-
Tytuł:
Profesjonalna obsługa klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 980 PLN Teraz: 980 PLN
- Termin: 2006-06-05 - 2006-06-06
- Miejsce: / wielkopolskie
- Organizator: BOMIS Progress
Tezy programowe :
- Kontakty z klientami jako nowy obszar konkurencyjności przedsiębiorstw.
- Jak wygląda twój kontakt z drugim człowiekiem?
- Pozytywne nastawienie do samego siebie i otoczenia oraz wykonywanej pracy.
- Wytrwałość i motywacja w podejmowanych wyzwaniach.
- Diagnoza umiejętności komunikacyjnych.
- Otwarta postawa wobec klientów.
- Pozyskanie wiedzy o kliencie – życzliwe zainteresowanie czy monitoring rynku ?
- Nawiązanie kontaktu z klientem:
- telefoniczne
- bezpośrednie u klienta
- bezpośrednie na targach i spotkaniach branżowych.
- Umiejętność słuchania klienta i zadawania pytań.
- Pytania otwarte i zamknięte. Ich rola w budowaniu relacji z klientami.
- Redagowanie pism handlowych.
- Dostarczanie klientom wartości i korzyści zamiast produktów czy usług.
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą ludzi lub technologii oraz ludzi i technologii (CRM, CMS i inne narzędzia informacyjne).
- „Klient zawsze ma rację”?
- Jak uspokoić rozgniewanego klienta?
- Załatwianie reklamacji.
- Tematy i zachowania zakazane w rozmowie z klientem.
- Obsługa klientów na targach i spotkaniach biznesowych.
- Odpowiedzialne zachowanie pracownika wobec klienta i własnej firmy.
- Marketing relacyjny i partnerstwo – budowanie lojalności klientów.
- Unikanie stresu i przemęczenia.
Autor programu i konsultant:
Marzena Raźniewska – Półkoszek – doktorantka na Wydziale Zarząd zania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie praktyczne zdobywała w sprzedaży usług dla biznesu. Obecnie pełni funkcję dyrektora generalnego w BOMIS Progress. Realizuje program kursu Executive MBA Nottingham Business School i Wielkopolskiej Szkoły Biznesu.
Koordynator szkolenia: Marta Jabłońska
tel. 061/ 860-22-80
email:
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie Organizatora: