eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSkuteczna reklama

W programie m.in :

  • jak skutecznie porozumiewać się z konsumentem
  • kompleksowe spojrzenie na kampanię reklamową
  • jak reklama wpływa na decyzje konsumenckie
  • relacja klient-agencja
  • co oznacza skuteczność i efektywność reklamy
  • metody zwiększania siły perswazji
  • interaktywnie prowadzony warsztat, z wieloma praktycznymi przykładami, które od razu będzie można wykorzystać w codziennej pracy

Dlaczego warto wziąć udział:

  • intensywny program praktycznych zajęć prowadzonych przez eksperta, który podzieli się swoimi doświadczeniami
  • metody skutecznej perswazji
  • prawidłową interpretację przekazu reklamowego
  • zasady tworzenia przekazu reklamowego dla różnych kanałów komunikacji
  • umiejętność stworzenia skutecznego briefu, layoutu, storyboardu
  • przegląd i omówienie wad i zalet polskich kampanii reklamowych - czym jest skuteczność?

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • marketing, brand, promotion, sales, product managerowie
  • marketerzy odpowiedzialni za przekaz komunikacyjny marki
  • marketerzy samodzielnie przygotowujący przekazy reklamowe oraz współpracujący z agencjami reklamowymi
  • pracownicy agencji reklamowych, domów mediowych oraz innych instytucji - odpowiedzialni za kreację i planowanie kampanii reklamowych
  • wszyscy, którzy chcą skutecznie i efektywnie komunikować się z klientami

Ponadto

  • uzyskanie w ciągu dwóch efektywnie wykorzystanych dni praktycznej wiedzy, bardzo przydatnej w codziennej pracy
  • pracę w małych grupach, umożliwiających wymianę poglądów: czas na pytania i dyskusje
  • imienny certyfikat


Cena:
2 495 +VAT PLN do 12 marca 2007
2 995 + VAT po 12 marca 2007

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30