eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSkuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie?

3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:

  • Wzrośnie Twoja skuteczność sprzedażowa. Dzięki pełniejszej znajomości potrzeb klienta będziesz mógł używać przekonujących dla danego klienta argumentów prezentując produkty trafiające w odkryte potrzeby.
  • Zaoszczędzisz czas i zmniejszysz koszty. Posługując się pytaniami będziesz sterował procesem sprzedaży szybciej diagnozując potrzeby klienta już podczas pierwszej wizyty a poprzez umiejętność właściwej selekcji klientów angażować swoją energie w tych, którzy z większym prawdopodobieństwem staną się klientami
  • Zmniejszysz wysiłek pozyskania nowego klienta. Skupiając się na kliencie i jego potrzebach zamiast na Twojej ofercie łatwiej będziesz mógł go przekonać do siebie, swojej firmy a w końcu Twojej propozycji. Ta sama strategia pozwoli na budowanie partnerskich i długotrwałych relacji z klientami

3 kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:

  • Zyska motywacje i zaangażowanie handlowców poprzez dostarczenie im narzędzi skutecznej sprzedaży,
  • Wzmocni swoją markę. Zwiększając swoją wiarygodność jako partnera biznesowego i zyskując pozytywne wyróżnienie na tle konkurencji poprzez kompetencje handlowców wzmocni swój wizerunek an rynku.
  • Uzyska pożądaną zmianę wskaźników sprzedaży: czas potrzebny na pozyskanie klienta, koszt pozyskania klienta, zyskowność pojedynczej transakcji sprzedażowej i wzrost obrotów długoterminowych poprzez dopasowanie asortymentu do preferencji i możliwości finansowych klienta, poprzez skuteczniejsze wykorzystanie okazji sprzedażowych

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • sposób myślenia i podejmowania decyzji zakupowych
  • znaczenie emocji dla podejmowania decyzji i racjonalnego myślenia dla ich uzasadniania
  • wiarygodność sprzedającego - rola zaufania i prawa intymnej rozmowy w docieraniu do rzeczywistych potrzeb klienta
  • diagnozowanie potrzeb klienta – metody, rezultaty, kompetencje
  • przyjmowanie w rozmowie perspektywy klienta jako sposób na rozumienie potrzeb klienta,
  • kluczowe obszary zaangażowania sprzedającego w procesie wspomagania podejmowania decyzji przez klienta
  • umiejętności komunikacyjne: słuchanie, obserwacja i zadawanie pytań jako umiejętności krytyczne dla skutecznego diagnozowania potrzeb klienta.
  • rozmowa jako podstawowy proces umożliwiający diagnozowanie potrzeb

Jak realizujemy szkolenie?

Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:

  • Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
  • Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
  • Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
  • Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.

Prowadzący:

Tomasz Kras
Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy.
Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.

Jakub Sosin
Praktyk sprzedaży i negocjacji, trener i doradca. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, sekretarz jednej z izb Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Akredytowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Pracował jako przedstawiciel handlowy, kierownik sprzedaży, specjalista ds. zaopatrzenia i marketingu oraz doradca finansowy i menedżer.


Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51

Więcej informacji na stronie: