-
Tytuł:
Profesjonalna Obsługa Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 + VAT PLN Teraz: 1 + VAT PLN
- Termin: 2005-06-15 - 2005-06-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich pracowników mających bezpośredni kontakt
z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmach, instytucjach, urzędach. Zagadnienia dotyczą w szczególności: pracowników działów obsługi klienta, urzędników, sekretariatu, personelu handlowego, wsparcia administracyjnego, działu reklamacji.
Warsztaty umożliwią skuteczne udoskonalenie posiadanych umiejętności i wiedzy w dla pełnionych w organizacji funkcji.
Cele szkolenia:
- inicjowanie profesjonalnego kontaktu z klientem
- komunikacja werbalna i niewerbalna oraz organizacja przestrzeni kontaktu
- "psychologia klienta" i ich różne typy
- formowanie ofert/informacji tak jak oczekuje tego klient
- komunikacja perswazyjna - celem zwiększenia swojej skuteczności
- poprawa sprawności zawodowej i wizerunku firmy
Więcej informacji na stronie organizatora:
Cena: 1280 zł (przy zgłoszeniu 2 osob 10% zniżki lub 3 osoba za 50% ceny).
Miejsce szkolenia: Jachranka
Kontakt: Dagmara Mandat
tel. 071 355 00 22
fax: 071 790 58 35