eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaProfesjonalne zarządzanie sekretariatem

Cel:
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu.
Odpowiemy m.in. na pytania:

  • Jaką rolę pełni sekretariat w strukturze organizacyjnej firmy?
  • Na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
  • Jakie są zasady obiegu, sporządzania oraz archiwizowania dokumentacji biurowej?
  • Czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
  • Jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
  • Jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
  • - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
  • Jak wykreować własny wizerunek - analiza swojego „image" - jak mnie widzą inni?
  • Jakich zasad ubioru oraz biznesowego makijażu przestrzegać w miejscu pracy?

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • Sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się
  • Do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
  • Pracowników działu administracyjnego
  • Wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne

Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:

  • Podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
  • Poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • Przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
  • Szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • Mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Program:

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:

SEKRETARIAT „WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM’’ FIRMY

  • Miejsce, rola, zakres odpowiedzialności i kompetencji
  • Profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?

PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU

  • Zarządzanie czasem pracy sekretariatu
  • Obieg oraz efektywne zarządzanie informacją

Skuteczna komunikacja w ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM

  • Od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
  • Jak budować pozytywną komunikację?
  • Biznesowe rozmowy telefoniczne

DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE

  • Zasady obiegu dokumentów w firmie
  • Korespondencja biurowa
  • Archiwizacja dokumentacji firmowej

ETYKIETA W SEKRETARIACIE

  • Budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
  • Biurowy savoir-vivre na co dzień
  • Reguły przyjmowania interesantów oraz gości
  • Organizacja imprez firmowych

ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH

  • Umiejętność wyrażania opinii
  • Jak nie ulegać presji i naciskom?
  • Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
  • Co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
  • zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
  • Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
  • Wizerunek w XXI w.
  • Warsztat poświęcony analizie i kreacji wyglądu uczestniKÓW szkolenia
  • Warsztat poświęcony makijażowi
  • Wskazanie uczestniKOM przykładowych zestawów ubraniowych jakie są dozwolone w pracy, z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska i specyfiki firmy
  • Podsumowanie składowych dobrego wizerunku


Cena:
Cena wynosi: 1 190,00 zł
Przy zgłoszeniu do 30 kwietnia 2007 roku, koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1090 PLN

Organizator:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70