-
Tytuł:
Profesjonalne zarządzanie sekretariatem
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 1 190 PLN Teraz: 1 090 PLN
- Termin: 2007-05-17 - 2007-05-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel:
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących
efektywność pracy sekretariatu.
Odpowiemy m.in. na pytania:
- Jaką rolę pełni sekretariat w strukturze organizacyjnej firmy?
- Na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
- Jakie są zasady obiegu, sporządzania oraz archiwizowania dokumentacji biurowej?
- Czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
- Jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
- Jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej? - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
- Jak wykreować własny wizerunek - analiza swojego „image" - jak mnie widzą inni?
- Jakich zasad ubioru oraz biznesowego makijażu przestrzegać w miejscu pracy?
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- Sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się
- Do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
- Pracowników działu administracyjnego
- Wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne
Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:
- Podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
- Poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- Przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
- Szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
- Mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych
Program:
W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:
SEKRETARIAT „WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM’’ FIRMY
- Miejsce, rola, zakres odpowiedzialności i kompetencji
- Profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?
PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
- Zarządzanie czasem pracy sekretariatu
- Obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
Skuteczna komunikacja w ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
- Od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
- Jak budować pozytywną komunikację?
- Biznesowe rozmowy telefoniczne
DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
- Zasady obiegu dokumentów w firmie
- Korespondencja biurowa
- Archiwizacja dokumentacji firmowej
ETYKIETA W SEKRETARIACIE
- Budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
- Biurowy savoir-vivre na co dzień
- Reguły przyjmowania interesantów oraz gości
- Organizacja imprez firmowych
ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
- Umiejętność wyrażania opinii
- Jak nie ulegać presji i naciskom?
- Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
- Co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
- zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
- Umiejętność radzenia sobie w „trudnych sytuacjach”
- Wizerunek w XXI w.
- Warsztat poświęcony analizie i kreacji wyglądu uczestniKÓW szkolenia
- Warsztat poświęcony makijażowi
- Wskazanie uczestniKOM przykładowych zestawów ubraniowych jakie są dozwolone w pracy, z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska i specyfiki firmy
- Podsumowanie składowych dobrego wizerunku
Cena:
Organizator:
Cena wynosi: 1 190,00 zł
Przy zgłoszeniu do 30 kwietnia 2007 roku, koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1090 PLN
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70