eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaOd klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zdobyć ich lojalność?
  • Tytuł:

    Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zdobyć ich lojalność?

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
  • Termin: 2010-06-24 - 2010-06-25
  • Miejsce: / małopolskie
  • Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.

3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:

  • Dysonować będą większą ilością czasu poprzez skuteczniejszą obsługę i radzenie sobie z „trudnymi” klientami
  • Pracownicy budować będą motywacje klientów do dalszych kontaktów przez to, że będą docierać do rzeczywistych przyczyn niezadowolenia klienta i reagować nie tylko na objawy,
  • Zmniejszą koszty emocjonalne kontaktów z "trudnymi" klientami przez nabycie nowych nawyków radzenia sobie zwiększających możliwości kontroli sytuacji, ochronę swojej godności.

Kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:

  • Zwiększy liczbę lojalnych klientów, tych, którzy dzięki odpowiedniemu potraktowaniu z niezadowolonych staną się wiernymi
  • Wzmocni pozytywny wizerunek w oczach klientów – tych, którzy są "trudni" ale i wszystkich innych będących świadkami obsługi,
  • Bez ponoszenia dodatkowych kosztów pozyska nowych klientów u znajomych znakomicie pozytywnie zaskoczonych klientów,
  • Wzmocni przewagę konkurencyjną w obszarze najtrudniejszym do naśladowania przez konkurentów
  • Podniesie komfort pracy i wpłynie pozytywnie na satysfakcję, motywację pracowników,
  • Pozyska źródło dodatkowej wiedzy na temat nowych potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Zmniejszy koszty wynikające z niewłaściwej obsługi klientów poprzez przeciwdziałanie utracie klientów źle potraktowanych i pogorszeniu opinii

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • przyczyny zachowań klientów określanych, jako trudne: emocje, zaczepki, zagrywki, postawa
  • mechanizm powstawania negatywnych emocji, ich upowszechnianie, utrwalanie i wpływ na globalną ocenę firmy
  • warstwowy model wartości – związki między doznaniami klienta, marką a spostrzeganą wartością generowaną dla klienta
  • płaszczyzny potrzeb podczas interakcji firma - klient: merytoryczna i emocjonalna
  • asertywności w relacji z klientem, asertywna komunikacja
  • emocje klienta a emocje obsługujących – model zarażania emocjonalnego
  • inteligencja emocjonalna w praktyce relacji z klientami – kompetencje umożliwiające kontrolę emocji
  • lojalność klienta oparta o bilans emocjonalny, czynniki wpływające na wielkość bilansu
  • oczekiwania klienta a powszechne i mało skuteczne reakcje obsługujących
  • skuteczne strategie postępowania podczas obsługi – heurystyki postępowania

Jak realizujemy szkolenie?

Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:

  • Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
  • Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
  • Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
  • Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.

Prowadzący:

Tomasz Kras - Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy. Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.

Wiesław Porosło - Trener, doradca, coach (członek IAC International Association of Coaches). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie, szczególnie w projektowaniu organizacji, rozwijaniu zespołów oraz budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Ukończył The Art & Science of Coaching Erickson College z Vancouver. Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących kompetencje menedżerów różnych szczebli, najczęściej jest partnerem w rozwoju dla wyższej i średniej kadry zarządzającej. Wspiera menedżerów prowadząc coaching indywidualny i grupowy. Jako trener wzmacnia także zespołowość, w tym w zespołach tymczasowych oraz doskonali umiejętności osobiste jako podstawy efektywności w biznesie. Obszary specjalizacji: wdrażanie coachingowego stylu zarządzania, transformacje organizacji w tym przebudowa kultury organizacyjnej i zmiana dominującego stylu zarządzania, zdolności przywódcze, komunikacja w ujęciu systemowym. Jest propagatorem coachingu w wydaniu menedżerskim. Jest autorem wielu opracowań w tym zakresie. Właśnie ukazała się najnowsza publikacja wydawnictwa Wolters Kluwer pt „Menedżer coachem”, której jest współautorem. Jest także pomysłodawcą i jednym z trenerów prowadzących realizowanego cyklicznie od kilku lat szkolenia "Menedżer coachem". Do tej pory realizował projekty szkoleniowe, doradcze i coachingi m.in. dla: Polkomtel, Kolporter, Kompas Polska, Robobat, Merida, SGI Baltis, Narodowy Bank Polski, ING, Bank Zachodni WBK, Sygma Bank, mBank, DUKA, V-Soft, Quantum Software, WASKO, Mostva, mBank.


Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.

Najbliższe terminy:
24-25 czerwca,
27-28 września,
9-10 grudnia.

Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51

Więcej informacji na stronie: