-
Tytuł:
Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zdobyć ich lojalność?
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
- Termin: 2010-02-25 - 2010-02-26
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.
3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:
- Dysonować będą większą ilością czasu poprzez skuteczniejszą obsługę i radzenie sobie z „trudnymi” klientami
- Pracownicy budować będą motywacje klientów do dalszych kontaktów przez to, że będą docierać do rzeczywistych przyczyn niezadowolenia klienta i reagować nie tylko na objawy,
- Zmniejszą koszty emocjonalne kontaktów z "trudnymi" klientami przez nabycie nowych nawyków radzenia sobie zwiększających możliwości kontroli sytuacji, ochronę swojej godności.
Kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:
- Zwiększy liczbę lojalnych klientów, tych, którzy dzięki odpowiedniemu potraktowaniu z niezadowolonych staną się wiernymi
- Wzmocni pozytywny wizerunek w oczach klientów – tych, którzy są "trudni" ale i wszystkich innych będących świadkami obsługi,
- Bez ponoszenia dodatkowych kosztów pozyska nowych klientów u znajomych znakomicie pozytywnie zaskoczonych klientów,
- Wzmocni przewagę konkurencyjną w obszarze najtrudniejszym do naśladowania przez konkurentów
- Podniesie komfort pracy i wpłynie pozytywnie na satysfakcję, motywację pracowników,
- Pozyska źródło dodatkowej wiedzy na temat nowych potrzeb i oczekiwań klientów,
- Zmniejszy koszty wynikające z niewłaściwej obsługi klientów poprzez przeciwdziałanie utracie klientów źle potraktowanych i pogorszeniu opinii
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- przyczyny zachowań klientów określanych, jako trudne: emocje, zaczepki, zagrywki, postawa
- mechanizm powstawania negatywnych emocji, ich upowszechnianie, utrwalanie i wpływ na globalną ocenę firmy
- warstwowy model wartości – związki między doznaniami klienta, marką a spostrzeganą wartością generowaną dla klienta
- płaszczyzny potrzeb podczas interakcji firma - klient: merytoryczna i emocjonalna
- asertywności w relacji z klientem, asertywna komunikacja
- emocje klienta a emocje obsługujących – model zarażania emocjonalnego
- inteligencja emocjonalna w praktyce relacji z klientami – kompetencje umożliwiające kontrolę emocji
- lojalność klienta oparta o bilans emocjonalny, czynniki wpływające na wielkość bilansu
- oczekiwania klienta a powszechne i mało skuteczne reakcje obsługujących
- skuteczne strategie postępowania podczas obsługi – heurystyki postępowania
Jak realizujemy szkolenie?
Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:
- Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
- Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
- Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
- Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
- Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.
Prowadzący:
Tomasz Kras
Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie
doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy.
Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.
Wiesław Porosło
Trener, doradca, coach (członek IAC International Association of Coaches). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie, szczególnie w projektowaniu organizacji, rozwijaniu zespołów oraz budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Ukończył The Art & Science of Coaching Erickson College z Vancouver.
Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących kompetencje menedżerów różnych szczebli, najczęściej jest partnerem w rozwoju dla wyższej i średniej kadry zarządzającej. Wspiera menedżerów prowadząc coaching indywidualny i grupowy. Jako trener wzmacnia także zespołowość, w tym w zespołach tymczasowych oraz doskonali umiejętności osobiste jako podstawy efektywności w biznesie.
Obszary specjalizacji: wdrażanie coachingowego stylu zarządzania, transformacje organizacji w tym przebudowa kultury organizacyjnej i zmiana dominującego stylu zarządzania, zdolności przywódcze, komunikacja w ujęciu systemowym. Jest propagatorem coachingu w wydaniu menedżerskim. Jest autorem wielu opracowań w tym zakresie. Właśnie ukazała się najnowsza publikacja wydawnictwa Wolters Kluwer pt „Menedżer coachem”, której jest współautorem. Jest także pomysłodawcą i jednym z trenerów prowadzących realizowanego cyklicznie od kilku lat szkolenia "Menedżer coachem".
Do tej pory realizował projekty szkoleniowe, doradcze i coachingi m.in. dla: Polkomtel, Kolporter, Kompas Polska, Robobat, Merida, SGI Baltis, Narodowy Bank Polski, ING, Bank Zachodni WBK, Sygma Bank, mBank, DUKA, V-Soft, Quantum Software, WASKO, Mostva, mBank.
Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51
Więcej informacji na stronie: