eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaPROFESJONALNY SPRZEDAWCA - jak odnieść sukces w zawodzie sprzedawcy?

Cel
Czy wiesz:?

  • jak poprawić skuteczność swojej sprzedaży?
  • jak wzbudzić zainteresowanie klienta?
  • jak wyglądają nowoczesne techniki sprzedaży?
  • jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?
  • jak skutecznie przeprowadzić prezentację produktu?
  • jak radzić sobie z obiekcjami klientów?
  • jak wygląda savoir-vivre sprzedawcy?
  • jak efektywnie finalizować sprzedaż?

Adresaci
Adresaci warsztatów:

  • dyrektorzy handlowi
  • przedstawiciele handlowi
  • pracownicy działów sprzedaży
  • pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
  • wszyscy zainteresowani tematyką warsztatów

Metody pracy
Metodyka:

  • mini wykłady połączone z elementami zajęć interaktywnych gwarantujących aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe, analiza prezentowanych przykładów oraz dyskusje moderowane
  • zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • kameralna grupa gwarantuje miłą atmosferę

Program:

WPROWADZENIE DO TEMATU

  • osobowość sprzedawcy i cechy dobrego handlowca

PSYCHOLOGIA SPRZEDAWCY

  • motywacja sprzedawcy i jej wpływ na zachowanie handlowca i klienta
  • rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych - jak poprawić skuteczność swojej sprzedaży?

ROZMOWA HANDLOWA I PROCES SPRZEDAŻY - JAK WZBUDZIĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA?

  • 5 powodów, dla których klienci nie kupują lub nie kupią tego, co pragniesz im sprzedać
  • nowoczesne techniki sprzedaży
  • sposoby prezentacji produktów

PROWADZENIE PREZENTACJI

  • skuteczna argumentacja sprzedażowa
  • wpadki i pomyłki - jak sobie z nimi radzić?

PSYCHOLOGIA KLIENTA - SPOSOBY ODDZIAŁYWANIA NA KLIENTA

  • polscy konsumenci - wyniki badań ośrodków pomiaru zachowań krajowych klientów
  • wpływ na decyzję o zakupie - technika „SELL"

PROFIL OSOBOWY PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY I POTENCJALNEGO KLIENTA

  • typologia nabywców - 9 grup motywacji osobistych
  • jak widzą mnie inni?

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • lojalność klienta

KULTURA OBSŁUGI KLIENTA

SAVOIR-VIVRE SPRZEDAWCY

  • kreowanie wizerunku w biznesie

ASERTYWNOŚĆ SPRZEDAWCY - SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH

  • model asertywności - przejawy postaw i ich wpływ na zachowania Klientów
  • postawa asertywna w zachowaniu i relacjach z innymi ludźmi

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W „TRUDNYCH SYTUACJACH"

  • zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie"
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach problemowych

FINALIZACJA SPRZEDAŻY


Koszty:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 04.01.2008 r. 1 090 zł, od dnia 05.01.2008 r. 1 290 zł RABATY: przy zgłoszneiu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, catering (kawa, herbata, słodki poczęstunek oraz obiad każdego dnia zajęć), dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax oraz certyfikat ukończenia.

Organizator:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70