eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaProfesjonalne zarządzanie sekretariatem

Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu. Odpowiemy m.in. na pytania:

  • jaką rolę pełni sekretariat w strukturze organizacyjnej firmy?
  • na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
  • jakie są zasady obiegu, sporządzania oraz archiwizowania dokumentacji biurowej?
  • czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
  • jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
  • jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
    - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
  • jak wykreować własny wizerunek - analiza swojego „image" - jak mnie widzą inni?
  • jakich zasad ubioru oraz biznesowego makijażu przestrzegać w miejscu pracy?

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
  • pracowników działu administracyjnego
  • wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne
Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:
  • podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
  • szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:

  • SEKRETARIAT „WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM’’ FIRMY
  • miejsce, rola, zakres odpowiedzialności i kompetencji
  • profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?
  • PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
  • zarządzanie czasem pracy sekretariatu
  • obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
  • Skuteczna komunikacja w ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
  • od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
  • jak budować pozytywną komunikację?
  • biznesowe rozmowy telefoniczne
  • DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
  • zasady obiegu dokumentów w firmie
  • korespondencja biurowa
  • archiwizacja dokumentacji firmowej
  • ETYKIETA W SEKRETARIACIE
  • budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
  • biurowy savoir-vivre na co dzień
  • reguły przyjmowania interesantów oraz gości
  • organizacja imprez firmowych
  • ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
  • umiejętność wyrażania opinii
  • jak nie ulegać presji i naciskom?
  • Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
  • co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
  • zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
  • Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
  • Wizerunek w XXI w.
  • Warsztat poświęcony analizie i kreacji wyglądu uczestniKÓW szkolenia
  • Warsztat poświęcony makijażowi
  • Wskazanie uczestniKOM przykładowych zestawów ubraniowych jakie są dozwolone w pracy, z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska i specyfiki firmy
  • Podsumowanie składowych dobrego wizerunku


Koszt uczestnictwa:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatch przy zgłoszeniu do dnia: 30.04.2008 r. - 1 090 zł, od dnia: 01.05.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%

Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: