-
Tytuł:
Praktyczne techniki zarządzania produktem
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-04-17 - 2007-04-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- kształtowanie strategii produktu i marki w zależności od cyklu życia
- praktyczne narzędzia planowania i kontrolowania działań w zakresie zarządzania produktem i marką
- jakich błędów unikać w zarządzaniu asortymentem i przy działaniach w zakresie poszerzania marki
- jak efektywnie powiązać działania w zakresie produktu z innymi elementami marketing-mix
Warsztat prowadzi:
- Michał Dziekoński
autor gry strategicznej PRODUCT MANAGERS uczącej w praktyce zasad zarządzania produktem zwycięzcy gry strategicznej otrzymają książkę "skuteczny marketing".
Wprowadenie
Efektywne zarządzanie produktem to dziedzina praktyki marketingu, która dotychczas nie była szeroko proponowana jako tematyka szkoleń. Z drugiej strony stanowiska product i brand managerów posiada niemal każda firma, niezależnie od tego czy działa na rynku B2C czy też B2B. Ideą szkolenia jest dostarczenie sprawdzonej warsztatowej wiedzy dotyczącej technik zarządzania produktem i marką - uczestnicy spotkania będą mogli sprawdzić m.in. swoje umiejętności na symulowanym rynku gdzie poznają w praktyce obowiązujące reguły rynkowe w zarządzaniu produktem i marką.
Dlaczego warto wziąć udział:
- jak w praktyce zarządzać produktem i marką
- jak monitorować efektywność działań na rynku
- jak dostosować działania w zakresie zarządzania produktem i marką do sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
- case-studies sukcesów zarządzania produktami w Polsce i na świecie
Kto powinien wziąć udział:
- product managerowie i brand managerowie zarządzający produktami i markami
- sales managerowie współpracujący z działami marketingu przy sprzedaży produktów i usług
- managerowie, specjaliści i asystenci marketingu pragnący zwiększyć efektywność prowadzonych przez siebie działań
- dyrektorzy marketingu i sprzedaży zarządzający portfelami produktów i marek
- pracownicy agencji reklamowych, agencji badań rynku, konsultanci marketingowi dążący do pogłębienia posiadanej wiedzy o efektywnych działaniach zarządzania produktem i marką
Ponadto
- uzyskanie w ciągu dwóch efektywnie wykorzystanych dni praktycznej wiedzy, bardzo przydatnej w codziennej pracy
- pracę w małych grupach, umożliwiających wymianę poglądów: czas na pytania i dyskusje
- imienny certyfikat
Cena:
2 495 +VAT PLN do 12 marca 2007
2 995 + VAT po 12 marca 2007
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30