-
Tytuł:
Neurolingwistyczne Programowanie w zarządzaniu ludźmi
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2007-07-05 - 2007-07-05
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Najważniejsze zagadnienia seminarium:
- Neurolingwistyczne programowanie (NLP) w praktyce zarządzania firmą
- Doskonalenie umiejętności interpersonalnych menedżerów
- Komunikacja jako narzędzie budowania relacji międzyludzkich
- Zdolność skutecznego, szybkiego wdrażania nowych rozwiązań
- Aktywny trening nowoczesnych metod zarządzania ludźmi
Cele warsztatu:
Społeczne doświadczenia i przeżycia nie są uzależnione od realnych postaci, lecz zawsze wiążą się z wewnętrznymi obrazami, czyli tak zwanymi mapami lub mentalnymi reprezentacjami. Mapy, które mamy w głowach, decydują o tym, jak spostrzegamy samych siebie i nasze kontakty społeczne. One to odzwierciedlają w plastyczny sposób stosunki władzy, autorytety, struktury rodzinne. Możemy jednak wywierać wpływ na owe mapy i zmieniać naszą społeczną rzeczywistość, przekształcając stworzony przez siebie model za pomocą technik NLP. NLP uczy, jak poprawić swoje relacje z innymi, jak odkryć najgłębsze, nieznane dotąd zakamarki własnej osobowości. Nasze warsztaty skierowane są do doświadczonych menedżerów. Uczestnicy przejdą aktywny trening nowoczesnych metod zarządzania ludźmi. Efektem będzie także zdolność skutecznego, szybkiego wdrażania nowych rozwiązań.
Warsztaty interaktywne:
Weźmiecie Państwo udział w zajęciach opartych w 60% na interaktywnych ćwiczeniach
Części prezentacyjnej towarzyszyć będą:
Wszystkie moduły będą miały charakter interaktywnych ćwiczeń, odgrywania scenek i udziału w grach doskonalących umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. W ten sposób będą Państwo mogli zaobserwować i skorygować swoje indywidualne sposoby zachowania.
Program
Program jest nastawiony na trenowanie konkretnych umiejętności tak, by każdy uczestnik mógł wprowadzić w życie nowe, efektywniejsze sposoby funkcjonowania, zachowania i techniki pracy. NLP jest, bowiem metodą, której nie można nauczyć się z książek czy wykładów.
Skąd bierze się siła i skuteczność metody NLP - jak powstała i jakie są jej założenia
Jak NLP może zwiększyć efektywność oddziaływań menedżera– co powinien umieć zaobserwować, jakie wnioski wyciągnąć oraz jak może skutecznie komunikować się z pracownikami
„Dobry kontakt z osobą polega na spotkaniu jej w jej modelu świata”
Dostęp do mocnych stron – zasobów
„Każda osoba ma zasoby potrzebne do zmiany, rozwoju”
Zdolność oddziaływania na innych – umiejętne motywowanie i kierowanie zachowaniami pracowników
„Im większa elastyczność, tym większa skuteczność”
Pomost w przyszłość, czyli jak sprawić, by nowo nabyte umiejętności zadziałały
Mirosława Huflejt-Łukasik
doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii, pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Laureatka zespołowej nagrody Ministra Edukacji Narodowej za publikację naukową. Autorka artykułów popularyzujących Neurolingwistyczne Programowanie w czasopismach „Manager”, „Bussines Sales”, „Impact”.
Certyfikaty Praktyka i Mistrza Neurolingwistycznego Programowania uzyskane w Institute for Integrative Communication (potwierdzone przez German Association for Neuro-Linguistic Programming oraz International Association for NLP). Certyfikaty trenera Neurolingwistycznego Programowania uzyskane w Erickson University International – Kanada oraz w Osterreichisches Traingszentrum fur NLP. Współzałożyciel Polskiego Instytutu Neurolingwistycznego Programowania. Jest członkiem zarządu oraz członkiem Komitetu ds. Standardów Szkolenia European Assocciation for Neuro-Linguistic Psychotherapy.
Od ponad 15 lat prowadzi seminaria, warsztaty i treningi, koncentrując się na szkoleniach dla menedżerów. Pracuje z Zarządami firm, prowadząc indywidualne szkolenia oraz coaching. Zajmuje się także konsultacjami dla firm, przekładając wiedzę i umiejętności na konkretne, praktyczne zastosowania. Przeszkoliła czy pomagała w budowie zespołu w takich firmach, jak np., Super Express, Macro Cash and Carry, Pollena Astra, Dziennik Prawa i Gospodarki, Jagram, IQS and Quant Group, Era GSM, Mercedes-Benz, Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, NASK, Siemens, Bayer, Centertel, Global Trade Center, Digital One, Wrigley, RCF, PricewaterhouseCoopers, Canal +, ZUS, Novartis, Impel, TPSA, TVP . Prowadziła także szkolenia dla gminnych samorządów, w tym Gminy Centrum w Warszawie, dotyczące tworzenia zespołów i kierowania nimi, umiejętności z zakresu komunikowania się oraz liczne szkolenia otwarte o różnorodnej tematyce (m.in. przywództwo, komunikowanie się, motywowanie, radzenie sobie w trudnych, konfliktowych sytuacjach, organizowanie czasu pracy, radzenie sobie ze stresem). W Wydziale Psychologii UW prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych m.in. "Psychologia Zarządzania Personelem" oraz "Psychologiczne Podstawy Komunikacji Medialnej” oraz współpracuje z SWPS prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych „Psychologia klienta w marketingu usług” oraz „Praktyczna psychologia społeczna”.
W swojej pracy jest nastawiona przede wszystkim na dostarczanie konkretnych potrzebnych umiejętności oraz wspieranie potencjału istniejącego w ludziach. Zajmujące są dla niej te dziedziny i sytuacje, w których można twórczo zastosować psychologiczne metody dla budowania nowych, lepszych rozwiązań.
Cena:
od 23-04-2007 do 25-05-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 26-05-2007 do 22-06-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 23-06-2007 do 04-07-2007 - 3795 PLN + 22% VAT
Kontakt
Aleksandra Bartosińska
kierownik projektu
tel.: 022 420 55 31
faks: 022 420 55 01