-
Tytuł:
Negocjacje i sztuka prezentacji - cel uświęca środki, czy środki uświęcają cel
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 PLN Teraz: 2 PLN
- Termin: 2006-12-05 - 2006-12-06
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ESSENTIS - szkolenia marketingowe
Cena: 2000 zł netto,
dla prenumeratorów miesięcznika Marketing w Praktyce – 1800 zł (VAT 0%)
Miejsce: Warszawa, Hotel Ibis Warszawa Centrum
Cel szkolenia: nabycie umiejętności w zakresie skutecznego negocjowania, zmieniania oporu we współpracę, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczu, zachowania podczas wystąpień publicznych, nawiązywania kontaktu z odbiorcą i obrony przez niepożądanymi zachowaniami słuchaczy
Metody szkolenia : case studies, symulacje, odgrywanie ról, konkursy i inne techniki aktywizacji grupy
Uwaga! Uczestnikom zapewniamy możliwość konsultacji z trenerem w okresie 2 tygodni po odbytym szkoleniu.
Program szkolenia
Dzień 1, godz. 9.00 – 17.00
1. Style w negocjacjach
- Style negocjowania - od walki do kooperacji
- Osobisty styl prowadzenia rozmów
2. Osiąganie znaczących rezultatów w negocjacjach - postawa skutecznego negocjatora
- Strategie osiągania obopólnych korzyści (win to win)
- Wybór stanowiska wyjściowego
- Strategia ustępstw
- Sondowanie, czyli docieranie do użytecznych informacji
- Tworzenie konstruktywnego klimatu
- Przeciwdziałanie presji i manipulacjom
3. Przygotowanie do rozmów
- Planowanie stanowiska wyjściowego
- Planowanie elastyczności
- Zamiana stałych na zmienne przetargowe
- Określanie Alternatywy dla porozumienia
- Identyfikowanie źródeł siły
4. Asertywna postawa negocjatora, czyli jak opór zamienić we współpracę?
- "Gra w negocjacje", czyli jak radzić sobie z własnymi emocjami?
- Technika prezentowania korzyści
- Siła jako integralna część negocjacji - kiedy i jak wpływać na równowagę siły?
- Inicjatywa i kierowanie rozmową podczas przetargu negocjacyjnego
Dzień 2, godz. 9.00 – 17.00
1. Wprowadzenie
- Natura kreowania wizerunku i prezentacji
- Prezentacja a celowe wywieranie złego wrażenia
- Ocena wrażenia wywartego na innych
2. Taktyki
- Opisywanie siebie
- Wyrażanie postaw
- Publiczne atrybucje
- Zachowania niewerbalne – jak w kontaktach z otoczeniem korzystać z wiedzy o body language (wyrażanie emocji, wygląd zewnętrzny, gesty i sposób poruszania się)
- Kontakty społeczne
- Konformizm i uleganie
- Otoczenie (dom i biuro)
- Inne taktyki (zachowania prospołeczne, agresja, ponoszenie ryzyka)
- Elementy perswazji w prezentacjach
3. Strategie wywierania dobrego wrażenia na innych - prezentacje
- Poznanie własnych możliwości i umiejętności komunikacyjnych
- Nauka modyfikowania zachowań nieskutecznych
- Sposoby prezentacji treści – konstrukcja różnych treści
- Nawiązywanie kontaktu ze słuchaczami
- Podwyższanie własnych kompetencji komunikacyjnych wpływających na atrakcyjność społeczną występującego
- Skuteczna prezentacja siebie i firmy – budowa i wdrażanie strategii
4. Występowanie publiczne – konstrukcja zachowania, określonego zachowania wokół treści
- Jak dobrze mówić
- Jak odpowiadać na pytania
- Jak unikać pytań, na które nie zna się odpowiedzi
- Jak odpierać argumenty i przedstawiać własne racje
- Jak unikać dysonansu pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną
- Obrona przed manipulacją
5. Prezentacje – przygotowanie materiałów
- Zasady prezentowania materiału – struktura materiałów
- Struktura i wygląd prezentacji
- Programy do przygotowywania prezentacji
- Co trzeba, a czego nie wolno w przygotowywaniu materiałów i prezentacji?
6. Kreowanie wizerunku poprzez różnego rodzaju wystąpienia i bieżące zachowania – w tym kontakty z mediami (ćwiczenia łączące treści i zachowania)
- Interpersonalna percepcja i interakcje (postrzeganie innych ludzi, teoria atrybucji, analiza transakcyjna)
- Wystąpienia wewnętrzne (w firmie)
- Wystąpienia zewnętrzne (rozmowa i wypowiedź, wywiad radiowy i telewizyjny, dyskusja, oświadczenie, dementi, konferencja prasowa)
Prowadząca: Izabella Gielnicka – doświadczony trener i doradca w zakresie PR, negocjacji, wystąpień i autoprezentacji. Sprawuje nadzór merytoryczny i prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z PR w Wyższej Szkole Finansów, Bankowości i Zarządzania w Warszawie. Wcześniej pracowała na stanowisku głównego specjalisty ds. programów zagranicznych w Krajowej Izbie Gospodarczej jako dyrektor ds. programowych oraz trener w Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu. Autorka książki o kulturze organizacyjnej „Firma to ja, firma to my” oraz książki „PR w kryzysie” (na zlecenie Banku Światowego).
Cena zawiera: udział w jednodniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe - drukowane w segregatorach oraz w wersji elektronicznej na CD, certyfikat wystawiony przez ESSENTIS - szkolenia marketingowe i Wydawnictwo Marketing w Praktyce, konsultacje z trenerem , lunch oraz serwis kawowy w trakcie przerw.
Szczegółowe informacje
Daria Chrzan
ESSENTIS – szkolenia marketingowe
022 353 25 11