-
Tytuł:
Skuteczna reklama
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-04-12 - 2007-04-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- jak skutecznie porozumiewać się z konsumentem
- kompleksowe spojrzenie na kampanię reklamową
- jak reklama wpływa na decyzje konsumenckie
- relacja klient-agencja
- co oznacza skuteczność i efektywność reklamy
- metody zwiększania siły perswazji
- interaktywnie prowadzony warsztat, z wieloma praktycznymi przykładami, które od razu będzie można wykorzystać w codziennej pracy
Dlaczego warto wziąć udział:
- intensywny program praktycznych zajęć prowadzonych przez eksperta, który podzieli się swoimi doświadczeniami
- metody skutecznej perswazji
- prawidłową interpretację przekazu reklamowego
- zasady tworzenia przekazu reklamowego dla różnych kanałów komunikacji
- umiejętność stworzenia skutecznego briefu, layoutu, storyboardu
- przegląd i omówienie wad i zalet polskich kampanii reklamowych - czym jest skuteczność?
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy marketingu i sprzedaży
- marketing, brand, promotion, sales, product managerowie
- marketerzy odpowiedzialni za przekaz komunikacyjny marki
- marketerzy samodzielnie przygotowujący przekazy reklamowe oraz współpracujący z agencjami reklamowymi
- pracownicy agencji reklamowych, domów mediowych oraz innych instytucji - odpowiedzialni za kreację i planowanie kampanii reklamowych
- wszyscy, którzy chcą skutecznie i efektywnie komunikować się z klientami
Ponadto
- uzyskanie w ciągu dwóch efektywnie wykorzystanych dni praktycznej wiedzy, bardzo przydatnej w codziennej pracy
- pracę w małych grupach, umożliwiających wymianę poglądów: czas na pytania i dyskusje
- imienny certyfikat
Cena:
2 495 +VAT PLN do 12 marca 2007
2 995 + VAT po 12 marca 2007
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30