-
Tytuł:
PR - Media. Skuteczny dialog, efektywna współpraca!
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 995 + VAT PLN Teraz: 1 295 + VAT PLN
- Termin: 2013-01-08 - 2013-01-08
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
PRAKTYCZNY I INTERAKTYWNY WARSZTAT PODCZAS KTÓREGO DOWIESZ SIĘ:
- Jak Twój komunikat "czuje", odbiera i opisze dziennikarz
- Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli wspólna analiza błędów i sukcesów
w kontaktach z mediami - Jakie narzędzia do przeciwdziałania złej opinii blogera masz w swoich rękach
W trakcie warsztatów praca z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych - kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym - 5 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ
Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych
z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma - media. Zaproszenie do udziału w warsztatach kierowane jest szczególnie do:
- Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów i Kierowników działów PR
- Rzeczników Prasowych
- Specjalistów ds. PR
- Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
- Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
- Przedstawicieli Agencji PR
PROGRAM:
08:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
ĆWICZENIE 1
09:00 Jak dostosować formę komunikacji do medium
Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu; Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM
Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów
Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)
Interpretacja wiadomości, czyli co autor miał na myśli
ĆWICZENIE 2
10:15 Twórczo i efektywnie! Sposoby na szybkie dotarcie z komunikatem – jak sprawić, żeby przekaz został opublikowany. Współpraca z mediami – jak nawiązać i podtrzymać dobre relacje
Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM
Czego potrzebują dziennikarze, żeby zainteresować się tematem
Jak samemu tworzyć interesujące materiały dla mediów? Nie tylko komunikaty, ale także własne zdjęcia i nagrania!
Jak je realizować i przekazywać- Jak organizować kontakt telefoniczny i mailowy
Do kogo wysyłać gadżety i prezenty, a gdzie zdecydowanie nie
Relacja osobista - na ile potrzebna i jakiej formie, żeby nie działała przeciwskutecznie
11:45 Przerwa na kawę
ĆWICZENIE 3
12:05 Szybko i dużo – jak Twitter i internet zmieniły media
Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu
Twitter – gadżet czy nowy kanał komunikacji
Online kontra druk – czym się różnią media, jak tworzyć informacje dostosowane do ich specyfiki
Wyzwania dla PR w obliczu rosnącej siły mediów internetowych
13:00 Lunch
ĆWICZENIE 4
13:40 Bloger też człowiek. I może być Twój
Tomek Tomczyk, Bloger, kominek.es, kominek.in
Po jaką cholerę zaprzątać sobie głowę blogerami
Jak robić TO z blogerem
Jak nie robić TEGO z blogerami
Jak wszystko robić z nimi za darmo
ĆWICZENIE 5
14:40 Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie
Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM
Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją
Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami
Nagłe zmiany w firmie. Głównie personalne. Kto je zauważy i jak je komunikować
Kontakt z trudnym dziennikarzem – jak reagować na prowokacyjne pytania
15:40 Przerwa na kawę
PODSUMOWANIE
16:00 Warto rozmawiać – dlaczego nie wolno unikać kontaktu z mediami
Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu
Jakie są plusy i minusy unikania kontaktu z mediami w sytuacji kryzysowej
Autoryzacja – czy i jak z niej korzystać
Najczęstsze i największe błędy w komunikacji z mediami
Czym to się kończy – case studies błędów w komunikacji z mediami
17:30 Zakończenie warsztatu, rozdanie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
1295 PLN (od 27 listopada 2012 do 21 grudnia 2012)
1995 PLN (od 22 grudnia 2012 do 8 stycznia 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:
Więcej na stronie Organizatora: