-
Tytuł:
SEM & SEO - skuteczny marketing w wyszukiwarkach
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-23 - 2008-10-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania oraz dotrzeć do klientów jak najniższym kosztem
- Formy reklamy w wyszukiwarkach i ich skuteczność – praktyczne wskazówki
- Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEM
- Badanie i pomiar efektywności kampanii PPC
- Białe i czarne SEO, czyli o etyce w pozycjonowaniu
Warto wziąc udział aby dowiedzieć się:
- co zrobić, aby być na szczycie wyników wyszukiwania i jak precyzyjnie dotrzeć do odbiorców
- etyczne i nieetyczne sposoby pozycjonowania stron www i ich konsekwencje
- jak właściwie dobrać oraz stosować frazy kluczowe oraz mierzyć ich popularność
- kiedy opłaca się zainwestować w płatną reklamę w internecie
- jak samodzielnie stworzyć kampanie w Google AdWords
- jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową w Internecie oraz jak sprawdzić jej efekty
Kto powinien wziąść udział:
- Dyrektorzy i Kierownicy działów marketingu
- Brand, Product, PR Managerowie
- Web oraz Content Managerowie odpowiedzialni za rozwój marketingu internetowego
- E-Commerce Managerowie
- E-Marketing Managerowie
- agencje marketingu internetowego
Program szkolenia:
DZIEŃ 1
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-11.00 Wyszukiwarki – czyli jak skutecznie dotrzeć do klienta
Andrzej Cudny (Cube Group)
- proces poszukiwania informacji – internauta zaawansowany a nowicjusz
- dobór fraz kluczowych a ich popularność
- skuteczne dotarcie do grupy docelowej a możliwości wyszukiwarek
- tradycyjna reklama internetowa a reklama w wyszukiwarkach – jak skutecznie połączyć
- oba rodzaje marketingu
11.00-11.40 Wyszukiwarki vs. media tradycyjne
Jacek Chruściany (Performance Media)
- dobór grupy docelowej – na co zwracać uwagę
- PULL vs. PUSH skutecznosci z TV, prasa, outdoor
- porównanie ceny dotarcia do konsumenta
11.40-12.00 Przerwa na kawę
12.00-13.00 Skuteczna kampania PPC. Planowanie i realizacja kampanii w praktyce
Łukasz Duda (NetSprint.pl)
- ustalanie założeń kampanii
- dobór słów i fraz kluczowych
- opracowanie kreacji reklamowych
- narzędzia do licytowania słów kluczowych
- modyfikacja kampanii
- optymalizacja kampanii
- ćwiczenie: planowanie kampanii SEM
13.00-14.00 Lunch
14.00-15.00 Reklama kontekstowa a reklama tradycyjna – na co warto zwrócić uwagę?
Tomasz Musiał (Money.pl | BusinessClick.com)
- czym jest reklama tradycyjna
- jak działa i jakie są formy reklamy kontekstowej
- wyróżniki i zalety tej formy promocji
- sieci kontekstowe dostępne w Polsce
- case study
15.00-15.20 Przerwa na kawę
15.20-16.30 Zaawansowane reklamy AdWords – reklamy graficzne, video oraz reklamy gadżetowe
Mateusz Ostachowski (Kompan.pl)
- specyfika kampanii AdWords realizowanych w formatach graficznych oraz video
- znaczenie stron docelowych promujących dane zagadnienie
- o czym trzeba pamiętać przygotowując kreację
- do reklam zaawansowanych
- case study
16.30 Zakończenie
DZIEŃ 2
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-11.30 Kampania PPC – zrób to sam
ćwiczenie: samodzielne stworzenie kampanii w Google AdWords
Jacek Chruściany (Performance Media)
- identyfikacja celu kampanii
- dobór słów kluczowych
- podział struktury słów kluczowych
- treści reklamowe – o czym warto pamiętać
11.30-11.45 Przerwa na kawę
11.45-13.15 Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów WWW
ćwiczenie: jak pokazać się w wyszukiwarce z najlepszej strony cz. 1
Maciej Gałecki (Bluerank)
- po co się pozycjonować w wyszukiwarkach
- kolejne fazy działań search engine optimization
- białe i czarne SEO, czyli o etyce w pozycjonowaniu
- co i jak szybko można osiągnąć...
13.15-14.15 Lunch
14.15-15.30 Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów WWW
ćwiczenie: jak pokazać się w wyszukiwarce z najlepszej strony cz. 2
Maciej Gałecki (Bluerank)
- uczestnicy prześledzą kolejne etapy działań search engine optimization od analizy słów kluczowych, poprzez działania skupione na budowaniu link popularity, na metodach utrzymywania wysokich pozycji skończywszy
- liczą się tylko pierwsze wyniki wyszukiwania – co zrobić, aby znaleźć się w top 10
- jakie działania podjąć, żeby utrzymać się w pierwszej trójce
- co wolno, a co jest nieetyczne w SEO...
15.30-16.15 Wpływ działań e-pr na pozycjonowanie serwisów www
Dominik Wartecki (Dotpr.pl)
- content is king – jak przygotować zawartość serwisu WWW
- media relations on-line – czyli jak dbać o „widoczność” informacji prasowych?
- social media marketing i social media press release jako nowa szansa na zaistnienie w sieci.
- SEO a dziennikarstwo... widoczność ważniejsza od rzetelności
16.15-16.30 Przerwa na kawę
16.30-17.00 Local Search, Mobile Search - Trendy na przyszłość – wizje ekspertów
Łukasz Duda (NetSprint.pl)
Dominik Wartecki (Dotpr.pl)
Maciej Gałecki (Bluerank)
Jacek Chruściany (Performance Media)
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 3 października 2008 r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 3 października 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00