-
Tytuł:
Optymalizacja Procesów Marchandisingowych. Działania i narzędzia skutecznie zwiększające efektywność biznesową firm handlowych i usługowych
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 595 + VAT PLN Teraz: 3 595 + VAT PLN
- Termin: 2011-12-08 - 2011-12-09
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
1. Jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta?
2. Jak planować i organizować procesy w jednostkach handlowych?
3. Jak aranżować witryny i strefę wejścia by klienci nas oglądali i odwiedzali?
4. Jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce?
Metoda prowadzenia warsztatów:
1. Prezentacja i case study marek konsumenckich i sieci handlowych
2. Ćwiczenia z udziałem grupy wykorzystujące metody twórczego myślenia, takie jak:
- Odwrócona burza mózgów
- Burza mózgów – metoda 635
- Burza mózgów – metaplan
- Burza mózgów – wynaturzenia i przesada lub metoda skojarzeń
- Metoda 6 kapeluszy
3. Dyskusja i tworzenie standardów, procedur, projektowania projektów
Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:
- poszerzyć wiedzę i umiejętności wpływające na efektywność pracy oraz konkurencyjność sieci
- wypromować innowacyjne podejście do pracy ze współpracownikami i klientami
- dowiedzieć się, co zrobić, klienci wybierali nasze sklepy a omijali inne
- wzmocnić umiejętności menedżerskie wśród kadry w strukturze firmy
- zwiększyć motywację do pracy i satysfakcję pracowników
PROGRAM:
08 grudnia 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów
10:00 Kryteria optymalizacji procesów merchandisingowych, visual merchandisingowych, operacyjnych i funkcjonowania sklepów
- słowniki i definicje czyli mówimy tym samym językiem
- dlaczego klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają
- jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta
11:00 Przerwa na kawę
11:20 Planowanie i organizacja procesów w organizacji oraz jednostkach handlowych
- jak i po co definiować procesy
- jak zarządzać ludźmi by osiągali wyniki
- koncepcja cyklu skutecznego zarządzania
12:20 Opracowywanie oraz ewaluacja procedur i standardów
- jak definiować słowniki i tworzyć narzędzia
- dobre praktyki ułatwiające definiowanie procedur i standardów
- praktyczne rozwiązania czyli jak pisać, żeby nas czytali
13:20 Lunch
14:20 Standardy merchandisingu i visual merchandisingu
- gdzie, jak i po co eksponować czyli prawie wszystko o produkcie w sklepie
- jak aranżować witryny i strefę wejścia, by Klienci nas oglądali i odwiedzali
- co i kto jeszcze wpływa na standardy wzmacniające markę w miejscu sprzedaży
15:20 Sesja pytań i odpowiedzi
15:35 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów i poczęstunek
09 grudnia 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów
10:00 Koncepcje zwiększające proces samoobsługi
- czy istnieje obsługa bez obsługi czyli definicje samoobsługi
- kilka szkiców i obrazów o tym jak zachowują się klienci
- możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
- jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce
12:00 Przerwa na kawę
12:20 Narzędzia i platformy komunikacji i kontroli wdrażania standardów
- jak tworzyć multimedialne noty, sprawozdania i raporty
- w jaki sposób budowanie użytecznych platform komunikacji ułatwia kontrolę
13:20 Lunch
14:20 Narzędzia adaptacji standardów przez pracowników
- projektowe podchodzenie do zadań i współpraca dla wyników
- jak organizować pracę i motywować pracowników
- czy potrzebujemy odchyleń od standardów
- nawyk skutecznego działania pro sprzedażowego
15:20 Sesja pytań i odpowiedzi
15:35 Zakończenie warsztatów, poczęstunek i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 17 października 2011 do 18 listopada 2011)
3595 PLN (od 19 listopada 2011 do 8 grudnia 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: