eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaNowoczesna rekrutacja i selekcja pracowników

Praktyczne wskazówki dla osób rekrutujących. Nie tylko dla działów HR!

W programie m.in :

  • Jak skutecznie dobierać narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników
  • Aktualne trendy w przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych
  • Wady i zalety nowoczesnych i tradycyjnych metod selekcji kandydatów
  • Najczęstsze błędy popełniane przy ocenie kandydatów
  • Adaptacja nowego pracownika w miejscu pracy

Uczestnicy szkolenia :

  • dowiedzą się, jak skutecznie dobierać metody i narzędzia ze względu na obsadzane stanowisko i możliwości firmy
  • poznają najnowsze tendencje w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników
  • zdobędą umiejętności w zakresie budowy, wykorzystania procedur i narzędzi doboru pracowników w firmie
  • dowiedzą się, jak sporządzać profile kandydatów, czytać życiorysy kandydatów, przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, a także uczestniczyć w sesji Assessment Center
  • poznają, jak skutecznie analizować kwalifikacje zawodowe, aspiracje i źródła motywacji oraz predyspozycje i osobowość kandydata
  • zdobędą nowe umiejętności dotyczące prowadzenia efektywnych rozmów kwalifikacyjnych, budowy scenariusza rozmowy i trafnej oceny kandydatów do pracy
  • poznają sposoby i techniki wprowadzania pracownika w nowe środowisko

Szkolenie jest skierowane do:

  • pracowników działów personalnych, którzy na co dzień rekrutują nowy personel
  • kierowników, managerów, szefów zespołów wszystkich działów w firmie, dla których zatrudnianie nowych osób jest jednym z zadań kierowniczych.


Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
do 15 kwietnia 2007r. - 2995 PLN + 22%VAT
po 15 kwietnia 2007r. - 3495 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30