-
Tytuł:
Profesjonalne zarządzanie sekretariatem
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 12 090 PLN Teraz: 1 090 PLN
- Termin: 2008-05-15 - 2008-05-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących
efektywność pracy sekretariatu. Odpowiemy m.in. na pytania:
- jaką rolę pełni sekretariat w strukturze organizacyjnej firmy?
- na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
- jakie są zasady obiegu, sporządzania oraz archiwizowania dokumentacji biurowej?
- czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
- jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
- jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
- techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej - jak wykreować własny wizerunek - analiza swojego „image" - jak mnie widzą inni?
- jakich zasad ubioru oraz biznesowego makijażu przestrzegać w miejscu pracy?
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
- pracowników działu administracyjnego
- wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne
Metody pracy podczas warsztatów:
- podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
- poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
- szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
- mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych
W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:
- SEKRETARIAT „WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM’’ FIRMY
- miejsce, rola, zakres odpowiedzialności i kompetencji
- profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?
- PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
- zarządzanie czasem pracy sekretariatu
- obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
- Skuteczna komunikacja w ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
- od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
- jak budować pozytywną komunikację?
- biznesowe rozmowy telefoniczne
- DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
- zasady obiegu dokumentów w firmie
- korespondencja biurowa
- archiwizacja dokumentacji firmowej
- ETYKIETA W SEKRETARIACIE
- budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
- biurowy savoir-vivre na co dzień
- reguły przyjmowania interesantów oraz gości
- organizacja imprez firmowych
- ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
- umiejętność wyrażania opinii
- jak nie ulegać presji i naciskom?
- Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
- co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
- zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
- Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
- Wizerunek w XXI w.
- Warsztat poświęcony analizie i kreacji wyglądu uczestniKÓW szkolenia
- Warsztat poświęcony makijażowi
- Wskazanie uczestniKOM przykładowych zestawów ubraniowych jakie są dozwolone w pracy, z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska i specyfiki firmy
- Podsumowanie składowych dobrego wizerunku
Koszt uczestnictwa:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatch przy zgłoszeniu do dnia: 30.04.2008 r. - 1 090 zł, od dnia: 01.05.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70