-
Tytuł:
Psychologia promocji i ofert specjalnych. Jak skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 795 + VAT PLN
- Termin: 2018-09-27 - 2018-09-27
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Polscy konsumenci są wrażliwi na ceny i uwielbiają promocje. Jesteśmy największymi łowcami promocji w Europie. Coraz większą popularnością w Polsce cieszy się Czarny Piątek, Cyfrowy Poniedziałek, Dzień Darmowej Dostawy a sklepy przeżywają prawdziwe oblężenie w okresach świątecznych oraz w okresie zimowych i letnich wyprzedaży.
Z naszych doświadczeń projektowych wynika, że klienci często nie decydują o zakupie promocyjnym w sposób racjonalny. Nie są w pełni poinformowani o warunkach promocji oraz alternatywach wyboru. Klienci mają problemy przy obliczaniu % wartości rabatu promocyjnego i nie zawsze cena jest główną motywacją Polaków korzystających z promocji.
Zatem z jednej strony w wielu przypadkach decyzje o zakupie produktów promocji są emocjonalne ale z drugiej strony są one przewidywalne i można na nie wpływać.
Dlatego każda skuteczna strategia promocyjna powinna rozpoczynać się od poznania perspektywy klienta, tzn. od zrozumienia, w jaki sposób klient podejmuje decyzję o zakupie produktu w promocji.
Na naszym warsztacie będziemy łączyć wiedzę z kilku dziedzin: psychologii, psychologii ekonomicznej, ekonomii behawioralnej oraz pricingu z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznych promocji. Forma prowadzenia zajęć: interaktywne prezentacje -70%, case study - 30%.
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www:
Z naszych doświadczeń projektowych wynika, że klienci często nie decydują o zakupie promocyjnym w sposób racjonalny. Nie są w pełni poinformowani o warunkach promocji oraz alternatywach wyboru. Klienci mają problemy przy obliczaniu % wartości rabatu promocyjnego i nie zawsze cena jest główną motywacją Polaków korzystających z promocji.
Zatem z jednej strony w wielu przypadkach decyzje o zakupie produktów promocji są emocjonalne ale z drugiej strony są one przewidywalne i można na nie wpływać.
Dlatego każda skuteczna strategia promocyjna powinna rozpoczynać się od poznania perspektywy klienta, tzn. od zrozumienia, w jaki sposób klient podejmuje decyzję o zakupie produktu w promocji.
Na naszym warsztacie będziemy łączyć wiedzę z kilku dziedzin: psychologii, psychologii ekonomicznej, ekonomii behawioralnej oraz pricingu z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznych promocji. Forma prowadzenia zajęć: interaktywne prezentacje -70%, case study - 30%.
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: