eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaPR - Media. Skuteczny dialog, efektywna współpraca!

PRAKTYCZNY I INTERAKTYWNY WARSZTAT PODCZAS KTÓREGO DOWIESZ SIĘ:

  • Jak Twój komunikat "czuje", odbiera i opisze dziennikarz
  • Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli wspólna analiza błędów i sukcesów
    w kontaktach z mediami
  • Jakie narzędzia do przeciwdziałania złej opinii blogera masz w swoich rękach

W trakcie warsztatów praca z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych - kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym - 5 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ

 

Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych
z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma - media. Zaproszenie do udziału w warsztatach kierowane jest szczególnie do:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

 

PROGRAM:

 

08:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

  

ĆWICZENIE 1

 

09:00 Jak dostosować formę komunikacji do medium

 

Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu; Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM

Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów

Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)

Interpretacja wiadomości, czyli co autor miał na myśli

  

ĆWICZENIE 2

 

10:15 Twórczo i efektywnie! Sposoby na szybkie dotarcie z komunikatem – jak sprawić, żeby przekaz został opublikowany. Współpraca z mediami – jak nawiązać i podtrzymać dobre relacje

 

Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM

Czego potrzebują dziennikarze, żeby zainteresować się tematem

Jak samemu tworzyć interesujące materiały dla mediów? Nie tylko komunikaty, ale także własne zdjęcia i nagrania!

Jak je realizować i przekazywać- Jak organizować kontakt telefoniczny i mailowy

Do kogo wysyłać gadżety i prezenty, a gdzie zdecydowanie nie

Relacja osobista - na ile potrzebna i jakiej formie, żeby nie działała przeciwskutecznie

 

11:45 Przerwa na kawę

  

ĆWICZENIE 3

 

12:05 Szybko i dużo – jak Twitter i internet zmieniły media

 

Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu

Twitter – gadżet czy nowy kanał komunikacji

Online kontra druk – czym się różnią media, jak tworzyć informacje dostosowane do ich specyfiki

Wyzwania dla PR w obliczu rosnącej siły mediów internetowych

 

13:00 Lunch

  

ĆWICZENIE 4

 

13:40 Bloger też człowiek. I może być Twój

 

Tomek Tomczyk, Bloger, kominek.es, kominek.in

Po jaką cholerę zaprzątać sobie głowę blogerami

Jak robić TO z blogerem

Jak nie robić TEGO z blogerami

Jak wszystko robić z nimi za darmo

 

ĆWICZENIE 5

 

14:40 Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie

 

Krzysztof Berenda, Szef Działu Ekonomicznego, RMF FM

Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją

Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami

Nagłe zmiany w firmie. Głównie personalne. Kto je zauważy i jak je komunikować

Kontakt z trudnym dziennikarzem – jak reagować na prowokacyjne pytania

 

15:40 Przerwa na kawę

  

PODSUMOWANIE

 

16:00 Warto rozmawiać – dlaczego nie wolno unikać kontaktu z mediami

 

Grzegorz Nawacki, Zastępca Redaktora Naczelnego, Puls Biznesu

Jakie są plusy i minusy unikania kontaktu z mediami w sytuacji kryzysowej

Autoryzacja – czy i jak z niej korzystać

Najczęstsze i największe błędy w komunikacji z mediami

Czym to się kończy – case studies błędów w komunikacji z mediami

 

17:30 Zakończenie warsztatu, rozdanie certyfikatów

 

 


Koszt uczestnictwa:

1295 PLN (od 27 listopada 2012 do 21 grudnia 2012)

1995 PLN (od 22 grudnia 2012 do 8 stycznia 2013)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

 

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:

 

Więcej na stronie Organizatora: