-
Tytuł:
Sales Force - Jak stworzyć silny i efektywny zespół sprzedawców
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2008-05-15 - 2008-05-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Jak budować i odtwarzać siły sprzedaży?
- Doskonali sprzedawcy się rodzą, niemniej… – wydobywanie i rozwój komercyjnych talentów
- Aktywna i twórcza postawa w zespole vs. skuteczne sposoby motywacji handlowców
- Zarządzanie a inspirowanie do działania – kluczowe kompetencje szefa sprzedaży
- Jak zbudować lojalność i zatrzymać w firmie najlepszych handlowców?
Dlaczego warto wziąć udział:
- Znalezienie efektywnego i profesjonalnego sprzedawcy jest sporym wyzwaniem, jednak jeszcze większym staje się zatrzymanie go w firmie. W sytuacji walki o najlepszych handlowców nie wystarczą już standardowe działania, aby zbudować dojrzały dział sprzedaży
- Jak rekrutować, aby znaleźć najlepszych sprzedawców? Jakie są optymalne sposoby oceny ich pracy? Jak wydobyć i rozwijać komercyjne talenty? – podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, jak tworzyć profesjonalny zespół handlowców
- Poznają Państwo narzędzia oraz skuteczne rozwiązania w zakresie motywacji pozafinansowej. Pozwoli to Państwu zadbać o wysoki poziom aktywności i efektywności sprzedawców
- Zaproszeni eksperci wskażą w jaki sposób kreować lojalność Państwa pracowników. Dzięki praktycznym wskazówką nauczą się Państwo optymalnie zarządzać zespołem zatrzymując w firmie najlepszych handlowców
Warsztaty skierowane są do
Warsztat kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży, które są zainteresowane podnoszeniem efektywności zespołu sprzedażowego. Przede wszystkim do:
- Dyrektorów Zarządzających
- Sales Director
- Sales Manager
- Key Account Manager
Program
I DZIEŃ
9.00- 9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.30 Działu Sprzedaży – budowanie solidnych podstaw
Mirosław Tuszyński
- Praca handlowców dziś i jutro - obecne wymagania rynku
- Jak realizować cele Działu Sprzedaży wobec zmian rynkowych
10.30-10.45 Przerwa na kawę
10.45-12.45 W poszukiwaniu sprzedawcy
Mirosław Tuszyński
- Przygotowanie profilu stanowisk i kryteria doboru członków zespołu
- Cechy osobowości, predyspozycje zawodowe – co jest ważne u sprzedawcy
- Efektywny proces rekrutacji handlowców – wyselekcjonowanie odpowiednich kandydatów
12.45-13.45 Lunch
13.45-15.15 Rozwijanie zespołu i budowanie lojalności u podstaw (cz. I)
Mirosław Tuszyński
- Cechy sprawnego i stabilnego zespołu
- Pobudzanie indywidualnych inicjatyw
15.15-15.30 Przerwa na kawę
15.30-17.00 Rozwijanie zespołu i budowanie lojalności u podstaw (cz. II)
Mirosław Tuszyński
- Co powoduje satysfakcję z pracy i zapewnia lojalność sprzedawców?
17.00 Zakończenie
II DZIEŃ
8.45-9.00 Rejestracja i przywitanie
9.00-10.30 Rola zarządzającego w nowoczesnej organizacji handlowej
Mirosław Tuszyński
- Nowoczesne style zarządzania
- Jak sprostać wymaganiom rynku
10.30-10.45 Przerwa na kawę
10.45-12.45 Jak rozwijać pracowników czyli efektywny coaching
Mirosław Tuszyński
- Coaching – dbanie o rozwój sprzedawcy
- Formy coachingu: współpraca, monitoring i kontrola
- Komunikacja – zapewnienie zrozumienia standardów pracy
- Ocena sprzedawcy – zasady jej przeprowadzania
12.45-13.45 Lunch
13.45-15.15 Pozafinansowe sposoby motywacji sprzedawców (cz. I)
Katarzyna Nizińska
- Czym jest a czym nie jest motywacja? Motywacja a zaangażowanie
- Podstawowe prawa motywacji w praktyce działania organizacji
- Specyfika stosowanych narzędzi i podejścia do motywowania sprzedawców
- Skuteczność narzędzi motywacyjnych – wyniki badania
15.15-15.30 Przerwa na kawę
15.30-17.00 Pozafinansowe sposoby motywacji sprzedawców (cz. II)
Katarzyna Nizińska
- Czynniki pozbawiające motywacji. Etapy tracenia motywacji
- Budowanie zaangażowania oraz sposoby na uniknięcie "przemotywowania" i wypalenia zawodowego
- Praktyka – ćwiczenia (testy, analiza przypadków problemowych, tworzenie planów motywacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb sprzedawców.)
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 18 kwietnia 2008r.
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 18 kwietnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00