-
Tytuł:
Niestandardowe działania marketingowe w sektorze B2B
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-23 - 2012-05-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATCH
- Dowiesz się jak zrealizowano kampanię B2B „Mobilusz”, nagrodzoną w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012 w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm oraz srebrną statuetką Magellan Awards 2011 w kategorii business to business
- Przekonasz się, jaki potencjał kryje w sobie internet jako narzędzie dla biznesu i jak projektować efektywne kampanie wspierające sprzedaż
- Porozmawiasz z Dyrektorem Działu Marketing & Operations o tym, jak firma Microsoft na dużą skalę wykorzystuje Internet w mediamixie, realizując swoje działania marketingowe
- Usłyszysz o skutecznych metodach pomiaru i wiarygodnych wskaźnikach skuteczności niestandardowych działań marketingowych w sektorze B2B
DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:
- Prezesów i Członków Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników Działów Marketingu
- Specjalistów ds. E-marketingu
- Kierownik Zespołów Marketingu Interaktywnego
- Brand Managerów/Product Managerów
- Dyrektorów i Kierowników ds. E-PR, E-commerce
PROGRAM:
23 maja 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
10:00
Efektywne kampanie B2B w mediach społecznościowych. Jak pozyskiwać leady sprzedażowe. Case study Adobe Polska, kampania „Mobiliusz” nagrodzona Magellanem 2011 i IAC 2012
Norbert Kilen,Strategy Director, Think Kong oraz Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager, Adobe Systems GmbH
- Czy w mediach społecznościowych są klienci dla firm sektora B2B
- Jakie są najskuteczniejsze strategie działań B2B w social media
- Metody pomiaru i najważniejsze wskaźniki skuteczności kampanii
- Wspólna dyskusja, omówione zostaną case’y największych marek m.in. IBM, Dell
12:00 Przerwa na kawę
12:15
Marka B2B w blogostanie – z kim i na jakich zasadach współpracować, aby (pozytywnie)zaistnieć w blogosferze – jak docierać z marką B2B do klienta
Norbert Kilen, Strategy Director, Think Kong oraz Maciej Budzich, bloger, Blog.Mediafun.pl
- Blog, mikroblog, vlog: kto i co czyta najczęściej
- Strategie wykorzystania blogów w promocji - jak wybrać optymalną dla marki B2B
- Sposoby współpracy z blogerami na przykładzie case studies
- Sponsored conversations, czyli coś za coś
14:15 Lunch
15:15
Tradycyjne media i niekonwencjonalne narzędzia - jak mixować, żeby nie przedobrzyć – case study
P
rzemysław Szuder, Dyrektor Działu Marketing & Operations, Microsoft
- Studium 2 kampanii zrealizowanych przez Microsoft – planowanie, realizacja, efekty biznesowe
- Jak innowacyjnie i skutecznie wykorzystać internet w mediamixie – sesja interaktywna – burza mózgów
17:15 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
24 maja 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
10:00
Kreowanie społeczność ambasadorów to więcej niż szeptanie
Anna Robotycka, CCO, faceADDICTED (case study – wystąpienie z klientem)
- Jak wykorzystać narzędzia social media do budowania społeczności rozprzestrzeniającej „pozytywny buzz” o marce
- Czym rozmawiać czyli rozpoczynanie dyskusji w sieci niosącej sławę i dobre imię marki
- A co jeśli Twoja marka ma negatywny Word of Mouth? Czyli jak walczyć z negatywnymi opiniami i bronić swojej marki w sieci
11:30 Przerwa na kawę
11:50
"Na partyzanta” - dlaczego odwaga w marketingu popłaca
Bartek Załęcki, Strategy Director, K2
- Czy innowator może działać w warunkach pełnego bezpieczeństwa
- Jak oszacować ryzyko i jak się przed nim zabezpieczyć
- Nie każdy gracz musi podejmować ryzyko
- Czy to jest dobry moment na odważne działania? Case studies z rynku aplikacji mobilnych.
13:50 Lunch
14:50
Przez kampanie dla odbiorcy końcowego do biznesowego serca - dlaczego nie warto wyrzucać konsumenta poza nawias aktywności w obszarze B2B
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta
- Co zyskujesz a co ryzykujesz – jak bardzo zaangażować się w promocję na rzecz klientów
- Uczyć negocjacji, szkolić technologicznie, wspierać w komunikacji, projektować kampanie – w jakie aktywności warto inwestować, aby realnie wspierać rozwój biznesowy naszych klientów i budować lojalność; analiza i planowanie
- Czy da się zmierzyć, ile zyskujemy, promując klientów
16:00 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 16 kwietnia 2012 do 11 maja 2012)
3395 PLN (od 12 maja 2012 do 23 maja 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: