eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaOptymalizacja Procesów Marchandisingowych. Działania i narzędzia skutecznie zwiększające efektywność biznesową firm handlowych i usługowych

W programie m.in.:

1. Jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta?

2. Jak planować i organizować procesy w jednostkach handlowych?

3. Jak aranżować witryny i strefę wejścia by klienci nas oglądali i odwiedzali?

4. Jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce?


Metoda prowadzenia warsztatów:

1. Prezentacja i case study marek konsumenckich i sieci handlowych

2. Ćwiczenia z udziałem grupy wykorzystujące metody twórczego myślenia, takie jak:

  • Odwrócona burza mózgów
  • Burza mózgów – metoda 635
  • Burza mózgów – metaplan
  • Burza mózgów – wynaturzenia i przesada lub metoda skojarzeń
  • Metoda 6 kapeluszy

3. Dyskusja i tworzenie standardów, procedur, projektowania projektów


Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:

  • poszerzyć wiedzę i umiejętności wpływające na efektywność pracy oraz konkurencyjność sieci
  • wypromować innowacyjne podejście do pracy ze współpracownikami i klientami
  • dowiedzieć się, co zrobić, klienci wybierali nasze sklepy a omijali inne
  • wzmocnić umiejętności menedżerskie wśród kadry w strukturze firmy
  • zwiększyć motywację do pracy i satysfakcję pracowników


PROGRAM:

08 grudnia 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

10:00 Kryteria optymalizacji procesów merchandisingowych, visual merchandisingowych, operacyjnych i funkcjonowania sklepów

  • słowniki i definicje czyli mówimy tym samym językiem
  • dlaczego klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają
  • jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta

11:00 Przerwa na kawę

11:20 Planowanie i organizacja procesów w organizacji oraz jednostkach handlowych

  • jak i po co definiować procesy
  • jak zarządzać ludźmi by osiągali wyniki
  • koncepcja cyklu skutecznego zarządzania

12:20 Opracowywanie oraz ewaluacja procedur i standardów

  • jak definiować słowniki i tworzyć narzędzia
  • dobre praktyki ułatwiające definiowanie procedur i standardów
  • praktyczne rozwiązania czyli jak pisać, żeby nas czytali

13:20 Lunch

14:20 Standardy merchandisingu i visual merchandisingu

  • gdzie, jak i po co eksponować czyli prawie wszystko o produkcie w sklepie
  • jak aranżować witryny i strefę wejścia, by Klienci nas oglądali i odwiedzali
  • co i kto jeszcze wpływa na standardy wzmacniające markę w miejscu sprzedaży

15:20 Sesja pytań i odpowiedzi

15:35 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów i poczęstunek

09 grudnia 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

10:00 Koncepcje zwiększające proces samoobsługi

  • czy istnieje obsługa bez obsługi czyli definicje samoobsługi
  • kilka szkiców i obrazów o tym jak zachowują się klienci
  • możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
  • jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce

12:00 Przerwa na kawę

12:20 Narzędzia i platformy komunikacji i kontroli wdrażania standardów

  • jak tworzyć multimedialne noty, sprawozdania i raporty
  • w jaki sposób budowanie użytecznych platform komunikacji ułatwia kontrolę

13:20 Lunch

14:20 Narzędzia adaptacji standardów przez pracowników

  • projektowe podchodzenie do zadań i współpraca dla wyników
  • jak organizować pracę i motywować pracowników
  • czy potrzebujemy odchyleń od standardów
  • nawyk skutecznego działania pro sprzedażowego

15:20 Sesja pytań i odpowiedzi

15:35 Zakończenie warsztatów, poczęstunek i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 17 października 2011 do 18 listopada 2011)
3595 PLN (od 19 listopada 2011 do 8 grudnia 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: