eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaNiestandardowe działania marketingowe w sektorze B2B

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATCH

  • Dowiesz się jak zrealizowano kampanię B2B „Mobilusz”, nagrodzoną w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012 w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm oraz srebrną statuetką Magellan Awards 2011 w kategorii business to business
  • Przekonasz się, jaki potencjał kryje w sobie internet jako narzędzie dla biznesu i jak projektować efektywne kampanie wspierające sprzedaż
  • Porozmawiasz z Dyrektorem Działu Marketing & Operations o tym, jak firma Microsoft na dużą skalę wykorzystuje Internet w mediamixie, realizując swoje działania marketingowe
  • Usłyszysz o skutecznych metodach pomiaru i wiarygodnych wskaźnikach skuteczności niestandardowych działań marketingowych w sektorze B2B

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:

  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Marketingu
  • Specjalistów ds. E-marketingu
  • Kierownik Zespołów Marketingu Interaktywnego
  • Brand Managerów/Product Managerów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. E-PR, E-commerce

PROGRAM:

23 maja 2012

09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

10:00 Efektywne kampanie B2B w mediach społecznościowych. Jak pozyskiwać leady sprzedażowe. Case study Adobe Polska, kampania „Mobiliusz” nagrodzona Magellanem 2011 i IAC 2012
Norbert Kilen,Strategy Director, Think Kong oraz Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager, Adobe Systems GmbH

  • Czy w mediach społecznościowych są klienci dla firm sektora B2B
  • Jakie są najskuteczniejsze strategie działań B2B w social media
  • Metody pomiaru i najważniejsze wskaźniki skuteczności kampanii
  • Wspólna dyskusja, omówione zostaną case’y największych marek m.in. IBM, Dell

12:00 Przerwa na kawę

12:15 Marka B2B w blogostanie – z kim i na jakich zasadach współpracować, aby (pozytywnie)zaistnieć w blogosferze – jak docierać z marką B2B do klienta
Norbert Kilen, Strategy Director, Think Kong oraz Maciej Budzich, bloger, Blog.Mediafun.pl

  • Blog, mikroblog, vlog: kto i co czyta najczęściej
  • Strategie wykorzystania blogów w promocji - jak wybrać optymalną dla marki B2B
  • Sposoby współpracy z blogerami na przykładzie case studies
  • Sponsored conversations, czyli coś za coś

14:15 Lunch

15:15 Tradycyjne media i niekonwencjonalne narzędzia - jak mixować, żeby nie przedobrzyć – case study P
rzemysław Szuder, Dyrektor Działu Marketing & Operations, Microsoft

  • Studium 2 kampanii zrealizowanych przez Microsoft – planowanie, realizacja, efekty biznesowe
  • Jak innowacyjnie i skutecznie wykorzystać internet w mediamixie – sesja interaktywna – burza mózgów

17:15 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

24 maja 2012

09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

10:00 Kreowanie społeczność ambasadorów to więcej niż szeptanie
Anna Robotycka, CCO, faceADDICTED (case study – wystąpienie z klientem)

  • Jak wykorzystać narzędzia social media do budowania społeczności rozprzestrzeniającej „pozytywny buzz” o marce
  • Czym rozmawiać czyli rozpoczynanie dyskusji w sieci niosącej sławę i dobre imię marki
  • A co jeśli Twoja marka ma negatywny Word of Mouth? Czyli jak walczyć z negatywnymi opiniami i bronić swojej marki w sieci

11:30 Przerwa na kawę

11:50 "Na partyzanta” - dlaczego odwaga w marketingu popłaca
Bartek Załęcki, Strategy Director, K2

  • Czy innowator może działać w warunkach pełnego bezpieczeństwa
  • Jak oszacować ryzyko i jak się przed nim zabezpieczyć
  • Nie każdy gracz musi podejmować ryzyko
  • Czy to jest dobry moment na odważne działania? Case studies z rynku aplikacji mobilnych.

13:50 Lunch

14:50 Przez kampanie dla odbiorcy końcowego do biznesowego serca - dlaczego nie warto wyrzucać konsumenta poza nawias aktywności w obszarze B2B
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

  • Co zyskujesz a co ryzykujesz – jak bardzo zaangażować się w promocję na rzecz klientów
  • Uczyć negocjacji, szkolić technologicznie, wspierać w komunikacji, projektować kampanie – w jakie aktywności warto inwestować, aby realnie wspierać rozwój biznesowy naszych klientów i budować lojalność; analiza i planowanie
  • Czy da się zmierzyć, ile zyskujemy, promując klientów

16:00 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 16 kwietnia 2012 do 11 maja 2012)
3395 PLN (od 12 maja 2012 do 23 maja 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora: