-
Tytuł:
Nowoczesne Relacje Inwestorskie. Jak budować wizerunek i wartość firmy dzięki innowacyjnym narzędziom
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 595 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-02-16 - 2012-02-17
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Przyjdź i dowiedz się:
- Czy każda spółka może bezpiecznie zrealizować e-Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
- Dlaczego warto aktywować kanał mobilny w komunikacji z inwestorami
- Z kim i po co budować relacje inwestorskie "w sieci" oraz jak unikać błędów podczas współpracy z dziennikarzami, blogerami oraz inwestoram
- Jakie są skuteczne sposoby ochrony wizerunku spółki publicznej
Kto powinien wziąć udział w warsztatach:
Warsztaty kierujemy do emitentów giełdowych oraz spółek planujących emisję publiczną papierów wartościowych. Tematyką spotkania będą zainteresowani w szczególności:
- Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy Działów Relacji Inwestorskich
- Dyrektorzy Działów Public Relations
- Rzecznicy Prasowi
- Prawnicy spółek
- Dyrektorzy Działów IT w spółkach
PROGRAM:
16 lutego 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
Rozwiązania informatyczne dedykowane relacjom inwestorskim
10:00
Jakie jest miejsce nowych technologii w strategii nowoczesnej spółki
Bartłomiej Drywa, Dyrektor Działu Relacji Inwestorskich, Cyfrowy Polsat
- Komu służą innowacyjne rozwiązania technologiczne - spółce czy jej interesariuszom?
- Najchętniej wybierane narzędzia - rynek polski a rynki rozwinięte
10:40
e-WZA czyli Walne Zgromaszenie Akcjonariuszy przez internet - dlaczego polskie spółki kapitałowe "boją się" tego rozwiązania i czy mają ku temu powody
Waldemar Górniewski, Członek Zarządu; Tomasz Lis, Członek Zarządu, Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej
- Aspekty prawne, regulacje, "dziury" w przepisach i związane z nimi komplikacje
- Jakie ryzyko ponosi spółka, decydując się na e-WZA i jak minimalizować zagrożenia
11:40 Przerwa na kawę
12:00
Dlaczego warto korzystać z nowych możliwości
Waldemar Górniewski, Członek Zarządu; Tomasz Lis, Członek Zarządu, Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej
CASE STUDY: COSK/NETIA - pierwsze Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy online w Polsce i głosowanie przez internet
- Proces przygotowań do Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy przez internet - jak zaplanować projekt i doprowadzić do jego realizacji
- Jak rozwiązać problem weryfikacji tożsamości osób głosujących przez Internet
- Jak sprawnie uporać się z zapewnieniem obcojęzycznym akcjonariuszom dostępu do zrozumiałej dla nich wersji językowej
- Czy każda firma może bezpiecznie zrealizować Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy online - warunki sukcesu
- e-WZA - korzyści i problemy, zyski i koszty, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują
13:30 Lunch
14:30
Jak komunikaować się z inwestorem w każdym miejscu i o każdej porze - aplikacje mobilne dedykowane relacjom inwestorskim
Juliusz Całyniuk, Managing Director, Twig Labs
- Rynek mobilny na świecie (na podstawie raportów), co powinno nas inspirować - przykładowe case'y "mobilne" w kontekście rynku kapitałowego
- Rynek mobilny w Polsce
- Dlaczego warto aktywować kanał mobilny w komunikacji spółki z Inwestorami
- Jaka jest wartość aplikacji mobilnych dla Inwestora
- Jak tworzona jest aplikacja i jaki jest cykl jej życia
- Jaka jest rola spółki w tworzeniu aplikacji - co należy dostarczyć
15:30
Wdrożenie mobilnych relacji - aplikacje na smartfony dedykowane IR
Wojciech Iwaniuk, Dział Relacji Inwestorskich, ENEA SA
CASE STUDY: ENEA SA dla Inwestora
- Realizacja projektu krok po kroku
- Wykorzystanie aplikacji w praktyce
- Bilans korzyści i kosztów - ocena inwestycji z perspektywy czasu
16:10 Przerwa na kawę
16:20 SYMULACJA projektu wdrożenia aplikacji
17:00 Zakończenie pierwszego dnia Warsztatów
17 lutego 2012
09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
Czy firmy obecne w sieci mogą skutecznie budować zaufanie rynkowe i wzmacniać konkurencyjność
10:00
Media społecznościowe w strategii komunikacji spółki publicznej - jak maksymalizować efektywność?
Piotr Biernacki, Associate Director, Euro RSCG Sensors
- Z jakich źródeł inwestorzy czerpią dziś informacje
- Przegląd mediów społecznościowych i narzędzi online - jakie jest ich zastosowanie w zależności od grupy docelowej
11:30 Przerwa na kawę
11:50
Jak budować relacje inwestorskie w internecie
Piotr Biernacki, Associate Director, Euro RSCG Sensors
- Jaka jest specyfika komunikacji spółki publicznej w internecie
- Komunikacja spółek w internecie - Polska a standardy międzynarodowe
13:20 Lunch
Kryzysy w dobie nowoczesnych relaji inwestorskich
14:20
Jak obronić wizerunek spółki giełdowej w sytuacji trudnej
Eliza Misiecka, Dyrektor Generalny, GENESIS PR
- Dlaczego sytuacje trudne mogą spotkać każdą spółkę
- W jaki sposób reagować na sytuacje problemowe
- Skuteczne sposoby ochrony wizerunku spółki giełdowej
- Czy można się zabezpieczyć? - Jak diagnozować jaskółki kryzysu
16:20 Zakończenie Warsztatów i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 7 grudnia 2011 do 20 stycznia 2012)
3595 PLN (od 21 stycznia 2012 do 16 lutego 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj-Pietrasz - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: