-
Tytuł:
Prawne aspekty e-PR i marketingu społecznego
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 750 + VAT PLN Teraz: 750 + VAT PLN
- Termin: 2012-09-25 - 2012-09-25
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Znajomość zagadnień prawnych wykorzystywanych w e-pr i marketingu społecznościowym, zapewnia firmom oraz funkcjonującym w ich ramach działom marketingu i public relations, optymalne bezpieczeństwo w zakresie wykorzystywania narzędzi promocji marki, produktu i ochrony danych osobowych. Podczas warsztatów skupimy się na kluczowych kwestiach prawnych, dotyczących prowadzenia kampanii promocyjnych w Internecie, w szczególności na portalach społecznościowych
i w wyszukiwarkach. Omówimy również prawne aspekty funkcjonowania serwisów internetowych, wykorzystywania i ochrony prawnej znaków towarowych oraz wizerunku, a także wskażemy najważniejsze zasady wykorzystywania i ochrony danych osobowych.
W ramach warsztatów przedstawione zostaną między innymi:
- wynikające z regulaminów uwarunkowania prawne prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej w wybranych serwisach społecznościach (np. Facebook),
- prawne aspekty marketingu w wyszukiwarkach internetowych,
- prawne aspekty pozycjonowania serwisów internetowych,
- zasady wykorzystania znaków towarowych, firmy, wizerunku w social marketingu, wymagania prawne związane z prowadzeniem serwisów internetowych, w tym serwisów społecznościach,
- praktyczne aspekty tworzenia regulaminów serwisów internetowych,
- zasady odpowiedzialności serwisów internetowych za materiały wprowadzane przez użytkowników,
- prawne możliwości zasady ochrony prawnej przed naruszeniem znaków towarowych oraz renomy przedsiębiorcy w Internecie,
- zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu),
- zasady ochrony danych osobowych w związku z działalnością marketingową
w Internecie oraz prowadzeniem serwisów internetowych.
Warsztaty szczególnie polecamy:
- specjalistom public relations,
- specjalistom od marketingu internetowego,
- managerom oraz pracownikom agencji reklamowych i agencji PR,
- brand managerom,
- specjalistom od social marketingu, SEO,
- właścicielom portali internetowych oraz osobą zarządzającym portalami internetowymi,
- prawnikom wewnętrznym (In-house lawyers).
Warsztaty poprowadzi: mec. Roman Bieda
Warsztaty odbywają się w maksymalnie 35 osobowych grupach.
Koszt udziału jednej osoby w seminarium:
750 zł + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Agata Soboń
tel.: (22) 871 85 51
Więcej informacji na: