eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaSales Force - Jak stworzyć silny i efektywny zespół sprzedawców

W programie m.in :

  • Jak budować i odtwarzać siły sprzedaży?
  • Doskonali sprzedawcy się rodzą, niemniej… – wydobywanie i rozwój komercyjnych talentów
  • Aktywna i twórcza postawa w zespole vs. skuteczne sposoby motywacji handlowców
  • Zarządzanie a inspirowanie do działania – kluczowe kompetencje szefa sprzedaży
  • Jak zbudować lojalność i zatrzymać w firmie najlepszych handlowców?

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Znalezienie efektywnego i profesjonalnego sprzedawcy jest sporym wyzwaniem, jednak jeszcze większym staje się zatrzymanie go w firmie. W sytuacji walki o najlepszych handlowców nie wystarczą już standardowe działania, aby zbudować dojrzały dział sprzedaży
  • Jak rekrutować, aby znaleźć najlepszych sprzedawców? Jakie są optymalne sposoby oceny ich pracy? Jak wydobyć i rozwijać komercyjne talenty? – podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, jak tworzyć profesjonalny zespół handlowców
  • Poznają Państwo narzędzia oraz skuteczne rozwiązania w zakresie motywacji pozafinansowej. Pozwoli to Państwu zadbać o wysoki poziom aktywności i efektywności sprzedawców
  • Zaproszeni eksperci wskażą w jaki sposób kreować lojalność Państwa pracowników. Dzięki praktycznym wskazówką nauczą się Państwo optymalnie zarządzać zespołem zatrzymując w firmie najlepszych handlowców

Warsztaty skierowane są do
Warsztat kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży, które są zainteresowane podnoszeniem efektywności zespołu sprzedażowego. Przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Zarządzających
  • Sales Director
  • Sales Manager
  • Key Account Manager

Program

I DZIEŃ

9.00- 9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.30 Działu Sprzedaży – budowanie solidnych podstaw

Mirosław Tuszyński

  • Praca handlowców dziś i jutro - obecne wymagania rynku
  • Jak realizować cele Działu Sprzedaży wobec zmian rynkowych

10.30-10.45 Przerwa na kawę

10.45-12.45 W poszukiwaniu sprzedawcy

Mirosław Tuszyński

  • Przygotowanie profilu stanowisk i kryteria doboru członków zespołu
  • Cechy osobowości, predyspozycje zawodowe – co jest ważne u sprzedawcy
  • Efektywny proces rekrutacji handlowców – wyselekcjonowanie odpowiednich kandydatów

12.45-13.45 Lunch

13.45-15.15 Rozwijanie zespołu i budowanie lojalności u podstaw (cz. I)

Mirosław Tuszyński

  • Cechy sprawnego i stabilnego zespołu
  • Pobudzanie indywidualnych inicjatyw

15.15-15.30 Przerwa na kawę

15.30-17.00 Rozwijanie zespołu i budowanie lojalności u podstaw (cz. II)

Mirosław Tuszyński

  • Co powoduje satysfakcję z pracy i zapewnia lojalność sprzedawców?

17.00 Zakończenie

II DZIEŃ

8.45-9.00 Rejestracja i przywitanie

9.00-10.30 Rola zarządzającego w nowoczesnej organizacji handlowej

Mirosław Tuszyński

  • Nowoczesne style zarządzania
  • Jak sprostać wymaganiom rynku

10.30-10.45 Przerwa na kawę

10.45-12.45 Jak rozwijać pracowników czyli efektywny coaching

Mirosław Tuszyński

  • Coaching – dbanie o rozwój sprzedawcy
  • Formy coachingu: współpraca, monitoring i kontrola
  • Komunikacja – zapewnienie zrozumienia standardów pracy
  • Ocena sprzedawcy – zasady jej przeprowadzania

12.45-13.45 Lunch

13.45-15.15 Pozafinansowe sposoby motywacji sprzedawców (cz. I)

Katarzyna Nizińska

  • Czym jest a czym nie jest motywacja? Motywacja a zaangażowanie
  • Podstawowe prawa motywacji w praktyce działania organizacji
  • Specyfika stosowanych narzędzi i podejścia do motywowania sprzedawców
  • Skuteczność narzędzi motywacyjnych – wyniki badania

15.15-15.30 Przerwa na kawę

15.30-17.00 Pozafinansowe sposoby motywacji sprzedawców (cz. II)

Katarzyna Nizińska

  • Czynniki pozbawiające motywacji. Etapy tracenia motywacji
  • Budowanie zaangażowania oraz sposoby na uniknięcie "przemotywowania" i wypalenia zawodowego
  • Praktyka – ćwiczenia (testy, analiza przypadków problemowych, tworzenie planów motywacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb sprzedawców.)

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 18 kwietnia 2008r.
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 18 kwietnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00