-
Tytuł:
SEM & SEO marketing w wyszukiwarkach
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-21 - 2008-04-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Formy reklamy w wyszukiwarkach i ich skuteczność
- Zalety i wady zdobywania użytkowników poprzez wyniki naturalnego i płatnego wyszukiwania
- Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEM
- Badanie i pomiar efektywności kampanii PPC
- Białe i czarne SEO, czyli o etyce w pozycjonowaniu
Wprowadzenie:
W ciągu ostatnich kilku lat, marketing w wyszukiwarkach stał się bardzo popularną formą reklamy on-line. Firmy przeznaczają na tę formę promocji coraz większą cześć środków ze swoich budżetów marketingowych. Aby jednak pieniądze przeznaczone na tego typu działania zostały efektywnie wykorzystane należy skutecznie zaplanować kampanię reklamową on-line. Integracja działań polegających na pozycjonowaniu i reklamie w wyszukiwarkach umożliwi uzyskanie najlepszych wyników przy niskich kosztach.
Celem warsztatu, jest poznanie zasad planowania i skutecznego wykorzystania narzędzi SEM i SEO tak, aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, oraz dotrzeć do klientów jak najniższym kosztem. Jakie są zasady optymalizacji kampanii linków sponsorowanych oraz czy są one jedynym sposobem na osiągnięcie przewagi w dotarciu do klienta.
Praktyczny warsztat prowadzą eksperci z:
- NetSprint.pl
- Cube Group
- Performance Media
- Bluerank
- Epr.pl
- Direct Traffic
Warto wziąć udział, aby dowiedzieć się:
- co zrobić, aby być na szczycie wyników wyszukiwania i jak precyzyjnie dotrzeć do odbiorców
- jakie są etyczne i nieetyczne sposoby pozycjonowania stron www
- jak dobrać oraz stosować frazy kluczowe oraz mierzyć ich popularność
- czym jest płatna reklama w Internecie i jej rodzaje
- jak samodzielnie stworzyć kampanie w Google AdWords
- jak zaplanować kampanię reklamową w Internecie oraz jak sprawdzić jej efekty
Do kogo warsztat jest adresowany:
- Dyrektorzy i Kierownicy działów marketingu
- Brand, Product, PR Managerowie
- Web oraz Content Managerowie odpowiedzialni za rozwój marketingu internetowego
- E-Commerce Managerowie
- E-Marketing Managerowie
- agencje marketingu internetowego
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztacie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 21 marca 2008r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 21 marca 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00