eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaNowoczesne Relacje Inwestorskie. Jak budować wizerunek i wartość firmy dzięki innowacyjnym narzędziom

Przyjdź i dowiedz się:

  • Czy każda spółka może bezpiecznie zrealizować e-Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
  • Dlaczego warto aktywować kanał mobilny w komunikacji z inwestorami
  • Z kim i po co budować relacje inwestorskie "w sieci" oraz jak unikać błędów podczas współpracy z dziennikarzami, blogerami oraz inwestoram
  • Jakie są skuteczne sposoby ochrony wizerunku spółki publicznej

Kto powinien wziąć udział w warsztatach:

Warsztaty kierujemy do emitentów giełdowych oraz spółek planujących emisję publiczną papierów wartościowych. Tematyką spotkania będą zainteresowani w szczególności:

  • Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy Działów Relacji Inwestorskich
  • Dyrektorzy Działów Public Relations
  • Rzecznicy Prasowi
  • Prawnicy spółek
  • Dyrektorzy Działów IT w spółkach

PROGRAM:

16 lutego 2012

09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

Rozwiązania informatyczne dedykowane relacjom inwestorskim

10:00 Jakie jest miejsce nowych technologii w strategii nowoczesnej spółki
Bartłomiej Drywa, Dyrektor Działu Relacji Inwestorskich, Cyfrowy Polsat

  • Komu służą innowacyjne rozwiązania technologiczne - spółce czy jej interesariuszom?
  • Najchętniej wybierane narzędzia - rynek polski a rynki rozwinięte

10:40 e-WZA czyli Walne Zgromaszenie Akcjonariuszy przez internet - dlaczego polskie spółki kapitałowe "boją się" tego rozwiązania i czy mają ku temu powody
Waldemar Górniewski, Członek Zarządu; Tomasz Lis, Członek Zarządu, Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej

  • Aspekty prawne, regulacje, "dziury" w przepisach i związane z nimi komplikacje
  • Jakie ryzyko ponosi spółka, decydując się na e-WZA i jak minimalizować zagrożenia

11:40 Przerwa na kawę

12:00 Dlaczego warto korzystać z nowych możliwości
Waldemar Górniewski, Członek Zarządu; Tomasz Lis, Członek Zarządu, Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej
CASE STUDY: COSK/NETIA - pierwsze Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy online w Polsce i głosowanie przez internet

  • Proces przygotowań do Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy przez internet - jak zaplanować projekt i doprowadzić do jego realizacji
  • Jak rozwiązać problem weryfikacji tożsamości osób głosujących przez Internet
  • Jak sprawnie uporać się z zapewnieniem obcojęzycznym akcjonariuszom dostępu do zrozumiałej dla nich wersji językowej
  • Czy każda firma może bezpiecznie zrealizować Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy online - warunki sukcesu
  • e-WZA - korzyści i problemy, zyski i koszty, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują
SYMULACJA głosowania akcjonariuszy przez internet

13:30 Lunch

14:30 Jak komunikaować się z inwestorem w każdym miejscu i o każdej porze - aplikacje mobilne dedykowane relacjom inwestorskim
Juliusz Całyniuk, Managing Director, Twig Labs

  • Rynek mobilny na świecie (na podstawie raportów), co powinno nas inspirować - przykładowe case'y "mobilne" w kontekście rynku kapitałowego
  • Rynek mobilny w Polsce
  • Dlaczego warto aktywować kanał mobilny w komunikacji spółki z Inwestorami
  • Jaka jest wartość aplikacji mobilnych dla Inwestora
  • Jak tworzona jest aplikacja i jaki jest cykl jej życia
  • Jaka jest rola spółki w tworzeniu aplikacji - co należy dostarczyć

15:30 Wdrożenie mobilnych relacji - aplikacje na smartfony dedykowane IR
Wojciech Iwaniuk, Dział Relacji Inwestorskich, ENEA SA
CASE STUDY: ENEA SA dla Inwestora

  • Realizacja projektu krok po kroku
  • Wykorzystanie aplikacji w praktyce
  • Bilans korzyści i kosztów - ocena inwestycji z perspektywy czasu

16:10 Przerwa na kawę

16:20 SYMULACJA projektu wdrożenia aplikacji

17:00 Zakończenie pierwszego dnia Warsztatów

17 lutego 2012

09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa

Czy firmy obecne w sieci mogą skutecznie budować zaufanie rynkowe i wzmacniać konkurencyjność

10:00 Media społecznościowe w strategii komunikacji spółki publicznej - jak maksymalizować efektywność?
Piotr Biernacki, Associate Director, Euro RSCG Sensors

  • Z jakich źródeł inwestorzy czerpią dziś informacje
  • Przegląd mediów społecznościowych i narzędzi online - jakie jest ich zastosowanie w zależności od grupy docelowej
Jak zbudować optymalny zestaw narzędzi komunikacyjnych - konieczne nakłady finansowe i czasowe - warsztat


11:30 Przerwa na kawę

11:50 Jak budować relacje inwestorskie w internecie
Piotr Biernacki, Associate Director, Euro RSCG Sensors

  • Jaka jest specyfika komunikacji spółki publicznej w internecie
  • Komunikacja spółek w internecie - Polska a standardy międzynarodowe
Jak, z kim, po co budować relacje inwestorskie "w sieci" - rozwiązania przypadków zgłaszanych przez uczestników warsztatów


13:20 Lunch

Kryzysy w dobie nowoczesnych relaji inwestorskich

14:20 Jak obronić wizerunek spółki giełdowej w sytuacji trudnej
Eliza Misiecka, Dyrektor Generalny, GENESIS PR

  • Dlaczego sytuacje trudne mogą spotkać każdą spółkę
  • W jaki sposób reagować na sytuacje problemowe
  • Skuteczne sposoby ochrony wizerunku spółki giełdowej
  • Czy można się zabezpieczyć? - Jak diagnozować jaskółki kryzysu
CASE STUDY


16:20 Zakończenie Warsztatów i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 7 grudnia 2011 do 20 stycznia 2012)
3595 PLN (od 21 stycznia 2012 do 16 lutego 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj-Pietrasz - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: