-
Tytuł:
Programy lojalnościowe w FMCG
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-07 - 2008-10-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Jak tworzyć skuteczne programy lojalnościowe – najistotniejsze kwestie
- Inwestycje i zyski, czyli jak zoptymalizować korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego
- Implementacja i monitorowanie atrakcyjności programu – pułapki i zagrożenia
- Sprzedaż i marketing, czyli jak efektywnie wzmocnić współpracę obu działów w ramach programów lojalnościowych
- Aspekty podatkowe programów – najkorzystniejsze rozwiązania dla firmy
Dlaczego warto wziąć udział:
- skoncentrują się Państwo wyłącznie na praktycznych aspektach programów lojalnościowych, pracując na rynkowych, sprawdzonych case studies
- dowiedzą się Państwo, jakie rozwiązania w programach lojalnościowych preferują klienci
- poznacie Państwo najnowsze metody wdrażania programów lojalnościowych, w tym także we współpracy z agencją marketingową
- nauczycie się Państwo, jak wykorzystać siły, drzemiące w działach sprzedaży i marketingu do zwiększenia efektywności programów lojalnościowych
- zdobędziecie Państwo praktyczne umiejętności tworzenia atrakcyjnych podatkowo kampanii lojalnościowych
Kto powinien wziąć udział:
- Osoby z branży FMCG, zajmujące stanowiska:
– Dyrektów Marketingu
– Dyrektorów Sprzedaży
– Managerów wyższego szczebla, odpowiedzialnych za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem
– Marketing, Brand oraz Product Managerów
– Dyrektów Działów New Business
– Account Managerów - Wszystkie osoby, zainteresowane tematyką budowania programów lojalnościowych w branży FMCG
W programie m.in :
- Jak tworzyć skuteczne programy lojalnościowe – najistotniejsze kwestie
- Inwestycje i zyski, czyli jak zoptymalizować korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego
- Implementacja i monitorowanie atrakcyjności programu – pułapki i zagrożenia
- Sprzedaż i marketing, czyli jak efektywnie wzmocnić współpracę obu działów w ramach programów lojalnościowych
- Aspekty podatkowe programów – najkorzystniejsze rozwiązania dla firmy
Dlaczego warto wziąć udział:
- skoncentrują się Państwo wyłącznie na praktycznych aspektach programów lojalnościowych, pracując na rynkowych, sprawdzonych case studies
- dowiedzą się Państwo, jakie rozwiązania w programach lojalnościowych preferują klienci
- poznacie Państwo najnowsze metody wdrażania programów lojalnościowych, w tym także we współpracy z agencją marketingową
- nauczycie się Państwo, jak wykorzystać siły, drzemiące w działach sprzedaży i marketingu do zwiększenia efektywności programów lojalnościowych
- zdobędziecie Państwo praktyczne umiejętności tworzenia atrakcyjnych podatkowo kampanii lojalnościowych
Kto powinien wziąć udział:
- Prezesom i Dyrektorom Generalnym
- Dyrektorom e-commerce, e-biznesu, e-handlu
- Dyrektorom Sprzedaży
- Dyrektorom i Managerom Handlu Elektronicznego i Biznesu on-line
- Dyrektorom ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Dyrektorom ds. Marketingu on-line
- Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Managerom
- Agencjom, które zajmują się e-marketingiem
- Przedstawicielom firm informatycznych, dostarczających rozwiązania e-commerce
Program:
7.10.2008, WTOREK
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-13.00 MODUŁ I
BUDOWA PROFESJONALNEGO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO – NAJWAŻNIEJSZE KWESTIE
Prowadzący: Piotr Kwiatek, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
- Roadmap, czyli jak efektywnie tworzyć program lojalnościowy
- Praca projektowa w grupach: Tworzenie harmonogramu działań na poszczególnych etapach
- Ustalenie celów i potencjału programu – co można uzyskać dzięki skutecznemu programowi lojalnościowemu
- Cele sprzeczne programów – jak uniknąć ich negatywnych konsekwencji
- Klucz do sukcesu – określenie właściwej grupy docelowej i jej oczekiwanej reakcji
- Customer insight – czego dowiadujemy się o potencjalnych uczestnikach
MODUŁ II
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ KLIENTOM
Prowadzący: Piotr Kwiatek
- Kreowanie zaangażowania uczestników – mechanizmy budowy
- Preferencje i oczekiwania klientów a przyjęcie programu lojalnościowego
- Dobór atrakcyjnych nagród w programie i budowa katalogu
- Pozycjonowanie programu – propozycje efektywnego media planu a efekt masy
- Key Message Attributes, czyli mówimy klientom DLACZEGO
13.00-14.00 Lunch
14.00-17.00 MODUŁ III
OPŁACALNOŚĆ I FINANSE, CZYLI „DOPINANIE” PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Prowadzący: Piotr Kwiatek
- Budżetowanie programu – najważniejsze kategorie kosztów
- Praca projektowa w grupach: Budowa planu finansowego programu
- KPIs dla programu – mierzenie efektywności (cz. I)
- Inwestycje a zyski – co, jak i kiedy powinniśmy mierzyć
MODUŁ IV – CASE STUDY
SKUTECZNA IMPLEMENTACJA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO W PRAKTYCE
Prowadzący: Cezary Hurka, Advertiva
- Efektywny program lojalnościowy – charakterystyka dobrego briefu i jego zawartości
- Jak ustalić kryteria programu i zasady funkcjonowania jego mechanizmu
- Tworzenie efektywnego harmonogramu i zasad kooperacji z agencją
- Wdrożenie programu lojalnościowego – określenie punktów krytycznych wzajemnej współpracy
- Inicjacja programu a współpraca z agencją w zakresie jego obsługi
17.00 Zakończenie
8.10.2008, ŚRODA
9.45-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-13.00 MODUŁ I
SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY I MARKETINGU – OCZEKIWANIA VS. MOŻLIWOŚCI WDROŻENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Prowadzący: Mikołaj Budzyński, Chiltern Consultancy International
- Modele dobrej współpracy – kluczowe czynniki kooperacji działów marketingu i sprzedaży
- Budowanie kultury wzajemnej współpracy marketingu i sprzedaży – czynniki wsparcia i potencjalne elementy zagrożenia
- Praca projektowa w grupach: Współpraca marketingu i sprzedaży w mojej firmie – analiza SWOT
- Cele programu lojalnościowego a cele działu sprzedaży – kiedy można mówić o efekcie synergii
- Cechy programu lojalnościowego istotne z punktu widzenia sprzedawcy – co warto wziąć pod uwagę
- Rola działu sprzedaży we wdrażaniu programów lojalnościowych
MODUŁ II
MOTYWOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY JAKO DROGA DO SKUTECZNEGO WDROŻENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Prowadzący: Mikołaj Budzyński, Chiltern Consultancy International
- Jak korzystać z pomocy sprzedaży – narzędzia wzmacniające współpracę
- Skuteczne sposoby wpływania na sprzedawcę jako klucz do realizacji celów wdrażanego programu
- Prezentacja programu w dziale sprzedaży
13.00-14.00 Lunch
14.00-17,00 MODUŁ III
ANALIZA FUNKCJONOWANIA PROGRAMU W FAZIE DOJRZAŁOŚCI
Prowadzący: Piotr Kwiatek, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
- Monitorowanie rynku i konkurencji – kiedy, co i jak należy obserwować, zarządzając programem lojalnościowym
- Controlling w programie lojalnościowym, czyli mierzenie jego efektywności (cz.II)
- Metody rozwoju programów, funkcjonujących na rynku od dłuższego czasu – praktyczne przykłady
MODUŁ IV – ĆWICZENIA
ATRAKCYJNE ROZWIĄZANIA PODATKOWE W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
Prowadzący: Katarzyna Szafrańska-Blank oraz Magdalena Ząbczyk, Pricewaterhouse Coopers
- Założenia kampanii – jak je formułować, aby była bardziej atrakcyjna podatkowo dla organizatora oraz uczestników programu lojalnościowego
- Właściwa dokumentacja kampanii – jak nie popełnić typowych błędów
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 29 sierpnia 2008 r.
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 29 sierpnia 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Iwona Kubica - Project Manager
tel.(12) 350 54 00