eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaRyzyko prawne w działalności marketingowej online

W programie m.in.:

  • Ochrona prawnoautorska – jakie działania w marketingu online mogą stanowić naruszenie utworu
  • Jak zbudować profil firmowy w social media i nie narazić się na odpowiedzialność prawną
  • Prawne granice reklamy i promocji w Internecie
  • Planowana rewolucja w prawie UE z zakresu ochrony danych
  • osobowych – jak wpłynie na strategię firm działających online
  • Obszary podatkowe w działalności marketingowej online

Przyjdź i dowiedz się:

  • jak zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami prawnymi akcji marketingowych
  • kiedy stajemy się administratorem danych osobowych
  • jaka jest odpowiedzialność w razie naruszenia praw autorskich w Internecie
  • jakie są konsekwencje prowadzenia reklamy sprzecznej z prawem
  • jak reforma przepisów o ochronie danych osobowych wpłynie na strategię firm działających online
  • jak prawidłowo sformułować ofertę kierowaną do konsumenta
  • jakie są konsekwencje podatkowe obrotu domenami, profilami, fan page

Kto powinien wziąć udział w warsztatach:

  • Prawnicy
  • Dyrektor/Kierownik/Specjalista ds. Marketingu, E-marketingu
  • Dyrektor/Kierownik/Specjalista ds. E-commerce
  • Dyrektor/Kierownik/Specjalista ds. E-business
  • Brand/Product Manager

oraz reprezentanci:

  • Serwisów aukcyjnych
  • Serwisów społecznościowych
  • Portali internetowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.

Serdecznie zapraszamy do udziału w Warsztatach.


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 17 lutego 2012 do 23 marca 2012)
3395 PLN (od 24 marca 2012 do 17 kwietnia 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: