-
Tytuł:
Negocjacje handlowe
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2008-01-17 - 2008-01-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Program:
Negocjacje handlowe.
Co wiesz a czego nie wiesz (quiz)
Jak negocjują Polacy - Krótki rys kulturowy
Cechy najlepszych negocjatorów na świecie
Negocjator teoretyk a praktyk
Elementy negocjacji i ich zależności
- Komunikacja
- Perswazja
- Wywieranie wpływu
Negocjacje - podobieństwa i różnice
- Sprzedaży
- Kupna
- Ceny
Dylemat negocjatora/handlowca/kupca - ile stylów negocjacji mamy do wyboru.
Szkoły negocjacji a style negocjacji- Jak to wygląda w praktyce?
- Styl zasadniczy
- Styl miękki
- Styl twardy
Scenariusze handlowe - siła oraz słabość produktu, rynku, sprzedającego i kupującego
Proces negocjacji handlowych
Rozpoznanie - czyli co o Tobie już wiedzą zanim do nich przemówisz. Czy istnieją praktyczne sposoby przewidzenia zachowania partnera podczas negocjacji?
Identyfikacja klientów w procesie negocjacji
- Źródła informacji o klientach
- Poznanie drugiej strony
- Jak korzystać z informacji będących w posiadaniu naszej firmy
Praktyczne ujęciu przebiegu negocjacji handlowych
Techniki negocjacyjne w negocjacjach handlowych
Skuteczność narzędzi negocjacyjnych nie zależy od nich samych ale od osób, które się nimi posługują
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami a stosowanie technik negocjacyjnych w kupnie i sprzedaży
- Jak opanować nadmierną uległość
- Jak reagować na presję klienta
- Jak nie poddać się technikom ingracjacyjnym
- Jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie klienta
- Komunikowanie werbalne - sposób mówienia i język dostosowany do danego klienta i sytuacji
Cena w procesie negocjacji
Siła handlowca/dostawcy jest słabością kupca! Siła kupca jest słabością handlowca/dostawcy - dlaczego rozpoznany motyw działania osłabia negocjacje cenowe?
Strategia ustępstw cenowych i jej konsekwencje
Technika ustępstw cenowych
Dlaczego "doskonałe cechy" "super produktu" nie zawsze są "korzyściami"?
Odpieranie obiekcji i zastrzeżeń - umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych
- Jak nie doprowadzić do eskalacji konfliktu
- Kiedy przyznać/ nie przyznawać racji, jak należy to zrobić
- Metody odkrywania obiekcji partnera w negocjacjach
- Metody odpowiadania na obiekcje
- Jak mówić "nie" w negocjacjach
- Kiedy partner jest już po naszej stronie
Komunikacja w negocjacjach
Dlaczego milczenie jest złotem zwłaszcza podczas negocjacji?
Umiejętność stawiania pytań
Umiejętność aktywnego słuchania
Obserwacja klienta (Jak być zrozumiałym? jakie techniki komunikacyjne należy stosować, aby uniknąć nadinterpretacji klienta)
Przeciek werbalny i niewerbalny - czyli jak czytać między wierszami
Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od "NIE" i dojść do "TAK"
Gesty niebezpieczne (mowa ciała) i ich konsekwencje podczas negocjacji - jak gestami możemy sobie pomóc albo zaszkodzić w trakcie negocjacji
Manipulacje w negocjacjach handlowych i obrona przed nimi
Wywieranie wpływu na innych - czy można unikać manipulacji podczas negocjacji? Kto się zawsze nabiera a kto nie?
Obietnice
Groźby
Taktyki zobowiązania
Gra na czas
Sposoby na przełamanie impasu
Sposoby na budowę porozumienia
Sposoby na uniknięcie fiaska
Negocjowanie ze słabszej pozycji
Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
Unikanie błędów w negocjacjach handlowych
Trudne rozmowy z trudnymi partnerami (często "trudnymi" na własne życzenie)
Konflikt w negocjacjach i sposoby jego rozwiązywania
Koszty:
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
do 23-11-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 24-11-2007 do 08-01-2008 - 3495 PLN + 22% VAT
od 09-01-2008 do 17-01-2008 - 3795 PLN + 22% VAT
Szczegółowe informacje:
Karolina Sierocińska-Acha.
kierownik projektu
tel.: 022 420 55 91
faks: 022 420 55 01