kliencie i jego potrzebach zamiast na Twojej ofercie łatwiej będziesz mógł go przekonać do siebie, swojej firmy a w końcu Twojej propozycji. Ta sama strategia pozwoli na budowanie partnerskich i długotrwałych relacji z klientami
3 kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:
- Zyska motywacje i zaangażowanie handlowców poprzez dostarczenie im narzędzi skutecznej sprzedaży,
- Wzmocni swoją markę. Zwiększając swoją wiarygodność jako partnera biznesowego i zyskując pozytywne wyróżnienie na tle konkurencji poprzez kompetencje handlowców wzmocni swój wizerunek an rynku.
- Uzyska pożądaną zmianę wskaźników sprzedaży: czas potrzebny na pozyskanie klienta, koszt pozyskania klienta, zyskowność pojedynczej transakcji sprzedażowej i wzrost obrotów długoterminowych poprzez dopasowanie asortymentu do preferencji i możliwości finansowych klienta, poprzez skuteczniejsze wykorzystanie okazji sprzedażowych
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- sposób myślenia i podejmowania decyzji zakupowych
- znaczenie emocji dla podejmowania decyzji i racjonalnego myślenia dla ich uzasadniania
- wiarygodność sprzedającego - rola zaufania i prawa intymnej rozmowy w docieraniu do rzeczywistych potrzeb klienta
- diagnozowanie potrzeb klienta – metody, rezultaty, kompetencje
- przyjmowanie w rozmowie perspektywy klienta jako sposób na rozumienie potrzeb klienta,
- kluczowe obszary zaangażowania sprzedającego w procesie wspomagania podejmowania decyzji przez klienta
- umiejętności komunikacyjne: słuchanie, obserwacja i zadawanie pytań jako umiejętności krytyczne dla skutecznego diagnozowania potrzeb klienta.
- rozmowa jako podstawowy proces umożliwiający diagnozowanie potrzeb
Jak realizujemy szkolenie?
Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:
- Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
- Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
- Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
- Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
- Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.
Prowadzący:
Tomasz Kras
Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie
doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy.
Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.
Jakub Sosin
Praktyk sprzedaży i negocjacji, trener i doradca. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, sekretarz jednej z izb Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Akredytowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Pracował jako przedstawiciel handlowy, kierownik sprzedaży, specjalista ds. zaopatrzenia i marketingu oraz doradca finansowy i menedżer.
Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51
Więcej informacji na stronie: