eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaNowoczesne metody i techniki badań satysfakcji klienta
  • Tytuł:

    Nowoczesne metody i techniki badań satysfakcji klienta

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 3 295 + VAT PLN Teraz: 2 795 + VAT PLN
  • Termin: 2007-10-11 - 2007-10-12
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in :

  • Skuteczne metody i techniki badawcze w zakresie badań zadowolenia i lojalności klientów
  • Jak zbudować strategię marketingową nakierowaną na lojalność klientów
  • Typowe błędy konstrukcyjne narzędzi badawczych
  • Interpretacja wyników badań zadowolenia i lojalności klientów

kompendium wiedzy na temat stosowanych obecnie technik i metod badawczych w zakresie zadowolenia i lojalności klientów

Wprowadzenie:
Zadowolenie, zaufanie i lojalność klientów to jeden z kluczowych obszarów działalności marketingowej każdej nowoczesnej firmy. Badania satysfakcji i lojalności klientów stanowią więc jeden z najstarszych problemów badawczych w nowoczesnym marketingu. Właściwe i efektywne zaprojektowanie badań wymaga nie tylko dobrej znajomości metod i technik badawczych ale i znajomości sposobów wnioskowania oraz wdrażanie wyników badań do codziennej aktywności marketingowej firmy.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • przybliżymy uczestnikom zasady budowy nowoczesnego systemu zarządzania relacjami z klientami w oparciu o badania marketingowe
  • wskażemy w jaki sposób projektować i wykonywać skuteczne badania zadowolenia i lojalności klientów
  • przedstawimy w jaki sposób interpretować wyniki badań zadowolenia klientów i jak je wdrażać w codziennej praktyce marketingowej przedsiębiorstwa
  • szkolenie prowadzone jest przez wieloletnich praktyków badań marketingowych co gwarantuje zdobycie wiedzy ‘poza-podręcznikowej’

Kto powinien wziąć udział:
Wszyscy, którzy decydują o strategii firmy, w szczególności:

  • prezesi zarządu
  • członkowie zarządu
  • dyrektorzy zarządzający
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • managerowie ds. strategii i rozwoju
  • specjaliści ds. marketingu, marki i promocji

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.

Program

I DZIEŃ

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.00 WPROWADZENIE

  • badania marketingowe jako podstawa zarządzania relacjami z klientami
  • cele badań marketingowych
  • jakie są typy metod badań i czym się różnią
  • trendy w badaniach marketingowych

11.00-12.00 ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI – CRM

  • budowanie lojalności klientów poprzez wdrażanie zasad CRM
  • budowa systemu CRM w oparciu o badania zadowolenia i lojalności klientów

12.00-12.20 Przerwa na kawę

12.20-13.10 WPROWADZENIE DO BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW

  • analiza potrzeb zadowolenia klientów
  • wizerunek marki, a badania zadowolenia klientów
  • operacjonalizacja pojęć zadowolenia, zaufania i lojalności
  • budowa skutecznej strategii marketingowej nakierowanej na lojalność klienta

13.10-14.10 Lunch

14.10-15.30 PROJEKTOWANIE POSZCZEGÓLNYCH FAZ BADAŃ

  • projektowanie badań zadowolenia klientów
  • etapy badań
  • techniki badań
  • konceptualizacja problemów badawczych – budowa listy zagadnień do badań
  • warsztat: budowa listy zagadnień do badań

15.30-15.45 Przerwa na kawę

15.45-17.00 JAKOŚCIOWE VERSUS ILOŚCIOWE TECHNIKI BADAŃ MARKETINGOWYCH

  • projektowanie i zastosowanie badań jakościowych w badaniach zadowolenia klientów (indywidualne wywiady pogłębione i zogniskowane wywiady grupowe)
  • kryteria sukcesu badań jakościowych (organizacja, przygotowanie narzędzi, moderacja)
  • warsztat: zastosowanie badań jakościowych w badaniach zadowolenia klientów (case study)

17.00 Zakończenie

II DZIEŃ

9.45-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.30 ANALIZA JAKOŚCIOWYCH BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW CZ. I

  • scenariusz jako pierwszy etap analizy problemów badawczych
  • konstrukcja narzędzia badawczego
  • zasady formułowania pytań
  • najczęściej stosowane techniki badawcze (indywidualne wywiady pogłębione i zogniskowane wywiady grupowe)
  • analiza wyników badań jakościowych jako podstawa konstrukcji narzędzia badawczego do badań ilościowych
  • warsztat: identyfikacja typowych błędów konstrukcji narzędzi badawczych

11.30-11.50 Przerwa na kawę

11.50-12.30 ANALIZA JAKOŚCIOWYCH BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW CZ. II

  • analiza wyników badań jakościowych jako podstawa konstrukcji narzędzia badawczego do badań ilościowych
  • warsztat: analiza wyników badań jakościowych

12.30-13.30 Lunch

13.30-14.30 NARZĘDZIA BADAWCZE W ILOŚCIOWYCH BADANIACH ZADOWOLENIA KLIENTÓW

  • techniki budowy kwestionariuszy i ankiet
  • zasady konstrukcji i formułowania pytań
  • typowe błędy jakie pojawiają się przy konstrukcji narzędzia
  • warsztat: budowa narzędzia do badań ilościowych
14.30-14.50 Przerwa na kawę

14.50-16.30 ANALIZA WYNIKÓW ILOŚCIOWYCH BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW

  • etapy analizy
  • podstawowe miary statystyczne wykorzystywane w analizie
  • prezentacja wyników badań
  • interpretacja wyników badań
  • od wyników badań do budowania strategii
  • warsztat: interpretacja wyników badań (case studies)

16.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszty:
do 12 września 2007r.-2795 PLN + 22% VAT
po 12 września 2007r.-3295 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30